Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.583
Reg.: 4 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 05 augustus 2025 om 09:10:
Transferbeleid komt tamelijk rommelig over. Het wordt passen en meten en de tijd om volledig op elkaar in te zijn gespeeld ontbreekt. Ergens heb ik het gevoel dat nu ingezet wordt op fysiek en speelgerechtigd zijn en ervaring op doorgaans lager niveau. DtK komt sloom over of beter gezegd, Feyenoord steekt teveel tijd in " mogelijke " transfers en trekt aan dezelfde spelers waar andere clubs ook mee bezig zijn, rondje touwtrekken. We moeten er volgende stáán ! Nu nog rommeelen in de marge van het transfergebeuren lijkt op het kopen van een auto zonder weet van de motor en gissen naar het nog te verwachten aantal kilometers.
Vak: -
Forumreacties: 3.704
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 08:33:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2025 om 20:33:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt over de komst van Anel Ahmedhodžić. De 1,90 meter lange centrale verdediger van Sheffield United geldt al geruime tijd als concrete versterking voor de achterhoede en stond hoog op het wensenlijstje van de Rotterdammers.
Hij heeft Bosnische ouders, maar is geboren in Malmö, Zweden netals Zlatan dus.
We weten allemaal wie DtK heeft geprobeerd te halen — en wie hij níét heeft binnengekregen. Het is dus duidelijk dat dit niet de eerste, tweede, derde, vierde of zelfs vijfde keuze was. Ga er nu even vanuit dat Itakura naar Ajax gaat?
Voor mij voelt deze aankoop dan ook als paniekvoetbal. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.302
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 05 augustus 2025 om 11:22:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 08:33:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2025 om 20:33:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt over de komst van Anel Ahmedhodžić. De 1,90 meter lange centrale verdediger van Sheffield United geldt al geruime tijd als concrete versterking voor de achterhoede en stond hoog op het wensenlijstje van de Rotterdammers.
We weten allemaal wie DtK heeft geprobeerd te halen — en wie hij níét heeft binnengekregen. Het is dus duidelijk dat dit niet de eerste, tweede, derde, vierde of zelfs vijfde keuze was. Ga er nu even vanuit dat Itakura naar Ajax gaat?
Voor mij voelt deze aankoop dan ook als paniekvoetbal. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Je bent niet vaak positief of wel?
Ik denk ook niet dat Kloese nou met goed beleid spelers heeft binnengehaald maar meer met wat werd aangeboden en toevallig op zijn pad kwam bij sommige spelers.
Maar dit is echt een goede speler, net zoals Watanabe een serieus goede spelers is.
Laat je niet misleiden omdat hij 5de keus was, denk ook niet dat dat waar is, als ze begin al wisten dat hij op te pikken was was hij denk ik wel eerste keuze geweest.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.072
Reg.: 31 augustus 2023
Ik denk ook niet dat Kloese nou met goed beleid spelers heeft binnengehaald maar meer met wat werd aangeboden en toevallig op zijn pad kwam bij sommige spelers.
Maar dit is echt een goede speler, net zoals Watanabe een serieus goede spelers is.
Laat je niet misleiden omdat hij 5de keus was, denk ook niet dat dat waar is, als ze begin al wisten dat hij op te pikken was was hij denk ik wel eerste keuze geweest.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 12:20:
Haha ik ben realist en daarnaast geen fan van DtK. Dat kan je wellicht soms merken inderdaad
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.658
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 12:32:
Zou wel stunt zijn dat Feyenoord toch nog de linkspoot Itakura binnenhaalt schijnt dat ajax eerst moet verkopen aldus espn en de Duitsers blijken stugge onderhandelaars.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 05 augustus 2025 om 12:36:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 12:32:
Zou wel stunt zijn dat Feyenoord toch nog de linkspoot Itakura binnenhaalt schijnt dat ajax eerst moet verkopen aldus espn en de Duitsers blijken stugge onderhandelaars.
Word dat niet beetje veel?
Ik zag onze jeugd het beter doen dan menige andere vaste centrale verdedigers.
Die kunnen toch gewoon de backups zijn?
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.072
Reg.: 31 augustus 2023
Zou mooi zijn, als is het maar om Ajax te dwarsbomen. Maar Itakura komt niet voor de bank. Dus als iedereen fit is, heb je Ahmedhodzic, Watanabe, Itakura, Trauner en Beelen voor het centrum.
Nadeel 1:
We hebben al veelste veel selectiespelers (36), nadelig voor de salariskosten
Nadeel 2:
Je geeft zo totaal geen uitzicht op speeltijd voor jeugdspelers als je maar blijft kopen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2025 om 12:48:
Zou mooi zijn, als is het maar om Ajax te dwarsbomen. Maar Itakura komt niet voor de bank. Dus als iedereen fit is, heb je Ahmedhodzic, Watanabe, Itakura, Trauner en Beelen voor het centrum.
Nadeel 1:
We hebben al veelste veel selectiespelers (36), nadelig voor de salariskosten
Nadeel 2:
Je geeft zo totaal geen uitzicht op speeltijd voor jeugdspelers als je maar blijft kopen.
Forumreacties: 304
Reg.: 19 juli 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
Itakura komt niet. Feyenoord heeft al gezegd dat het nu alleen voor een jonge verdediger met doorgroei mogelijkheden zou investeren. En wellicht gaat Kraaijeveld meer kansen op die positie krijgen. Op zich voor talentvolle jeugdspelers een normale ontwikkeling als ze eerst voor spelen en dan steeds een linie zakken. Maar goed, Feyenoord blijft slecht in het ontwikkelen van eigen talenten.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten