Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 juli 2021 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 juli 2021 om 10:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 juli 2021 om 08:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 03 juli 2021 om 15:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 juli 2021 om 14:42:

Je ziet de contouren ontstaan. Je ziet wat Slot wil.

Onderlinge communicatie moet alleen scherper, maar daarvoor speel je deze wedstrijden ook.

Bannis valt erg positief op.

Spel aanvallend prima, verdedigend iets zoekende, maar denk voor nu prima.

Veel snelheild in het spel.



Eens!

Van de week was ik kritisch over Bannis, maar hij speelde een zeer goede wedstrijd. Absoluut een uitblinker vandaag en in dit systeem lijkt hij goed te gedijen. Wel vind ik dat hij zich nog te makkelijk laat aftroeven in duels, wanneer hij wordt gebruikt als aanspeelpunt.

Tweede helft was helaas matig. Ik vind AEB bijna elke wedstrijd er bovenuit steken, ook nu weer. Ik zou hem graag op het middenveld zien in plaats van Toornstra of Diemers, dan komt er veel meer voetbal en dynamiek in. Antonucci probeert dit trouwens ook, maar die zou ik niet zo snel controlerend laten spelen. Hartjes doet het overigens ook aardig op het middenveld en bij Milambo zie je de potentie.

En Conteh lijkt zowaar ook iets te kunnen met een bal en is nuttig met z'n snelheid in de diepte. Helaas een gebrek aan overzicht nog.


Bannis viel inderdaad dit keer op, maar zijn gebrek aan snelheid blijft een ding. Hartjes en Milambo zijn inderdaad leuke talentjes en ik hoop dat ze meer kanssen gaan krijgen.
Maaar het middenveld blijft compleet ruk met Diemers en Toornstra, hopelijk bloeit Kokcu op onder Slot dat zou al een hoop schelen.

De nieuwe rechtsback vond ik prima spelen, dus dat zit wel goed. Fer is geen verdediger en op die positie moet er echt wat bij. Senesi maakte weer een domme fout en gelijk een tegengoal, dat moet er echt uit.

We hebben nog steeds een spits, rcv, middenvelder en buitenspeler nodig.




Bannis was juist heel snel en de fout bij de 0-1 werd gemaakt door Senesi, niet door Fer. Marcos liep te lang door.

Fer speelde een prima pot achterin.


Hij stond constant in de 16, dan heb je geen snelheid nodig. Dan is hij prima bruikbaar en hij deed het aardig. Als we dit kunnen volhouden, dan kan je hem vaker brengen. Hij is buiten de 16 gewoon te traag om gevaarlijk te kunnen worden. Hij mist ook nog steeds de duelkracht en koopkracht. Het is het gehele plaatje waar een spits aan moet voldoen.

Lees trouwens eens terug ik schrijf letterlijk dat het de fout van Senesi was. Jij vind dat Fer prima speelde, ik vond het allemaal wel meevallen. We blijven te traag in het centrum.

Ik vond gisteren de eerste helft leuk om naar te kijken, maar we komen nog steeds teveel klasse tekort voor een hoge klassering.
We blijven kwetsbaar in de omschakeling en dat los je niet op met de huidige spelers.



Inderdaad overheen gelezen, excuses.

Bannis was daarin tegen niet telkens in de 16, maar liet zich ook vaak terug zakken naar het middenveld.

 

+1/-0

Feyenoord neemt 28 spelers mee naar Oostenrijk

Feyenoord vertrekt maandagmiddag met 28 spelers naar Oostenrijk voor het jaarlijkse trainingskamp. Het team van hoofdtrainer Arne Slot zal zich hier voorbereiden op de start van seizoen 2021-2022. De geselecteerde spelers lees je in dit bericht.

Arne Slot zal in Oostenrijk niet beschikken over Ridgeciano Haps. De international van Suriname bereidt zich met zijn nationale ploeg voor op de Gold Cup. Ook Steven Berghuis ontbreekt bij de selectie. Zijn vakantieperiode loopt nog door nadat hij in de achtste finales van EURO 2020 nog in actie kwam met Oranje.

Geblesseerden Aliou Balde, Lutsharel Geertruida en Marouan Azarkan blijven achter in Nederland om verder te werken aan hun herstel. Academy-speler Noah Naujoks is door hoofdtrainer Arne Slot toegevoegd aan de selectie.

Selectie trainingskamp Oostenrijk 5 – 10 juli

1 Justin Bijlow
21 Ofir Marciano
30 Thijs Jansen
51 Devin Remie

2 Marcus Pedersen
4 Marcos Senesi
15 Tyrell Malacia
25 Ramon Hendriks
32 Denzel Hall
55 Sondre Skogen

6 Mark Diemers
8 Leroy Fer
16 Francesco Antonucci
20 João Teixeira
22 Achraf El Bouchataoui
23 Orkun Kökcü
26 Guus Til
28 Jens Toornstra
35 Wouter Burger
45 Lennard Hartjes
48 Antoni Milambo
53 Noah Naujoks

7 Luis Sinisterra
11 Bryan Linssen
19 Róbert Bozeník
24 Naoufal Bannis
27 Christian Conteh
34 Dylan Vente

 

+1/-0

In principe is het de bedoeling dat Berghuis NA Oostenrijk weer aansluit.

 

+1/-0

Vraag is : hebben we Berghuis nog echt nodig. Als Slot van de rest een aanvalsmachine weet te maken is de rol van Berghuis minimaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 juli 2021 om 08:41:

Vraag is : hebben we Berghuis nog echt nodig. Als Slot van de rest een aanvalsmachine weet te maken is de rol van Berghuis minimaal.



Ik hoef de adder inmiddels niet meer, maar nodig hebben we hem natuurlijk wel. Huidige aanval is echt nog niet op niveau. Of er moeten 1 of 2 goede versterkingen komen van het geld dat de adder oplevert

 

+1/-0

Eigenlijk ben ik 'm liever kwijt, a( er komt geheid onrust binnen de selectie, b) jonge spelers luisteren nu naar Slot maar wat gaat er rond de wat narcistische Berghuis gebeuren, die gaat aandacht eisen.

 

+1/-0

Op zich denk ik dat Slot Berghuis wel beter onder de duim kan houden als Advocaat die hem ondanks wat hij allemaal flikte en Dick tot wanhoop dreef nooit zijn aanvoerdersband heeft afgepakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 juli 2021 om 11:56:

Op zich denk ik dat Slot Berghuis wel beter onder de duim kan houden als Advocaat die hem ondanks wat hij allemaal flikte en Dick tot wanhoop dreef nooit zijn aanvoerdersband heeft afgepakt.



Berghuis blijft een belangrijke speler, maar net zoals met Nico zal die z'n plek leren kennen.

Daarbij heeft die zelf nog niet gesproken en zijn management ook niet, net zoals Feyenoord niks zegt.
Laten we dat eerst afwachten.

De Woerds, Gouka's en Krabbelullo's kennen we nu wel.

 

+1/-0

Berghuis is onze enige topspeler en die gaan we zeker missen. Hij is in voor ons onvervangbaar helaas.

 

+1/-0

Elke speler is vervangbaar. Maar we gaan het rendement van Berghuis absoluut missen. Zal even duren voordat we dat kunnen gaan compenseren. En we moeten een beetje geluk hebben met zijn vervanger die hopelijk snel gaat renderen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Die lag niet binnen voetbereik, dus dan maar dit gebeuren. :D

 

+1/-0

Wordt de wedstrijd van feyenoord nog ergens uitgezonden, en zo ja waar ik weet het niet en zou het graag willen weten?. :pul :pul :feyenoord :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 07 juli 2021 om 18:12:

Wordt de wedstrijd van feyenoord nog ergens uitgezonden, en zo ja waar ik weet het niet en zou het graag willen weten?. :pul :pul :feyenoord :feyenoord


Ja op Feyenoord.nl

 

+1/-0

Amateuristisch dat de server plat ligt. Kan toch niet joh... Die heeft Sjaak Troost zeker nog aangeschaft? 5 jarig contract bij die host.

 

+1/-0

die aanloop bij die penalty hahahaha

 

+1/-0

Je ziet gelijk op welke posities we versterkingen nodig hebben.

 

+1/-0

Voorin is het bedroevend idd maar da's geen nieuws.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022