Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 246 247 248 249 250 251 252 253 254 ... 263 264 265 266 267

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Zou wel stunt zijn dat Feyenoord toch nog de linkspoot Itakura binnenhaalt schijnt dat ajax eerst moet verkopen aldus espn en de Duitsers blijken stugge onderhandelaars.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 12:32:

Zou wel stunt zijn dat Feyenoord toch nog de linkspoot Itakura binnenhaalt schijnt dat ajax eerst moet verkopen aldus espn en de Duitsers blijken stugge onderhandelaars.

Word dat niet beetje veel?
Ik zag onze jeugd het beter doen dan menige andere vaste centrale verdedigers.
Die kunnen toch gewoon de backups zijn?

+1/-0

wehave schreef op 05 augustus 2025 om 12:36:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 12:32:

Word dat niet beetje veel?
Ik zag onze jeugd het beter doen dan menige andere vaste centrale verdedigers.
Die kunnen toch gewoon de backups zijn?

Ze hadden het over een dubbelslag. Weet niet maar Feyenoord is nog niet klaar denk ik en augustus duurt nog even.

+1/-0

Zou mooi zijn, als is het maar om Ajax te dwarsbomen. Maar Itakura komt niet voor de bank. Dus als iedereen fit is, heb je Ahmedhodzic, Watanabe, Itakura, Trauner en Beelen voor het centrum.

Nadeel 1:
We hebben al veelste veel selectiespelers (36), nadelig voor de salariskosten

Nadeel 2:
Je geeft zo totaal geen uitzicht op speeltijd voor jeugdspelers als je maar blijft kopen.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 12:48:

Zou mooi zijn, als is het maar om Ajax te dwarsbomen. Maar Itakura komt niet voor de bank. Dus als iedereen fit is, heb je Ahmedhodzic, Watanabe, Itakura, Trauner en Beelen voor het centrum.

Nadeel 1:
We hebben al veelste veel selectiespelers (36), nadelig voor de salariskosten

Nadeel 2:
Je geeft zo totaal geen uitzicht op speeltijd voor jeugdspelers als je maar blijft kopen.

Wat is teveel spelers voor in NL is 36 inderdaad wel veel, bij een Engelse club of Europese top is 40 of 50 spelers onder contract heel gewoon.

+1/-0

Itakura komt niet. Feyenoord heeft al gezegd dat het nu alleen voor een jonge verdediger met doorgroei mogelijkheden zou investeren. En wellicht gaat Kraaijeveld meer kansen op die positie krijgen. Op zich voor talentvolle jeugdspelers een normale ontwikkeling als ze eerst voor spelen en dan steeds een linie zakken. Maar goed, Feyenoord blijft slecht in het ontwikkelen van eigen talenten.

+1/-0

Itakura kan nu ook naar Fiorentina maar bij Eintracht Frankfurt speelt hij Champions League.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Dus DtK haalt drie spitsen en dan moet er nog een vierde bij omdat die anderen niet voldoen. Laat hem aub geen geld meer uitgeven. Hij heeft al 100 miljoen weggepist.

+1/-0

Het schijnt dat Spartak Moskou geen huurconstructie dan wel huurdeal wil, maar 25 miljoen. Belachelijk, als je Ugalde koopt voor dit bedrag ga je dat ooit terug verdienen bij een verkoop. Daar heb ik zo mijn twijfels over en ten tweede is hij dat bedrag waard, daar twijfel ik nog meer over. Raar als Feyenoord nu opeens wel dit bedrag wil betalen,Romulo vonden ze toen al te duur met 20 miljoen. Die volgens mij nog niet verkocht is.

+1/-0

Geloof er geen reet van dat men Ueda aanbiedt FAKE news ! Dat ze kijken en meedenken met Carranza geloof ik wel die wil gewoon spelen. Maar die is momenteel toch ook geblesseerd?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 246 247 248 249 250 251 252 253 254 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten