Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

Selectie Feyenoord voorbereiding 2021/2022 bekend

Feyenoord start dit weekend met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Trainer Arne Slot gaat vanaf zaterdag met 29 spelers aan de slag. De internationals sluiten later aan. Een mogelijke datum waarop onder meer Steven Berghuis weer aansluit is nog niet bekend gemaakt door de Rotterdammers.

Volgens FeyenoordTM krijgen diverse talenten de kans om zich te bewijzen. Onder meer Denzel Hall, Sem Valk, Antoni Milambo en Devin Remie gaan de eerste weken meetrainen met het eerste van Feyenoord. Ook Achraf El Bouchatoui en Dylan Vente sluiten gewoon aan. Voor Liam Kelly is geen plek. De middenvelder heeft nog een contract voor een seizoen, maar komt niet voor in de plannen van Feyenoord.

Selectie voorbereiding 2021/2022
Tein Troost
Sem Valk
Dylan Vente
Jordy Wehrmann
Francesco Antonucci
Marouan Azarkan
Aliou Balde
Naoufal Bannis
Steven Berghuis *
Justin Bijlow *
Achraf El Bouchatoui
Robert Bozenik *
Wouter Burger
Christian Conteh
Mark Diemers
Leroy Fer
Lutsharel Geertruida
Denzel Hall
Rigeciano Haps *
Lennard Hartjes
Ramon Hendriks
Thijs Jansen
Nicolai Jørgensen
Orkun Kökcü*
Bryan Linssen
Tyrell Malacia
Antoni Milambo
Devin Remie
Marcos Senesi
Luis Sinisterra
Sondre Skogen
João Teixeira
Guus Til
Jens Toornstra

* Sluit later aan in de voorbereiding

Onbekend nog wat er met deze spelers gebeurd:

Abdel Belarbi
Mikael Johnsen
Bernardo Silva

'Feyenoord oefent tegen KAA Gent en AEK Athene'

De voorbereiding van Feyenoord staat alweer voor de deur. Een groot deel van de selectie gaat zich aanstaande zaterdag op 19 juni voor het eerst melden op trainingscomplex 1908 voor enkele conditietests. De maandag daarna staat de eerste groepstraining op het programma.

KAA Gent maakt vandaag via de officiële kanalen bekend dat Feyenoord op 26 juni de tegenstander gaat worden tijdens een oefenwedstrijd. De Belgen werken een trainingskamp af in Nederland en spelen dan onder meer tegen FC Utrecht, Sparta Rotterdam en dus ook Feyenoord.

Het trainingskamp van Feyenoord is dit jaar in Oostenrijk. De ploeg van trainer Arne Slot gaat van 5 tot en met 11 juli naar Schruns. De data van het trainingskamp en de oefenwedstrijden tegen KAA Gent en AEK Athene moeten nog officieel bevestigd worden door Feyenoord.

Update 17:29

Feyenoord gaat ook oefenen tegen AEK Athene, zo meldt FeyenoordTM. De ploeg van Arne Slot treft de Grieken op zaterdag 3 juli om 12:30 uur. De Geelzwarten eindigde afgelopen seizoen als nummer vier in de Super League.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juni 2021, 20:21:22.

 

+1/-0

Prima selectie, vind opvallend hoeveel jeugd de kans krijgt, maar zie zeker opties om bij de definitieve selectie te komen, zoals Hall, Valk, Azarkan en Hendriks.

 

+1/-0

Mooi dat de jeugd de kans krijgt. Jammer van T'Zand en Baars, die waren er zonder blessureleed ook bij geweest.

 

+1/-0

Milambo is toch pas net 16?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willie M. schreef op 15 juni 2021 om 20:50:

Milambo is toch pas net 16?


Ja. Wijnaldum ook bij z'n debuut.

 

+1/-0

Lijst met rugnummers van Feyenoorders voor 2021-2022

De lijst met rugnummers voor de selectie van Feyenoord voor het seizoen 2021-2022 is bekend. Bekijk wie welk nummer draagt in het overzicht hieronder.

Nieuweling Guus Til heeft gekozen voor 26, terwijl 16 het eerste nummer is bij Feyenoord voor Franco Antonucci (vorig seizoen verhuurd aan FC Volendam). Lutsharel Geertruida heeft rugnummer 3 overgenomen van de vertrokken Sven van Beek, waardoor Achraf El Bouchataoui komend seizoen met 22 kan spelen. Luis Sinisterra gaat spelen met 7, dat vorig seizoen was toebedeeld aan Luciano Narsingh.

De van een verhuurperiode teruggekeerde Jordy Wehrmann neemt rugnummer 14 over van de vertrokken George Johnston. Dylan Vente en Wouter Burger houden na een verhuurperiode vast aan de vertrouwde rugnummers 34 en 35.
Een volledig overzicht van de rugnummers seizoen 2021-2022 vind je hieronder.

01. Justin Bijlow
02. Marcus Holmgren Pedersen
03. Lutsharel Geertruida
04. Marcos Senesi
05. Tyrell Malacia
06. Jorrit Hendrikx
07. Luis Sinisterra
08.
09. Alireza Jahanbakhsh
10. Orkun Kökcü
11. Bryan Linssen
12. Het Legioen
13. Phillipe Sandler
14. Reiss Nelson
15.
16. Valentin Cojocaru
17. Fredrik Aursnes
18. Gernot Trauner
19. Colin Bassett
20.
21. Ofir Marciano
22.
23. Patrik Wålemark
24.
25. Ramon Hendriks
26. Guus Til
27.
28. Jens Toornstra
29.
30. Thijs Jansen
31.
32. Denzel Hall
33. Cyriel Dessers
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40. Guus Baars
41. Giuliany Ben David Santos
42. Abdel Belarbi
43. Mimeirhel Benita
44. Omer Gündüz
45. Lennard Hartjes
46. Quilindschy Hartman
47. Karim Dermane
48. Antoni Milambo
49. Trein Troost
50. Sam Pak
51. Devin Remie
52. Delano Ladan
53. Noah Naujoks
54. Denzel Owusu
55. Sondre Skogen
56. Kars van Veldhoven
57. Sem Valk
58. Shiloh 'T Zand
59. Nesta Zahui
60. Twan van der Zeeuw
61. Sven Zitman
62. Lars de Blok
63. Jayden Candelaria
64. Nesto Groen
65. Delano van der Heyden
66. Milan Hokke
67. Mike Kleijn
68. IIyas El Moussaoui
69. Jaden Slory
70. Aleksandar Krajisnik

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 april 2022, 20:26:11.

 

+1/-0

Ben benieuwd, er gaat/kan nog van alles gebeuren met de selectie je heb nu geen enkele garantie of alle goede spelers blijven.

Dit is wel weer lastig voor de trainer, wil je voorbereiden voor het nieuwe seizoen en straks worden er weer spelers verkocht en anderen weer gehuurd of ook gekocht.

Jammer!

 

+1/-0

'Slot kiest tijdelijk voor Fer als centrale verdediger'

Feyenoord heeft afscheid genomen van Uroš Spajić en Eric Botteghin. De Rotterdammers beschikken hierdoor niet meer over een rechter centrale verdediger. Arne Slot gaat dit de komende weken oplossen door Leroy Fer een linie terug te schuiven.

Fer gaat tijdens de voorbereiding de nieuwe centrale verdediger worden, zo weet FeyenoordTM. De 31-jarige Feyenoorder moet zich richten op die positie totdat Lutsharel Geertruida terugkeert van zijn zware knieblessure of tot er een nieuwe aankoop is gedaan.

Feyenoord speelt zaterdag de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding. De Rotterdammers oefenen in Horst besloten tegen de Belgische club KAA Gent.

 

+1/-0

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.



Is geen zwaktebod, want kans is redelijk aanwezig dat Senesi weg gaat en dan heb je ook ervaring achterin nodig, dat zijn Skogen, Owusu en Valk niet.
Hendriks is ook niet ervaren genoeg om nu naast een jeugdspeler te staan.

Dan is het vragen om problemen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juni 2021 om 12:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.



Is geen zwaktebod, want kans is redelijk aanwezig dat Senesi weg gaat en dan heb je ook ervaring achterin nodig, dat zijn Skogen, Owusu en Valk niet.
Hendriks is ook niet ervaren genoeg om nu naast een jeugdspeler te staan.

Dan is het vragen om problemen.



Voorlopig is Senesi nog niet weg en is het maar de vraag of hij vertrekt, de markt is nog niet op gang gekomen en zijn vraagprijs kan wel eens te hoog zijn voor veel clubs.
Je hebt vooral kwaliteit nodig, ervaring zonder kwaliteit is nietszeggend. Fer heeft vrijwel evenveel ervaring als verdediger als die talenten. Laat ze het in de voorbereiding maar uitvechten en kijken wie het beste is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juni 2021 om 12:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.



Is geen zwaktebod, want kans is redelijk aanwezig dat Senesi weg gaat en dan heb je ook ervaring achterin nodig, dat zijn Skogen, Owusu en Valk niet.
Hendriks is ook niet ervaren genoeg om nu naast een jeugdspeler te staan.

Dan is het vragen om problemen.



Voorlopig is Senesi nog niet weg en is het maar de vraag of hij vertrekt, de markt is nog niet op gang gekomen en zijn vraagprijs kan wel eens te hoog zijn voor veel clubs.
Je hebt vooral kwaliteit nodig, ervaring zonder kwaliteit is nietszeggend. Fer heeft vrijwel evenveel ervaring als verdediger als die talenten. Laat ze het in de voorbereiding maar uitvechten en kijken wie het beste is.



En dat laatste gaat ook gewoon gebeuren, maar Fer is de eerste optie.

 

+1/-0

Te licht:
Mark Diemers
Leroy Fer
Nicolai Jørgensen
Bryan Linssen
Róbert Bozeník
João Teixeira
Dylan Vente
Marouan Azarkan
Christian Conteh
Naoufal Bannis


Aankijken:

Jordy Wehrmann
Franco Antonucci
Aliou Balde
Achraf El Bouchataoui
Ramon Hendriks
Thijs Jansen
Denzel Hall
Wouter Burger

Goed genoeg:
Justin Bijlow
Lutsharel Geertruida
Marcos Senesi
Ridgeciano Haps
Luis Sinisterra
Steven Berghuis
Tyrell Malacia
Orkun Kökcü
Guus Til
Jens Toornstra


Wordt een treurig seizoen als er niet veel sterker materiaal bij komt.

 

+1/-0

Ach er is in ieder geval al een rechtsback bij gekomen. En wie weet slijpt Arne er een fantastisch geheel van in

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 23 juni 2021 om 16:08:

Te licht:
Mark Diemers
Leroy Fer
Nicolai Jørgensen
Bryan Linssen
Róbert Bozeník
João Teixeira
Dylan Vente
Marouan Azarkan
Christian Conteh
Naoufal Bannis


Aankijken:

Jordy Wehrmann
Franco Antonucci
Aliou Balde
Achraf El Bouchataoui
Ramon Hendriks
Thijs Jansen
Denzel Hall
Wouter Burger

Goed genoeg:
Justin Bijlow
Lutsharel Geertruida
Marcos Senesi
Ridgeciano Haps
Luis Sinisterra
Steven Berghuis
Tyrell Malacia
Orkun Kökcü
Guus Til
Jens Toornstra


Wordt een treurig seizoen als er niet veel sterker materiaal bij komt.



Dat hangt af van je verwachtingen. Ik verwacht qua prestaties hetzelfde als afgelopen voetbaljaar, maar wel iets meer ontwikkeling in het spel en de ontwikkeling van individuele spelers. Daar kan ik prima mee leven gezien de financiële omstandigheden en puinhoop van de afgelopen paar jaren onder Stam en Advocaat.

Overigens vind ik Toornstra, Til en Haps ook niet goed genoeg. Bij Til moet je maar zien hoe hij het doet, is de afgelopen jaren nergens basisspeler geweest. Haps en Toornstra komen al tijden tekort voor Feyenoord. Burger was niet eens basisspeler bij Sparta, die kan je ook wel afschrijven.

 

+1/-0

Ik zie Haps ( nog 1 jaar) ook vertrekken net zoals Kökcü.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.


Kom op Skogen is gewoon niet goed genoeg en Valk en Owusu komen net kijken. Ik vind het een logische beslissing van Slot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juni 2021 om 11:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.


Kom op Skogen is gewoon niet goed genoeg en Valk en Owusu komen net kijken. Ik vind het een logische beslissing van Slot.


Ja zal vast allemaal zo zijn, maar ik reageerde op een nieuwsbericht waarin stond dat we geen rechter centrale verdedigers hebben. Die hebben we wel, maar wellicht zijn ze niet goed genoeg. Ik vind het alleen wel een zwaktebod dat we dan maar Fer proberen die daar nog nooit heeft gestaan en net zoveel ervaring heeft als de genoemde jeugd verdedigers. Het is helemaal niet logisch dat Fer met z´n logge lichaam en kamikaze tackles daar goed zou kunnen functioneren, laten we het eerst eens aankijken zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juni 2021 om 11:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.


Kom op Skogen is gewoon niet goed genoeg en Valk en Owusu komen net kijken. Ik vind het een logische beslissing van Slot.



Waar uit blijkt dat Skogen niet goed genoeg is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 juni 2021 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 juni 2021 om 11:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 12:33:

We beschikken ook nog over Skogen, Owusu en Valk op die positie. Ik vind dit een zwaktebod, maar in elk geval positief dat hij niet meer voor het middenveld als optie wordt gezien.


Kom op Skogen is gewoon niet goed genoeg en Valk en Owusu komen net kijken. Ik vind het een logische beslissing van Slot.



Waar uit blijkt dat Skogen niet goed genoeg is?


Iemand die er bij Excelsior niet direct bovenuit steekt (zoals Hendriks wel deed bij Nac) is dus (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord 1.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022