Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 13 mei 2022 om 10:37:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 10:14:

Erwin Mulder is (met alle respect) een gepasseerd station. Keepers worden beter als ze ouder worden, het is een ervaringsvak. Maar Mulder heeft de neiging op beslissende momenten fouten te maken, het lijkt dat hij de druk niet aankan.

Ik zie liever een andere ervaren reservekeeper komen.


Prima andere keeper dan de 33jarige mulder, maar geen marciano meer daar wordt ik zenuwachtig van hoewel hij nu iets meer ritme en vertrouwen lijkt te krijgen.

Discussie over keeper leuk, maar andere posities zijn veel belangrijker nu natuurlijk om 5 a 6 basisplekken te vervangen. Ik verwacht dat weg gaan: malacia, senesi, kokcu, til, sinisterra, nelson.



Ik denk dat Linssen ook vertrekt.

Nu gerucht dat Leverkusen 25M overheeft voor Sinisterra. Ik denk dat Feyenoord hoger moet inzetten, rond de 35M en dan kijken waar je uitkomt. Er zijn meer clubs geinterresseerd, laat ze maar tegen elkaar opbieden.

Zou Tahith Chong een goede vervanger zijn?



Nee, om de volgende vijf redenen:

1. Niet geslaagd bij alle clubs (Werder Bremen, 13 duels; Club Brugge, 10 duels; Birmingham City, 20 duels) waar Manchester United hem aan heeft uitgeleend door een combinatie van blessuregevoeligheid en gebrek aan kwaliteit.
2. Hij mist de pure snelheid en explosiviteit die Sinisterra wel heeft en hij lijkt weinig rendement te hebben.
3. De eerder genoemde blessuregevoeligheid heeft hem nergens meer dan 20 wedstrijden per jaar doen spelen, zodoende oogt hij ongeschikt voor het fysiek intensieve voetbal van Slot.
4. Het eerder genoemde gebrek aan kwaliteit komt naar voren uit de statistieken waarin hij bij de eerste teams waarin hij speelde nergens meer dan 4 assists en 1 doelpunt heeft gemaakt. Het is onwaarschijnlijk dat zijn rendement ineens veel hoger zou komen te liggen bij Feyenoord.
5. Tahith Chong is een bekende naam, maar waarom zouden we onszelf beperkten tot spelers die een geschiedenis hebben bij Feyenoord of in de eredivisie. Onze scouting heeft afgelopen zomer bewezen dat het ook elders interessante namen kan vinden.

 

+2/-0

Ben benieuwd of ze nog voor Bazoer gaan nu het er naar uitziet dat Senesi vertrekt. Het is een interessante, transfervrije optie lijkt mij.

 

+1/-0

Een niet onderbouwd gerucht dat Feyenoord interesse heeft in van Ewijk. Is dit prijsopdrijvend?? Ik kan mij het niet voorstellen dat Feyenoord aankomt met van Ewijk met al: Geertruida, Pedersen, Hall en Benita die op die plek uitstekend uit de voeten kunnen. Zou eerder vol gaan voor een LINKSBACK

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 mei 2022 om 12:33:

Een niet onderbouwd gerucht dat Feyenoord interesse heeft in van Ewijk. Is dit prijsopdrijvend?? Ik kan mij het niet voorstellen dat Feyenoord aankomt met van Ewijk met al: Geertruida, Pedersen, Hall en Benita die op die plek uitstekend uit de voeten kunnen. Zou eerder vol gaan voor een LINKSBACK


Linksback lijkt mij ook eerder een prioriteit.

 

+1/-0

Zian Flemming kan best een goede speler zijn, maar iets temakkelijk om hem gelijk in verband tebrengen met Feyenoord, Arnesen kijkt ook verder als de eredivisie en vertrouwt op zijn scouting nu.

 

+1/-0

Joshua Brenet blijkt de enige speler te zijn waarmee Sinisterra moeite mee had.

 

+1/-0

Ik vind de rechterflank niet direct prioriteit, zoals hierboven ook al benoemd is. Je hebt Pedersen en Hall, Geertruida lijkt nu richting het centrum te verkassen maar kan in uiterste geval ook nog altijd rechtsback spelen.

Zijn Brenet en van Ewijk zoveel beter dan Pedersen? Of kan een van deze spelers ook op de linkerflank uit de voeten wellicht?
Ik heb en houd vertrouwen in Arnesen, het wordt een drukke zomer...

 

+1/-0

Als basisspeler voor de rechtsback snap ik de deal niet. Zowel Geertruida als Pedersen kunnen er spelen en zijn beide spelers die nog steeds beter worden. Of het is omdat Geertruida de nieuwe LVC wordt bij (bijna zeker) vertrek Senesi?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 17 mei 2022 om 23:35:

Als basisspeler voor de rechtsback snap ik de deal niet. Zowel Geertruida als Pedersen kunnen er spelen en zijn beide spelers die nog steeds beter worden. Of het is omdat Geertruida de nieuwe LVC wordt bij (bijna zeker) vertrek Senesi?




Slot verwacht dat zowel Geertruida als Pedersen verkocht worden. Daar is veel belangstelling voor aldus Slot

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 mei 2022 om 07:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 17 mei 2022 om 23:35:

Als basisspeler voor de rechtsback snap ik de deal niet. Zowel Geertruida als Pedersen kunnen er spelen en zijn beide spelers die nog steeds beter worden. Of het is omdat Geertruida de nieuwe LVC wordt bij (bijna zeker) vertrek Senesi?




Slot verwacht dat zowel Geertruida als Pedersen verkocht worden. Daar is veel belangstelling voor aldus Slot



Waar haal je dit vandaan? Zou mij enorm verbazen, Pedersen zit pas een jaar bij Feyenoord en Geertruida zou ik ook proberen te behouden.

Het is natuurlijk ook een soort onderhandelingspositie, dat Feyenoord er alles aan gaat doen om het team bij elkaar te houden. Als er dan geinteresseerde clubs komen, kun je lang je poot stijf houden en echt voor de hoofdprijs gaan. Als je van tevoren al aangeeft wie er mogen vertrekken, hoef je geen topbiedingen te verwachten. Dan willen de clubs voor een duppie op de eerste rij.

Je weet ook (nog) niet precies voor wie er echt grote belangstelling gaat ontstaan, ik denk dat Feyenoord uiteindelijk bereid is om iedereen te verkopen tegen een goed bod.

Je kan er alles aan willen doen om Sinisterra te behouden, maar als PSG hem zometeen als vervanger van Mbappe wil en 50 miljoen biedt dan moet je hem laten gaan.

 

+2/-0

Belangstelling is wat anders als daadwerkelijk met miljoenen op tafel komen maar miljoenen deals kan Feyenoord niet weigeren natuurlijk. Voor hun ontwikkeling is blijven beter maar ja als de topclubs komen moet je wel om tafel.

 

+1/-0

Thiago Borbas;

https://youtu.be/pe3AfGoEGLclink

 

+1/-0

ook Tresor is in beeld, voormalig Willem II nu Genk

 

+1/-0

#TT | Ook Feyenoord gelinkt aan Eli Dasa

Feyenoord wordt opnieuw in verband gebracht met een rechtsback. Volgens het doorgaans betrouwbare The Athletic is onder meer de Rotterdamse club geïnteresseerd in Eli Dasa. De 29-jarige verdediger heeft een aflopend contract bij Vitesse en kan daardoor transfervrij de overstap maken.

Niet alleen Feyenoord wordt genoemd. Ook PSV en Ajax worden gelinkt aan Dasa. Het is op dit moment niet duidelijk of de stadionclub ook concreet is. Eerder werden Joshua Brenet, Jens Stryger Larsen en Milan van Ewijk al genoemd bij Feyenoord.

Dasa heeft eerder aan te geven een stap willen maken naar het buitenland. Afgelopen seizoen speelde hij uitstekend voor Vitesse. In totaal kwam hij 33 keer in actie voor de Arnhemmers en wil hij nu profiteren van zijn transfervrije status.

 

+1/-0

De enige interessante Vitesse spelers zijn mijn inziens Bazoer (transfervrij, op meerdere posities inzetbaar, steekt er bij Vitesse bovenuit) en Openda (eigendom van Club Brugge met nog contract van 1 jaar, kan vanaf de flank spelen en centraal voorin, scoort heel gemakkelijk).

Die Dasa is mij nooit opgevallen, een 29-jarige rechtsback vertegenwoordigt geen restwaarde; Feyenoord moet betere opties kunnen vinden lijkt mij.

 

+2/-0

Openda kost 10 miljoen

 

+1/-0

'Feyenoord ook in de markt voor 'Zweeds supertalent' Lahdo'

Feyenoord wordt in verband gebracht met de 19-jarige Mayckel Lahdo. De 19-jarige vleugelaanvaller staat al enkele maanden in de belangstelling van sc Heerenveen en FC Groningen en nu valt ook de naam van de Rotterdamse club.

Dit meldt Sportbladet. Lahdo wordt in de media omschreven als 'Zweeds supertalent' en komt momenteel uit voor Hammarby IF. De behendige aanvaller heeft nog een contract tot het einde van 2022. Lahdo speelt het liefst als linksbuiten, maar kan ook aan de rechterkant uit de voeten.

Lahdo speelde tien wedstrijden in de Zweedse competitie en wist daarin één keer te scoren. Scouts van FC Groningen en sc Heerenveen zijn al enkele weken overtuigd van zijn groeipotentie en willen de Zweed zo snel mogelijk naar de Eredivisie halen. Ook Feyenoord lijkt nu in de markt.

 

+1/-0

#TT | Feyenoord ziet in Carboni opvolger Senesi

Andrea Carboni staat op het lijstje van Feyenoord. De 21-jarige verdediger wordt in Rotterdam gezien als mogelijke opvolger van Marcos Senesi. Laatstgenoemde staat in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland en lijkt deze zomer dan ook te vertrekken uit De Kuip.

Volgens Alfredopedulla staat Carboni niet alleen in de belangstelling van Feyenoord. Ook Fiorentina is één van de clubs die zijn ontwikkeling nauwlettend in de gaten houdt. De linkspoot speelde afgelopen seizoen dertig wedstrijden in de Serie A voor Cagliari.

De 1.87 meter lange verdediger speelde persoonlijk een goed seizoen, maar kon degradatie van zijn club naar de Serie B niet voorkomen. Cagliari hoopt Carboni te kunnen behouden en met een doorlopend contract tot medio 2025 staat het sterk in de onderhandelingen. De verdediger heeft een marktwaarde van vijf miljoen euro.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten