Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » Jong Feyenoord in de voetbalpiramide

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ik vind het prima als er spelers transfervrij worden gehaald.

betalen voor spelers voor je onder 21 team vind ik wat overbodig vooral voor de competitie waar Feyenoord nu in stroomt.

Van mij mag arnesen zelfs een 3de team samen gaan stellen met afdankertjes... Van mijn part dat je zegt ok fijn om hen weer te helpen om hun cariere nieuw leven in te blazen...

En spelers als Ebecilio, Assaidi, drenthe, douglas, van der wiel etc. etc. voor weinig haalt en kleine contractjes geeft. Want het kan wel eens zo zijn in dit rare competitie seizoen dat je niet alleen te maken krijgt met schorsingen en blessures. Maar vooral te maken kan krijgen met vele corona gevallen in je selectie waardoor je mss je halve team thuis moet laten door besmettingen... Zoals er nu al 2 van Feyenoord zijn besmet. Vele mensen met corona zijn ook nog eens maanden zwak door dit virus. Dus zijn spelers mss ook maanden niet inzetbaar.

En het kan dus wel eens zo zijn dat de breedste selectie van nederland kampioen gaat worden... En de club die daar het meest slim op in speelt er met de titel van door gaat.

 

+1/-0

Weet niet precies de regels voor 021, mogen spelers die terugkomen van blessure bv daar ook ritme opdoen? Zou overigens mooi zijn als Fox Sports deze wedstrijden live gaat uitzenden.

 

+1/-0

Feyenoord Onder 21 speelt vandaag de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht Onder 21. Er zou eigenlijk om 12:00 uur afgetrapt worden, maar de wedstrijd is een uur naar voren gehaald. Er wordt nu om 11:00 uur afgetrapt op Varkenoord.


Opstelling Feyenoord Onder 21
Koorevaar, Owusu, Hall, Hendriks, van der Zeeuw; Wehrmann, Tørset, El Bouchataoui, Lont, Bannis, Belarbi.

FR-Fans.nl zal live de tussenstand bijhouden aan de hand van informatie van Kein Geloel.

Tussenstand | 3-0

Dit bericht is gewijzigd op 11 augustus 2020, 12:22:29.

 

+1/-0

Bedankt voor de info over feyenoord onder 21 :pul

 

+1/-0

Heb ook het gevoel dat Dick en Rini goed gaan samenwerken wat het beste is voor beide teams doorstroming moet ook goed zijn. Coolen was overigens zelf een degelijke voetballer beetje zoals Advocaat haha.

 

+1/-0

Ik heb wat interviews van Coolen gezien. Lijkt me een prima gozer voor jong Feyenoord. Heb er hoge verwachtingen van. Dat hij wat zag in Wehrmann en die dus laat mee voetballen in de voorbereiding bij het eerste is echt prima van hem.

Kijkt dus niet naar allereerst zijn ploeg. Maar weet wat ze daar aan het doen zijn. Namelijk jongens beter maken en laten doorstromen naar het eerste.

Prima insteek en goed voor die jongens bij jong Feyenoord dat als ze het goed doen een echte kans krijgen bij feyenoord 1.

 

+1/-0

Inderdaad Feyenoord moet ook de inhaalslag maken tov de concurrenten die al weer jaren in de KKD spelen.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 11 augustus 2020 om 22:56:

Dat hij wat zag in Wehrmann en die dus laat mee voetballen in de voorbereiding bij het eerste is echt prima van hem.




Hoe kom je er nu weer bij dat hij dat bepaalt? Jij denkt altijd precies te weten hoe alles in zijn werk gaat in de voetballerij, maar je zit er vaker naast dan dat het wel klopt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 16 augustus 2020 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 11 augustus 2020 om 22:56:

Dat hij wat zag in Wehrmann en die dus laat mee voetballen in de voorbereiding bij het eerste is echt prima van hem.




Hoe kom je er nu weer bij dat hij dat bepaalt? Jij denkt altijd precies te weten hoe alles in zijn werk gaat in de voetballerij, maar je zit er vaker naast dan dat het wel klopt.



Kom maar met voorbeelden dan waar ik er een keer naast zat. Nu roep je maar wat zonder iets te onderbouwen.

Ik heb deze info uit een interview met advocaat. Waar hij aan gaf dat hij goeie dingen hoorde over wehrmann in het jong Feyenoord. Dus Advocaat gaf aan aan wehrmann in de voorbereidingswedstrijd tegen sparta van laat het maar zien.

Dat wil dus zeggen dat men een goeie wisselwerking heeft tussen feyenoord 1 en jong Feyenoord. En Rini Coolen het zijn beste spelers gunt dat ze aller eerst van waarde kunnen zijn voor Feyenoord 1 zoals het ook zou moeten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 16 augustus 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 16 augustus 2020 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 11 augustus 2020 om 22:56:

Dat hij wat zag in Wehrmann en die dus laat mee voetballen in de voorbereiding bij het eerste is echt prima van hem.




Hoe kom je er nu weer bij dat hij dat bepaalt? Jij denkt altijd precies te weten hoe alles in zijn werk gaat in de voetballerij, maar je zit er vaker naast dan dat het wel klopt.



Geef mij maar aan waar ik er dan een keer naast zat.

Ik heb deze info uit een interview met advocaat dacht ik. Waar hij ana gaf dat hij goeie dingen hoorde over wehrmann in het jong Feyenoord. Dus Advocaat gaf aan aan wehrmann in de voorbereidingswedstrijd tegen sparta van laat het maar zien.


O.a. hier zat je er weer naast, Rini Coolen bepaalt niet wie van Feyenoord O21 toegevoegd wordt aan de selectie van Feyenoord 1 voor een oefenwedstrijd

 

+1/-0

Vuist je zoekt echt naar zaken... en ziet achter iedere deur een vijand ofzo... apart.

Rini coolen of zijn staf zag duidelijk dat Wehrmann prima presteerde. Gaf dat door aan Advocaat en de staf van Feyenoord 1 en Advocaat gaf aan aan Wehrmann laat het maar zien tegen sparta.

Met "hem mee laten voetballen in het eerste" bedoel ik dat rini coolen door gaf aan het eerste dat het wel eens een aanwinst voor Feyenoord 1 kan zijn. Ik wil er enkel mee zeggen dat het er zo op lijkt dat hij het zijn pupillen gunt als ze goed bezig zijn om mee te mogen doen met feyenoord 1. En niet zelf een zo goed mogelijk team wil om zelf te presteren. Dat is het enige. Ik zeg nergens dat hij dat bepaalt... Dat hij dat zou bepalen... dat maak jij er van. Dus ik zou je willen adviseren goed objectief te lezen... Zodat je goeie conclusies kan trekken.

Wat ik met mijn verwoording bedoel is dat hij wehrmaan een kans wil geven te slagen in Feyenoord 1. En geheid hij of zijn staf advocaat melde dat Wehrmann goed presteerde. En daar uit blijkt dat hij liever wil dat zijn pupillen van waarde zijn voor Feyenoord 1 dan dat hij mss een zo sterk mogelijk team heeft bij jong Feyenoord.

Wil je dat niet begrijpen? Of ben je gewoon aan het zoeken? Ik vermoed het laatste... Want dat doe je hier wel vaker. En val je over iedere zin die een beetje anders uitgelegd kan worden. Begrijp je nu wat ik er mee bedoel? Of niet?


Dus graag andere voorbeelden waar ik geen gelijk had wellicht moet ik die teksten ook voor je verduidelijken. Helemaal niet erg hoor. Ik maak het wel eenvoudiger voor je als dat nodig blijkt te zijn ;)

Dit bericht is gewijzigd op 16 augustus 2020, 17:49:20.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 16 augustus 2020 om 17:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 16 augustus 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 16 augustus 2020 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 11 augustus 2020 om 22:56:

Dat hij wat zag in Wehrmann en die dus laat mee voetballen in de voorbereiding bij het eerste is echt prima van hem.




Hoe kom je er nu weer bij dat hij dat bepaalt? Jij denkt altijd precies te weten hoe alles in zijn werk gaat in de voetballerij, maar je zit er vaker naast dan dat het wel klopt.



Geef mij maar aan waar ik er dan een keer naast zat.

Ik heb deze info uit een interview met advocaat dacht ik. Waar hij ana gaf dat hij goeie dingen hoorde over wehrmann in het jong Feyenoord. Dus Advocaat gaf aan aan wehrmann in de voorbereidingswedstrijd tegen sparta van laat het maar zien.


O.a. hier zat je er weer naast, Rini Coolen bepaalt niet wie van Feyenoord O21 toegevoegd wordt aan de selectie van Feyenoord 1 voor een oefenwedstrijd



Als Rini Coolen een speler in zijn selectie heeft die boven de andere uitsteekt zal hij dit doorgeven aan Dick Advocaat, dat is toch normaal en duidelijk.
Dat is er gebeurd, en zo begrijp ik het ook uit het bovenstaande stuk. :pul :feyenoord

 

+1/-0

Yes dat wou ik enkel aangeven ;)

 

+1/-0

Arnesen slaat nog een slag !

Feyenoord gaat de jeugdopleiding versterken met een extra trainer. Koen Stam wordt assistent-trainer van Rini Coolen bij Onder 21 en moet bijdragen aan de ontwikkeling van de talenten.

Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka. Stam was in het verleden trainer van Jong AZ en wordt gezien als een van de grotere trainerstalenten in Nederland.

 

+1/-0

Ik las dit ook, en vind dat Arnesen het goed doet.

 

+1/-0

Benny is binnen toppie Frank !

 

+2/-0

Heb Benny nooit zien spelen. Hoe is ie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 augustus 2020 om 02:27:

Heb Benny nooit zien spelen. Hoe is ie?



 

+1/-0

Marc, nogmaals dank voor deze video. Het lijkt me een taaie tegenstander, die je niet zomaar opzij zet, en die we ook tekort komen. Ik hoop dat hij snel naar het eerste doorstoot.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » Jong Feyenoord in de voetbalpiramide