Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] FC Utrecht - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Seniele Dick does it again...

 

+1/-0

Wat een laffe opstelling gelukkig is gustafsson onze 3e man in de aanval vandaag.

 

+1/-0

Lekker hoor!

 

+1/-0

Als je zo de wedstrijd zit te bekijken dan denk ik wat doen ze nou zo in de week op de training, het is het hele seizoen al wisselvallig en traag voetbal altijd opbouw vanuit de achterlijn, en dan maar heen en weer spelen naar elkaar, daar word je zo zat van.

Bergkamp maakt weer het verschil, zonder hem hadden wij niet gewonnen.

Ik kan er niet vrolijk van worden, en dat bijna iedere week zo jammer.

 

+1/-0

Ik begrijp je heel goed bestlander, het was weer niet om aan te zien. Maar jij weet net zo goed als ik dat je nou eenmaal niet voor je plezier feyenoordsupporter bent. Een cliché maar oh zo waar.

 

+1/-0

Ach een echte vechtwedstrijd, terecht gewoon hoor. Ondanks die halve kansen van Utreg

 

+1/-0

Vechtwedstrijd??? Daar moet iets voor doen. Niemand deed wat. Ik heb me rot zitten ergeren. Ik kijk al jaren naar Feyenoord. Bijna elke wedstrijd. Maar wat ze tegenwoordig doen, is een schande. Ik denk er echt over niet meer te kijken. Zonde van mijn tijd. En het is ook niet om aan te zien. Beetje rond tikken in de verdediging. Af en toe een bal naar een aanvaller, als die hem dan krijgt. Als de bal goed aangespeeld wordt. Ik vraag me af wat die Advocaat denkt. Als die dat al doet! Dan moet je toch denken, ik laat ze aanvallen? Nee, achteraf is hij tevreden. Nou, ik niet. Het zal hem een rotzorg zijn. Mij ook. Jammer, maar helaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 12 april 2021 om 11:51:

Vechtwedstrijd??? Daar moet iets voor doen. Niemand deed wat. Ik heb me rot zitten ergeren. Ik kijk al jaren naar Feyenoord. Bijna elke wedstrijd. Maar wat ze tegenwoordig doen, is een schande. Ik denk er echt over niet meer te kijken. Zonde van mijn tijd. En het is ook niet om aan te zien. Beetje rond tikken in de verdediging. Af en toe een bal naar een aanvaller, als die hem dan krijgt. Als de bal goed aangespeeld wordt. Ik vraag me af wat die Advocaat denkt. Als die dat al doet! Dan moet je toch denken, ik laat ze aanvallen? Nee, achteraf is hij tevreden. Nou, ik niet. Het zal hem een rotzorg zijn. Mij ook. Jammer, maar helaas.



Het ligt zeker deels aan Advocaat die gewoon ouderwetse opvattingen over voetbal heeft, maar ook na het kampioenschap van Gio was het vaak drama structureel moet er meer een topsportklimaat komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 11 april 2021 om 14:42:

Als je zo de wedstrijd zit te bekijken dan denk ik wat doen ze nou zo in de week op de training, het is het hele seizoen al wisselvallig en traag voetbal altijd opbouw vanuit de achterlijn, en dan maar heen en weer spelen naar elkaar, daar word je zo zat van.

Bergkamp maakt weer het verschil, zonder hem hadden wij niet gewonnen.

Ik kan er niet vrolijk van worden, en dat bijna iedere week zo jammer.



Bergkamp? Zit je wel op het juiste forum?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 12 april 2021 om 13:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 11 april 2021 om 14:42:

Als je zo de wedstrijd zit te bekijken dan denk ik wat doen ze nou zo in de week op de training, het is het hele seizoen al wisselvallig en traag voetbal altijd opbouw vanuit de achterlijn, en dan maar heen en weer spelen naar elkaar, daar word je zo zat van.

Bergkamp maakt weer het verschil, zonder hem hadden wij niet gewonnen.

Ik kan er niet vrolijk van worden, en dat bijna iedere week zo jammer.



Bergkamp? Zit je wel op het juiste forum?



Ik dacht het wel.

 

+1/-0

Nou de naam is volgens mij BERGHUIS

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] FC Utrecht - Feyenoord