MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 02:10:
Feyenoord en Ajax zitten in hun maag met de aanstaande terugkeer van Steven Berghuis in De Kuip.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad.
Hoop dat Feyenoorders ook denken aan wat hij heeft bijgedragen aan de 5 prijzen onder Gio.
Geen lid meer
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 13:55:
Feyenoord kan zondag mogelijk weer beschikken over Quinten Timber. De middenvelder traint weer volop mee met de Rotterdammers.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 13:55:
Feyenoord kan zondag mogelijk weer beschikken over Quinten Timber. De middenvelder traint weer volop mee met de Rotterdammers.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 09:44:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 02:10:
Feyenoord en Ajax zitten in hun maag met de aanstaande terugkeer van Steven Berghuis in De Kuip.
Hoop dat Feyenoorders ook denken aan wat hij heeft bijgedragen aan de 5 prijzen onder Gio.
Dat, en we zijn zónder hem er alleen maar op vooruit gegaan.
Ik begrijp de haat richting hem wel, en als hij zondag 90 minuten lang kapotgefloten wordt; oké. Eventueel nog een enkel liedje waarin de suggestie wordt gewekt dat z'n moeder een huurverloofde is kan ook nog wel.
We hoeven de rode loper echt niet voor hem uit te rollen.
Maar daar moet het bij blijven. Geen ziektes en/of andere (fysieke) narigheid. Ik kan me de laatste wedstrijd die door gedrag van supporters gestaakt werd in de Kuip niet meer herinneren, en dat wil ik graag zo houden.
Bij Feyenoord - Ajax hoort een beetje vijandigheid. Maar ik hoop dat het overgrote deel van het stadion z'n verstand blijft gebruiken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Wat ik ook interessant vond dat met Vandaag Inside Johan pontificaal verklaarde dat Ajax zondag gaat winnen. Hij zit er vaak naast dus dit keer ook. Het stelde me gerust. Nog nooit heb ik zo rustig naar de klassieker geleefd. Ik zie het helemaal zitten. 11 wrede en roekloze gasten opgepakt heeft mijn vrijdag weer gevuld, net als David Crosby's heengaan. Helaas hangen de netten om de club te vrijwaren van boetes. Wellicht met internationale wedstrijden deze ook laten hangen. Gaat je een schat aan boetes schelen. Gelukkig nog net niet de Euro 1miljoen aan boetes gehaald. Eigenlijk is dit ook treurig. Veel plezier zondag en geniet van onze jongens.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 09:44:
Dat, en we zijn zónder hem er alleen maar op vooruit gegaan.
Ik begrijp de haat richting hem wel, en als hij zondag 90 minuten lang kapotgefloten wordt; oké. Eventueel nog een enkel liedje waarin de suggestie wordt gewekt dat z'n moeder een huurverloofde is kan ook nog wel.
We hoeven de rode loper echt niet voor hem uit te rollen.
Maar daar moet het bij blijven. Geen ziektes en/of andere (fysieke) narigheid. Ik kan me de laatste wedstrijd die door gedrag van supporters gestaakt werd in de Kuip niet meer herinneren, en dat wil ik graag zo houden.
Bij Feyenoord - Ajax hoort een beetje vijandigheid. Maar ik hoop dat het overgrote deel van het stadion z'n verstand blijft gebruiken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 04:49:
Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 21 januari 2023 om 11:06:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 04:49:
Idrissi-Danilo-Alireza zou ik voor kiezen nu in de loop vd wedstrijd kan je altijd Paixão-Gimenez-Dilrosun inbrengen.
Gimenez heeft zich meer bewezen in topwedstrijden dan Danilo, op zijn goal tegen AZ na. Verder zal Danilo morgen weer verzuipen in de spits, omdat er weinig ruimte is.
Hij kan geen bal vasthouden.
Gimenez weet daar veel beter mee om te gaan, de goals ontbreken alleen nog, maar dan nog is hij de betere optie en aanspeelpunt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 16:09:
Klopt dat Paixão steeds beter wordt, maar Idrissi speelde ook steeds beter voor de lange winterstop. Slot zal wel weten wie er moet spelen.
Overigens is lb ook geen zekerheid, Slot is ook wel tevreden over Lopez zei die.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 januari 2023 om 16:35:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 januari 2023 om 16:09:
Klopt dat Paixão steeds beter wordt, maar Idrissi speelde ook steeds beter voor de lange winterstop. Slot zal wel weten wie er moet spelen.
Overigens is lb ook geen zekerheid, Slot is ook wel tevreden over Lopez zei die.
Zal best zo zijn, maar ik zou gewoon Hartman opstellen als lb. Die is beter. Net zoals Paixão gewoon veel beter is dan Idrissi, die komt zwaar tekort voor het niveau dat wij nastreven. Ben ook benieuwd welke wedstrijden jij hem goed vond, ik vond alleen zijn doelpunt tegen PSV goed eigenlijk. Hij komt nog geen lantaarnpaal voorbij, verre van ideaal voor een vleugelspeler.
Geen lid meer
Kameraden tijd voor de genadeklap....
Laten we in een mooie kolkende er voor zorgen dat er he-le-maal niks te halen valt hier!
Persoonlijk heb ik er een heel goed gevoel over, als een kans hebben om ze een keer keihard te pakken is het vandaag.
Doe het wel op een manier dat Feyenoord er mee geholpen wordt en de bond geen mogelijkheden heeft om ons (weer) te straffen.
Er gelijk vol op klappen vanmiddag zoals we tegenwoordig doen en laten merken dat het menens is op sportief gebied.
Dan weet zelfs 020 niet waar ze het zoeken moeten!
Time to beat the scum!
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » DE KLASSIEKER: Feyenoord-Ajax (22/01/2023-14:30)