MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.284
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Klopt, de tijden dat je met een Rasza als back een Europa-Cup kon winnen zijn voorbij. Maar ik vind juist dat je ervoor moet waken de back-posities niet té belangrijk te maken. En als je stelt dat 'vroeger de nadruk op de as lag', bagatelliseer je het huidige belang van een goed centrum achterin en een goede centrumspits.
Met name die laatste positie kan Feyenoord aankomend seizoen maken of breken. Als dáár geen versterking komt, zal de druk op de rest van het elftal veel te groot worden. Het uitblijven van een extra linksback heeft in dat opzicht veel minder gevolgen.
Waarom pik je Dallinga niet op, die bij Bologna op een zijspoor zit?
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.232
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Als Kokcu echt een transfer maakt naar Besiktas is dat gewoon een hele grote sportieve stap achteruit. Als hij naar het thuisland gaat kan ik me niet voorstellen dat al die overspannen verhalen over belangstelling van de top van de Premier League waar zijn. Nou ja in Turkije als homofoob hoeft ie zich niet meer druk te maken over het dragen van iets in de regenboogkleuren.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 871
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 10 juli 2025 om 13:39:
Als Kokcu echt een transfer maakt naar Besiktas is dat gewoon een hele grote sportieve stap achteruit. Als hij naar het thuisland gaat kan ik me niet voorstellen dat al die overspannen verhalen over belangstelling van de top van de Premier League waar zijn. Nou ja in Turkije als homofoob hoeft ie zich niet meer druk te maken over het dragen van iets in de regenboogkleuren.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 10 juli 2025 om 20:23:
En de doorverkoopoptie valt tegen. PL betaalt meestal toch wat meer...
Opties zijn geen garantie.
Forumreacties: 16.833
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 10 juli 2025 om 21:28:
Ik las dat die doorverkoopoptie helemaal vervalt omdat Benfica hem eerst een jaar verhuurt met een verplichte koopoptie na een jaar. Als dat klopt speelt Benfica een uitgekookt spelletje om onder dat doorverkoop percentage bij Feyenoord uit te komen. Dan zal DtK zich nog wel een keer bedenken om weer zo’n constructie aan te gaan met Benfica inzake bijvoorbeeld Hadj Moussa.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 10 juli 2025 om 11:04:
Klopt, de tijden dat je met een Rasza als back een Europa-Cup kon winnen zijn voorbij. Maar ik vind juist dat je ervoor moet waken de back-posities niet té belangrijk te maken. En als je stelt dat 'vroeger de nadruk op de as lag', bagatelliseer je het huidige belang van een goed centrum achterin en een goede centrumspits.
Met name die laatste positie kan Feyenoord aankomend seizoen maken of breken. Als dáár geen versterking komt, zal de druk op de rest van het elftal veel te groot worden. Het uitblijven van een extra linksback heeft in dat opzicht veel minder gevolgen.
Waarom pik je Dallinga niet op, die bij Bologna op een zijspoor zit?
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 10 juli 2025 om 22:40:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 10 juli 2025 om 21:28:
Ik las dat die doorverkoopoptie helemaal vervalt omdat Benfica hem eerst een jaar verhuurt met een verplichte koopoptie na een jaar. Als dat klopt speelt Benfica een uitgekookt spelletje om onder dat doorverkoop percentage bij Feyenoord uit te komen. Dan zal DtK zich nog wel een keer bedenken om weer zo’n constructie aan te gaan met Benfica inzake bijvoorbeeld Hadj Moussa.
Dat lijkt me sterk. Uiteindelijk verkopen ze hem gewoon.
We houden er niets aan over omdat zij hem niet met winst verkopen en de doorverkoop over de winst ging.
Dit bericht is gewijzigd op 11 juli 2025, 00:05:36.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 10 juli 2025 om 22:42:
(...)De back ups zijn met meer wisselmogelijkheden, meer druk over het hele veld en drukke programma juist veel belangrijker geworden. Dallinga kan er weinig van, is een enorm beperkte spits
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
(...)Dat lijkt me sterk. Uiteindelijk verkopen ze hem gewoon.
We houden er niets aan over omdat zij hem niet met winst verkopen en de doorverkoop over de winst ging.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 11 juli 2025 om 11:00:
(...)Dat lijkt me sterk. Uiteindelijk verkopen ze hem gewoon.
Die doorverkoopregeling is een vast percentage, van de gemaakte transferwinst. Kökçü heeft Benfica twee jaar geleden geloof ik 25M gekost, en dankzij een aantal bonussen is dat inmiddels opgelopen tot 29.7M (volgens Transfermarkt.nl). Als Kökçü nu wordt vrhuurd, zal de huursom niet meetellen als transfer. Wanneer hij dan volgend seizoen wordt overgenomen voor 30M, is de 'winst' 3 ton. Dat is niet veel. Dan houdt Feyenoord méér over aan opleidingsvergoeding, dan een percentage van die winst...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 11 juli 2025 om 12:03:
Excuus, verkeerd gelezen!
