Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » DE KLASSIEKER: Feyenoord-Ajax (22/01/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Trouwens: ongeveer voor mijn neus leek Hancko (bij een corner dacht ik) omlaag getrokken te worden. Vanaf de tribune leek het een duidelijke penalty. In de NOS-samenvatting zag ik het moment niet meer terug. En natuurlijk weer wel de tackle van Hartman. Iemand de beelden goed kunnen zien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 13:48:

Trouwens: ongeveer voor mijn neus leek Hancko (bij een corner dacht ik) omlaag getrokken te worden. Vanaf de tribune leek het een duidelijke penalty. In de NOS-samenvatting zag ik het moment niet meer terug. En natuurlijk weer wel de tackle van Hartman. Iemand de beelden goed kunnen zien?



Nee, niet gezien. Waar ik me wel over verbaasd heb toen ik een stuk terugkeek, was de tackle van Álvarez op Szymański waar hij geel voor kreeg. Volgens mij ontging het Gözübüyük in eerste instantie, en trok hij later een kaart. Op de beelden ging Szymański écht in de tang, waarbij Álvarez echt bewust op z'n voet/enkel ging staan.

Als Gözübüyük daar op basis van de VAR alsnog geel voor gaf; had dat dan niet rood moeten zijn? Mag de VAR ook adviseren om een gele kaart te trekken?

Die tackle van Hartman vond ik ook echt op het randje. Hij speelde 'ook' de bal, maar Brobbey werd hard meegenomen. Gözübüyük zag geen overtreding, maar hij had hem net zo goed wél kunnen geven. Dan was daar heel weinig tegenin te brengen.

Wat Klaassen deed bij Wieffer vond ik ook écht belachelijk. Iemand weghalen bij een opstootje is één, maar dit is gewoon een Ippon bij Judo.

 

+1/-0

Brobby struikelde over de bal die Hartman had geblokkeerd en dat zag Gozubuyuk goed. Dat mietje die Wieffer aansprak over zijn aanstellerij had een gele kaart wegens schwalbe kunnen krijgen. Ajax komt weer goed weg. Hoe lang houden ze dat geluk als ze alleen maar blijven gelijkspelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 22 januari 2023 om 19:55:
soevereine prestatie van alle achterhoede spelers. Waarbij ik Geertruida MOTM vind.


Vond ik ook. Die was zo ongelofelijk sterk. En het is niet eenmalige, want de vorige wedstrijd speelde hij bijna net zo goed. Op de één of andere manier heb ik het idee dat hij vooral van Trauner heel veel heeft geleerd. Ik zie in het optreden van Geertruida iets Trauner achtige's. Dezelfde manier van timen en vooruit spelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » DE KLASSIEKER: Feyenoord-Ajax (22/01/2023-14:30)