Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » DE KLASSIEKER: Feyenoord-Ajax (22/01/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 02:10:

Feyenoord en Ajax zitten in hun maag met de aanstaande terugkeer van Steven Berghuis in De Kuip.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad.

Hoop dat Feyenoorders ook denken aan wat hij heeft bijgedragen aan de 5 prijzen onder Gio.



Dat, en we zijn zónder hem er alleen maar op vooruit gegaan.

Ik begrijp de haat richting hem wel, en als hij zondag 90 minuten lang kapotgefloten wordt; oké. Eventueel nog een enkel liedje waarin de suggestie wordt gewekt dat z'n moeder een huurverloofde is kan ook nog wel.

We hoeven de rode loper echt niet voor hem uit te rollen.

Maar daar moet het bij blijven. Geen ziektes en/of andere (fysieke) narigheid. Ik kan me de laatste wedstrijd die door gedrag van supporters gestaakt werd in de Kuip niet meer herinneren, en dat wil ik graag zo houden.

Bij Feyenoord - Ajax hoort een beetje vijandigheid. Maar ik hoop dat het overgrote deel van het stadion z'n verstand blijft gebruiken.

 

+1/-0



Zoiets moet het gewoon worden zondag...

Kuip positief laten kloken:pul:feyenoord

 

+1/-0



En anders is deze nog mooier ;):pul

 

+1/-0

Feyenoord kan zondag mogelijk weer beschikken over Quinten Timber. De middenvelder traint weer volop mee met de Rotterdammers.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 13:55:

Feyenoord kan zondag mogelijk weer beschikken over Quinten Timber. De middenvelder traint weer volop mee met de Rotterdammers.



Goed nieuws.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 13:55:

Feyenoord kan zondag mogelijk weer beschikken over Quinten Timber. De middenvelder traint weer volop mee met de Rotterdammers.



Dat is inderdaad goed nieuws! Gewoon wel met Wieffer starten, maar het geeft weer meer mogelijkheden. En dan is de komst van een extra middenvelder opeens minder urgent, zoals iedereen heel blijft...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 09:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 02:10:

Feyenoord en Ajax zitten in hun maag met de aanstaande terugkeer van Steven Berghuis in De Kuip.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad.

Hoop dat Feyenoorders ook denken aan wat hij heeft bijgedragen aan de 5 prijzen onder Gio.



Dat, en we zijn zónder hem er alleen maar op vooruit gegaan.

Ik begrijp de haat richting hem wel, en als hij zondag 90 minuten lang kapotgefloten wordt; oké. Eventueel nog een enkel liedje waarin de suggestie wordt gewekt dat z'n moeder een huurverloofde is kan ook nog wel.

We hoeven de rode loper echt niet voor hem uit te rollen.

Maar daar moet het bij blijven. Geen ziektes en/of andere (fysieke) narigheid. Ik kan me de laatste wedstrijd die door gedrag van supporters gestaakt werd in de Kuip niet meer herinneren, en dat wil ik graag zo houden.

Bij Feyenoord - Ajax hoort een beetje vijandigheid. Maar ik hoop dat het overgrote deel van het stadion z'n verstand blijft gebruiken.



Helemaal mee eens.

 

+1/-0

Interessant Slot zei dat Pusic de hele wedstrijdbespreking en analyse deed voor de groep.

 

+1/-0

Wat ik ook interessant vond dat met Vandaag Inside Johan pontificaal verklaarde dat Ajax zondag gaat winnen. Hij zit er vaak naast dus dit keer ook. Het stelde me gerust. Nog nooit heb ik zo rustig naar de klassieker geleefd. Ik zie het helemaal zitten. 11 wrede en roekloze gasten opgepakt heeft mijn vrijdag weer gevuld, net als David Crosby's heengaan. Helaas hangen de netten om de club te vrijwaren van boetes. Wellicht met internationale wedstrijden deze ook laten hangen. Gaat je een schat aan boetes schelen. Gelukkig nog net niet de Euro 1miljoen aan boetes gehaald. Eigenlijk is dit ook treurig. Veel plezier zondag en geniet van onze jongens.

 

+1/-0

Derksen volgt het voetbal nog nauwelijks, maar hij heeft wel gelijk dat AZ en Twente het ook leuk doen. Feyenoord moet nog wel wat beter gaan spelen natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 09:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 02:10:

Feyenoord en Ajax zitten in hun maag met de aanstaande terugkeer van Steven Berghuis in De Kuip.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad.

Hoop dat Feyenoorders ook denken aan wat hij heeft bijgedragen aan de 5 prijzen onder Gio.



Dat, en we zijn zónder hem er alleen maar op vooruit gegaan.

Ik begrijp de haat richting hem wel, en als hij zondag 90 minuten lang kapotgefloten wordt; oké. Eventueel nog een enkel liedje waarin de suggestie wordt gewekt dat z'n moeder een huurverloofde is kan ook nog wel.

We hoeven de rode loper echt niet voor hem uit te rollen.

Maar daar moet het bij blijven. Geen ziektes en/of andere (fysieke) narigheid. Ik kan me de laatste wedstrijd die door gedrag van supporters gestaakt werd in de Kuip niet meer herinneren, en dat wil ik graag zo houden.

Bij Feyenoord - Ajax hoort een beetje vijandigheid. Maar ik hoop dat het overgrote deel van het stadion z'n verstand blijft gebruiken.



Als je kijkt wat Berghuis aan statistieken heeft is indrukwekkend en Feyenoord heeft hem ook weer geholpen toen hij op een dood spoor zat in Engeland. Maar hij is nooit een echte clubman geworden anders had hij nooit die overstap gemaakt. Maar gun hem wel succes verder alleen niet zondag. ;)

 

+1/-0

Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 04:49:

Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.



Gimenez heeft zich meer bewezen in topwedstrijden dan Danilo, op zijn goal tegen AZ na. Verder zal Danilo morgen weer verzuipen in de spits, omdat er weinig ruimte is.
Hij kan geen bal vasthouden.
Gimenez weet daar veel beter mee om te gaan, de goals ontbreken alleen nog, maar dan nog is hij de betere optie en aanspeelpunt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 januari 2023 om 11:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 04:49:

Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.



Gimenez heeft zich meer bewezen in topwedstrijden dan Danilo, op zijn goal tegen AZ na. Verder zal Danilo morgen weer verzuipen in de spits, omdat er weinig ruimte is.
Hij kan geen bal vasthouden.
Gimenez weet daar veel beter mee om te gaan, de goals ontbreken alleen nog, maar dan nog is hij de betere optie en aanspeelpunt.



Ik denk juist dat er meer ruimte is dan bij de gemiddelde thuiswedstrijd. Ajax zal echt niet de bus parkeren.

 

+1/-0

Laat Gimenez maar lekker van de bank komen dan gebeurt er sowieso wat ook met de fans.

Dit bericht is gewijzigd op 21 januari 2023, 15:16:29.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 04:49:

Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.


Ik zou ten allen tijden Paixão opstellen voor de diepgang en acties op links, die komt steeds meer los. Idrissi komt tekort en heeft een schandalig laag niveau gehaald bij ons. Alireza zou ik alleen laten staan omdat hij weer een fase heeft dat hij redelijk in vorm is. Verder prefereer ik Gimenez boven Danilo, maar laat Danilo zich morgen maar extra bewijzen tegen de club waar hij vierde spits was.

 

+1/-0

Klopt dat Paixão steeds beter wordt, maar Idrissi speelde ook steeds beter voor de lange winterstop. Slot zal wel weten wie er moet spelen.

Overigens is lb ook geen zekerheid, Slot is ook wel tevreden over Lopez zei die.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 16:09:

Klopt dat Paixão steeds beter wordt, maar Idrissi speelde ook steeds beter voor de lange winterstop. Slot zal wel weten wie er moet spelen.

Overigens is lb ook geen zekerheid, Slot is ook wel tevreden over Lopez zei die.


Zal best zo zijn, maar ik zou gewoon Hartman opstellen als lb. Die is beter. Net zoals Paixão gewoon veel beter is dan Idrissi, die komt zwaar tekort voor het niveau dat wij nastreven. Ben ook benieuwd welke wedstrijden jij hem goed vond, ik vond alleen zijn doelpunt tegen PSV goed eigenlijk. Hij komt nog geen lantaarnpaal voorbij, verre van ideaal voor een vleugelspeler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 januari 2023 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 16:09:

Klopt dat Paixão steeds beter wordt, maar Idrissi speelde ook steeds beter voor de lange winterstop. Slot zal wel weten wie er moet spelen.

Overigens is lb ook geen zekerheid, Slot is ook wel tevreden over Lopez zei die.


Zal best zo zijn, maar ik zou gewoon Hartman opstellen als lb. Die is beter. Net zoals Paixão gewoon veel beter is dan Idrissi, die komt zwaar tekort voor het niveau dat wij nastreven. Ben ook benieuwd welke wedstrijden jij hem goed vond, ik vond alleen zijn doelpunt tegen PSV goed eigenlijk. Hij komt nog geen lantaarnpaal voorbij, verre van ideaal voor een vleugelspeler.



Heeft in de EL ook aardige wedstrijden gespeeld zijn rendement moet wel omhoog maar er gaat altijd dreiging van hem uit alleen komt hij van blessure terug en heeft Paixão nu veel vertrouwen gekregen van de trainer dus denk ook wel dat hij gaat starten, netals Hartman.

 

+1/-0

Kameraden tijd voor de genadeklap....

Laten we in een mooie kolkende :kuip er voor zorgen dat er he-le-maal niks te halen valt hier!

Persoonlijk heb ik er een heel goed gevoel over, als een kans hebben om ze een keer keihard te pakken is het vandaag.
Doe het wel op een manier dat Feyenoord er mee geholpen wordt en de bond geen mogelijkheden heeft om ons (weer) te straffen.

Er gelijk vol op klappen vanmiddag zoals we tegenwoordig doen en laten merken dat het menens is op sportief gebied.
Dan weet zelfs 020 niet waar ze het zoeken moeten!

Time to beat the scum!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » DE KLASSIEKER: Feyenoord-Ajax (22/01/2023-14:30)