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.233
Reg.: 11 januari 2008
Als je hem tussen de 8 en 12 miljoen kan halen, wat normale prijzen zijn helaas tegenwoordig, dan moet je het er op gokken. Niet voor 15-18 miljoen, dan liever een ervaren spits voor de CL.
Denk dat hij zeker zou passen in De Kuip en als die zich ontwikkelt zet je hem makkelijk voor 40+ miljoen weg.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 871
Reg.: 6 juli 2007
Feyenoord bereidt miljoenenbod voor op Argentijnse verdediger'
Feyenoord heeft concrete interesse in Valentín Gómez, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op X. De Rotterdammers zullen spoedig een miljoenenbod indienen.
Gómez speelt momenteel nog in zijn thuisland voor CA Vélez Sarsfield. In 2024 speelde Gómez 43 wedstrijden in alle competities en pakte in die wedstrijden 12 keer geel. De huidige marktwaarde van de 22-jarige verdediger wordt rond de 10 miljoen euro geschat.
De Argentijn zou al een persoonlijke aanbieding hebben ontvangen vanuit Rotterdam. Feyenoord zal op de korte termijn een officieel bod bij de club indienen.
'Feyenoord zet in op Argentijnse verdediger Valentín Gómez'
Feyenoord is concreet geworden voor Valentín Gómez. De Rotterdammers hebben de 22-jarige verdediger van CA Vélez Sarsfield inmiddels een persoonlijke aanbieding gedaan en bereiden op de achtergrond een officieel bod voor. Dit meldt Feyenoord Transfermarkt op X.
Gómez is een linksbenige centrumverdediger en geldt als een van de meest talentvolle spelers van de Argentijnse competitie. De verdediger moet overkomen van Vélez Sarsfield, de club waar hij al sinds de jeugd actief is. De gesprekken tussen Feyenoord en het management van Gómez zijn al enige tijd gaande en lijken nu in een beslissende fase terecht te komen.
Miljoenenbod in voorbereiding
Feyenoord werkt momenteel aan een miljoenenbod richting Vélez Sarsfield om de transfer van Gómez af te ronden. De Argentijn moet in De Kuip de concurrentie versterken op de positie van linker centrale verdediger en heeft een geschatte marktwaarde van tien miljoen euro. Zijn contract loopt door tot medio 2026.
Dit bericht is gewijzigd op 11 juli 2025, 22:17:17.
'Feyenoord wil Engels talent van Brentford FC vastleggen'
Feyenoord bereidt een aanbieding voor op Emeka Peters, zo meldt Feyenoord Transfermarkt. De achttienjarige Engelsman moet op korte termijn de overstap maken naar Rotterdam. Peters is actief in de jeugdopleiding van Brentford FC en geldt als een talentvolle aanvaller.
De Engelsman zou daarmee de omgekeerde weg bewandelen van Antoni Milambo, die eerder deze maand de overstap maakte naar de Premier League-club. Peters wordt gezien als een interessante aanwinst voor de toekomst. Peters komt uit op de flanken en doorliep de hele jeugdopleiding van Fulham FC, voordat hij in juli 2023 de overstap maakte naar Brentford. Dit seizoen kwam het 18-jarige talent vooral in actie voor Brentford Onder 18 en Onder 21.
Productief seizoen
Peters heeft een sterk seizoen achter de rug. Hij was de meest productieve speler van Brentford Onder 18, met 14 doelpunten en 6 assists. Daarnaast speelde hij regelmatig mee met het B-elftal, waar hij onder meer tweemaal scoorde in de halve finale van de London Senior Cup. Ook was hij trefzeker tegen Tottenham Hotspur Onder 21 in de Robert Rowan Invitational.
De Engelsman is een natuurlijke buitenspeler met veel snelheid en techniek, zo schetst Brentford op haar clubsite. Hij voelt zich comfortabel aan beide flanken en is gevaarlijk met beide voeten, iets waar hij van jongs af aan bewust op trainde. "Mijn vader nam me altijd mee naar het park om op mijn zwakkere been te oefenen," vertelde Peters recentelijk.
De jonge aanvaller traint regelmatig mee met Brentford B en kijkt op naar spelers als Kylian Mbappé, Michael Olise en uiteraard Cristiano Ronaldo, zijn jeugdidool. "Ik wil hard werken, leren van iedereen om me heen en uiteindelijk op het hoogste niveau spelen."
bonhoeffermachines
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1
Reg.: 12 juli 2025
Favoriete opstelling: incompleet
In the field of construction and agricultural equipment, Bonhoeffer is a well-known brand worldwide. Bonhoeffer Machines is a reputable brand that specializes in high-quality tools for light construction, gardening, forestry, and agriculture. Renowned for its performance, durability, and inventiveness, Bonhoeffer is still a global industry leader. With a strong emphasis on sustainability and efficiency, Bonhoeffer's product line caters to the various needs of both hobbyists and professionals. Bonhoeffer continues to be the leading global provider of dependable and cutting-edge equipment solutions for a variety of industries, whether it is increasing agricultural productivity or making construction tasks easier.
Bron: Bonhoeffer – Global Leader in Agricultural and Construction Equipment
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten