Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Slavia Praag-Feyenoord (25/11/2021-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vermoedelijke opstelling: Marciano, Aursnes en Linssen

Feyenoord moet donderdagavond tegen SK Slavia Praag minimaal gelijkspelen om Europees te overwinteren. De Tsjechen verloren in De Kuip met 2-1 na een geweldige eerste helft van de Rotterdammers en zullen dus revanche willen nemen.

Feyenoord stapte vanochtend op het vliegtuig richting Tsjechië met 21 spelers. Justin Bijlow bleef achter vanwege een positieve coronatest. Dat betekent dat Ofir Marciano morgen onder de lat staat. Dat wordt pas het tweede duel van het seizoen voor de Israëliër, in de terugwedstrijd tegen IF Elfsborg in de derde voorronde van de Conference League stond hij ook al in het doel. Dat kwam toen omdat Bijlow toen rood pakte in de heenwedstrijd.

''Wij hebben alle vertrouwen in Marciano'', zei Slot woensdagavond op de persconferentie. ''Hij is de nummer één van Israël en gewend om grote wedstrijden te keepen. Dat is ook een van de redenen dat we hem afgelopen zomer hebben aangetrokken als vervanger van Nick Marsman.'' De ploeg van Arne Slot wordt vaak omschreven als 'een dunne selectie'. Toch is daar tot op heden weinig van te merken. De selectie kent nauwelijks blessuregevallen. ''We doen er met zijn allen alles aan om blessures zoveel mogelijk uit te sluiten. Dat werkt voorlopig aardig, maar het seizoen is nog lang. Nu iedereen fit is, hebben we een goede selectie.''

De opstelling van donderdagavond kent behalve Marciano weinig verrassingen. Slot lijkt zijn favoriete elf dan ook gevonden te hebben. Fredrik Aursnes zal ook morgenavond weer een blok op het middenveld vormen met Orkun Kökcü, wat betekent dat Jens Toornstra rechtsbuiten staat. Reiss Nelson moet het voorlopig dus doen met een reserverol. ''Hij heeft wat langer nodig gehad om fit te worden en heeft met Luis Sinisterra bovendien een goede speler voor zich. Dat had Fredrik ook. In zo’n situatie is het zaak te blijven leveren op het trainingsveld'', aldus Slot.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Marciano; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

 

+1/-0

Ik weet niet of daar wel publiek is toegestaan, ik hoop van niet dit scheeld zo en zo.
Ik verwacht een moeilijke wedstrijd waar een gelijkspel het hoogst haalbare zal zijn is mijn verwachting.
Slavia zal zeker revance willen nemen en alles geven om de wedstrijd te winnen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 25 november 2021 om 11:21:

Ik weet niet of daar wel publiek is toegestaan, ik hoop van niet dit scheeld zo en zo.
Ik verwacht een moeilijke wedstrijd waar een gelijkspel het hoogst haalbare zal zijn is mijn verwachting.
Slavia zal zeker revance willen nemen en alles geven om de wedstrijd te winnen



Voor iemand die erop voor staat zeer goed geïnformeerd te zijn valt mij dit nou tegen van je. Het hele internet stond gisteren vol met verhalen en foto’s van Feyenoorders die zich prima vermaakten in Praag tot aan onze koning die als co-piloot fungeerde op een supportersvlucht naar Praag. Ik ga er vanuit dat deze duizenden Feyenoorders niet voor niets zijn afgereisd naar Praag dus je kan er vanuit gaan dat er supporters aanwezig zijn en, ja, ook van de thuisclub.

 

+1/-0

Ik blijf mijn hart vasthouden vanavond, want ik heb echt geen vertrouwen in die keeper. Het gaat gewoon een zware wedstrijd worden vanavond. Ik hoop op een gelijkspel 2-2 ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 25 november 2021 om 13:31:

Ik blijf mijn hart vasthouden vanavond, want ik heb echt geen vertrouwen in die keeper. Het gaat gewoon een zware wedstrijd worden vanavond. Ik hoop op een gelijkspel 2-2 ofzo.



Ik ook, maar dat was ook zo als Bijlow gewoon op doel gestaan had. Het wordt gewoon een hele zware wedstrijd tegen een tegenstander die een stuk beter voor de dag wil komen als in Rotterdam. Als ze daar een resultaat halen hebben ze echt een hele grote stap gemaakt en dat kan best. Want hoe moeilijk die wedstrijd ook wordt het is nou ook weer niet zo dat we tegen Real of City spelen.

Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2021, 14:01:56.

 

+1/-0

Hoe het gaat zal mij roesten als we maar één punt minimaal meenemen. Zo niet dan komt alles aan op de laatste wedstrijd thuis tegen Macabi.

 

+1/-0

Dit wordt de moeilijkste wedstrijd tot nu toe verwacht ik. Hopen op een gelijkspel inderdaad.

 

+1/-0

Slavia heeft de laatste wedstrijden allemaal gewonnen en geen goal tegen, een topwedstrijd dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 november 2021 om 14:15:

Slavia heeft de laatste wedstrijden allemaal gewonnen en geen goal tegen, een topwedstrijd dus.



Nou Tsjechië is de concurrentie buiten Sparta Praag en Viktoria Plzen vrijwel allemaal van het niveau keuken kampioen divisie. Dus die zeges zeggen niet gek veel. Ik vind deze ploeg een beetje vergelijkbaar met niveau Utrecht en AZ, geen wereldploeg maar zitten wel wat gevaarlijke spelers tussen. Puntje zou prima zijn en verliezen we een keer dan is het nog geen ramp.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 november 2021 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 25 november 2021 om 11:21:

Ik weet niet of daar wel publiek is toegestaan, ik hoop van niet dit scheeld zo en zo.
Ik verwacht een moeilijke wedstrijd waar een gelijkspel het hoogst haalbare zal zijn is mijn verwachting.
Slavia zal zeker revance willen nemen en alles geven om de wedstrijd te winnen



Voor iemand die erop voor staat zeer goed geïnformeerd te zijn valt mij dit nou tegen van je. Het hele internet stond gisteren vol met verhalen en foto’s van Feyenoorders die zich prima vermaakten in Praag tot aan onze koning die als co-piloot fungeerde op een supportersvlucht naar Praag. Ik ga er vanuit dat deze duizenden Feyenoorders niet voor niets zijn afgereisd naar Praag dus je kan er vanuit gaan dat er supporters aanwezig zijn en, ja, ook van de thuisclub.



Ja, je heb gelijk dit had ik kunnen weten.

 

+1/-0

LIVE 18:45 | Slavia Praag - Feyenoord

Feyenoord neemt het vanavond in het voorlaatste groepsduel in de Conference League op tegen Slavia Praag. De Rotterdammers kunnen zich vanavond al verzekeren van overwintering en zelfs groepswinst. Daarvoor heeft de ploeg genoeg aan een punt. De wedstrijd begint om 18:45 uur en is live te volgen op zowel Veronica als ESPN 2 en via onderstaand liveblog.

Opstellingen Feyenoord: Marciano; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Reserves Feyenoord: Jansen, Troost; Geertruida, Hendriks, Diemers, Teixeira, Jahanbakhsh, Nelson, Dessers, Bannis.

 

+1/-0

En daar is de eerste blunder van Marciano....
In plaats van bal weg te rammen, veel te zacht naar Malacia spelen die al een tegenstander in de rug had.

Echt dit gaat een pijnlijk avondje worden op deze manier...

Ook al begin je nog zo redelijk...

 

+1/-0

GVD!!nu snel gelijk maken de beuk erin!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 25 november 2021 om 19:02:

GVD!!nu snel gelijk maken de beuk erin!



Marciano kan nog geen bal uittrappen, net ook weer, dus dan kun je gelijkmaken zoveel je wil, op deze manier verlies je dan altijd...

Zoals ik al zei: Het is dat Jansen nog slechter is...

 

+1/-0

Hectische minuten beetje zwaar rood maar ook erg domme overtreding.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 november 2021 om 19:06:

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 25 november 2021 om 19:02:

GVD!!nu snel gelijk maken de beuk erin!



Marciano kan nog geen bal uittrappen, net ook weer, dus dan kun je gelijkmaken zoveel je wil, op deze manier verlies je dan altijd...

Zoals ik al zei: Het is dat Jansen nog slechter is...



Hij is erg onrustig, maar we zijn Bijlow gewend hé dan valt elke andere keeper tegen.

 

+1/-0

We maken ons het zelf veel te moeilijk met teveel persoonlijke fouten. Die rooie kaart is terecht en waarom maakt Til op die plaats zo'n oliedomme overtreding?

Ik zou compacter gaan spelen en met snelle uitbraken proberen te scoren. We krijgen nog wel kansen, want dat Slavia kan er echt geen ene reet van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 november 2021 om 19:06:

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 25 november 2021 om 19:02:

GVD!!nu snel gelijk maken de beuk erin!



Marciano kan nog geen bal uittrappen, net ook weer, dus dan kun je gelijkmaken zoveel je wil, op deze manier verlies je dan altijd...

Zoals ik al zei: Het is dat Jansen nog slechter is...


Idd en veel fouten vanavond en weer billenknijpen :dood gewoon de boel dicht houden achterin en hopen op ook een rooie kaart voor die Slaven :kwaad

 

+1/-0

Slot is wel zo wijs om zich tactisch aan tepassen en Dessers gaat nog wel kans krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 25 november 2021 om 19:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 november 2021 om 19:06:

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 25 november 2021 om 19:02:

GVD!!nu snel gelijk maken de beuk erin!



Marciano kan nog geen bal uittrappen, net ook weer, dus dan kun je gelijkmaken zoveel je wil, op deze manier verlies je dan altijd...

Zoals ik al zei: Het is dat Jansen nog slechter is...


Idd en veel fouten vanavond en weer billenknijpen :dood gewoon de boel dicht houden achterin en hopen op ook een rooie kaart voor die Slaven :kwaad



U zei...???

Dit is dus de goden verzoeken met je rode kaart:D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Slavia Praag-Feyenoord (25/11/2021-18:45)