Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 april 2022 om 10:34:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 12 april 2022 om 09:56:

(....)



Sinisterra is geweldig vanaf de flank. Daar heeft hij de ruimte, kan hij op snelheid komen en zijn grootste kwaliteit (op snelheid een (passeer)actie op de kleine ruimte en meerdere tegenstanders uitspelen) benutten.

Op de flank is het meer een kwestie van 'er komen' en in het centrum moet je in meer situaties 'er al staan'.

Hij heeft ook zeker kwaliteiten die in het centrum tot zijn recht komen, maar ik zou hem toch op de flank houden.


Dat hij vanaf de flank geweldig is ben ik natuurlijk met je eens maar dan vooral tegen teams die wel via opbouwend voetbal willen aanvallen met 'n 4-3-3. Tegen teams die vooral verdedigen via 'n 5-3-2 is die ruimte er op de flank niet en heeft hij, net zoals op rechts, altijd dubbele dekking. Hij bewijst toch wekelijks dat hij ook uit stilstand zijn mannetjes weet te passeren?! Daarom dus zou ik hem tegen die negatief voetballende teams in de spits willen zien.

 

+1/-0

Danilo heeft een appartement gekocht op Kop van Zuid...

 

+1/-0

Moet in elk geval een andere 2e keeper komen die wel eens een bal tegenhoudt.

 

+1/-0

Las net een verhaal door Martijn Zeven en Mark Koster geschreven Quote-lid Mino Raiola. Ik krijg zo een duidelijk beeld van die man. Het pleit dat hij voor zijn speler voert en waar hij flink aan verdient heeft ook andere bestemmingen, waaronder zijn spelers rijk maken, begeleiden in het wegzetten van hun geld, hun veroveringen van het vrouwelijke geslacht bekritiseren en zo verder. Best een aardig verhaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 april 2022 om 14:00:

Las net een verhaal door Martijn Zeven en Mark Koster geschreven Quote-lid Mino Raiola. Ik krijg zo een duidelijk beeld van die man. Het pleit dat hij voor zijn speler voert en waar hij flink aan verdient heeft ook andere bestemmingen, waaronder zijn spelers rijk maken, begeleiden in het wegzetten van hun geld, hun veroveringen van het vrouwelijke geslacht bekritiseren en zo verder. Best een aardig verhaal.



Van dat van jou is helaas niet heel veel te maken. 😝😝

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 april 2022 om 12:39:

Danilo heeft een appartement gekocht op Kop van Zuid...




Zicht op Woudenstein? ;)

 

+2/-0

'Feyenoord deed Danilo al meerdere aanbiedingen'

Danilo Pereira da Silva is nog altijd in beeld om de selectie van Feyenoord te versterken. Volgens Feyenoord Transfermarkt heeft de transfervrije spits al meerdere aanbiedingen ontvangen van de Rotterdammers.

Danilo staat op dit moment onder contract bij Ajax. De 23-jarige Braziliaan heeft enkele maanden geleden bij de clubleiding aangegeven zijn contract niet te willen verlengen. Danilo hoopt nu een club te vinden waar hij kan rekenen op meer speeltijd.

In 2017 verruilde Danilo Santos FC voor de jeugdopleiding van Ajax. Vorig seizoen was hij op huurbasis een seizoen lang eerste spits in de Eredivisie bij FC Twente, maar in Amsterdam zat een kans als eerste spits er vervolgens niet in.

 

+2/-0

Ik twijfel over Danilo. Misschien heb ik gewoon te weinig van hem gezien, maar ik vraag me op basis van zijn statistieken en huidige situatie allerlei zaken af.

Voor Ajax was hij als back-up van Haller niet voldoende, men heeft Brobbey niet voor niets teruggehaald. Waarin komt hij tekort?
Is hij wel groot/sterk genoeg om zich voorin staande te houden?
Bij Twente heeft hij zich een aardige afmaker getoond, en Feyenoord creert dit seizoen veel kansen. Maar kan hij verder nog iets toevoegen aan het spel van Feyenoord? Wat heeft het team aan hem, als hij niet scoort?

Anderzijds; hij is transfervrij, en wellicht een goede vervanger van Linssen. Wellicht ga je er op vooruit als je hem en Dessers vastlegt en het volgend seizoen laat uitvechten. Dat de club hem al meerdere aanbiedingen gedaan heeft vind ik een beetje vaag. Het is graag of niet hoor.


Toen ik zondag brak op de bank lag, hoorde ik Been en Perez praten over FLemming. Kwam niet helemaal door bij me, maar las vanochtend dat ze Zian Flemming serieus een optie vonden om Guus Til op te volgen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403644. 'Gevalletje Diemers' wat mij betreft.

 

+2/-0

Mischien dat die Braziliaan ook nog wat stappen maakt in het Slot systeem. De spelers die al gehaald zijn zijn daarop ook gescout.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 mei 2022 om 10:13:

Ik twijfel over Danilo. Misschien heb ik gewoon te weinig van hem gezien, maar ik vraag me op basis van zijn statistieken en huidige situatie allerlei zaken af.

Voor Ajax was hij als back-up van Haller niet voldoende, men heeft Brobbey niet voor niets teruggehaald. Waarin komt hij tekort?
Is hij wel groot/sterk genoeg om zich voorin staande te houden?
Bij Twente heeft hij zich een aardige afmaker getoond, en Feyenoord creert dit seizoen veel kansen. Maar kan hij verder nog iets toevoegen aan het spel van Feyenoord? Wat heeft het team aan hem, als hij niet scoort?

Anderzijds; hij is transfervrij, en wellicht een goede vervanger van Linssen. Wellicht ga je er op vooruit als je hem en Dessers vastlegt en het volgend seizoen laat uitvechten. Dat de club hem al meerdere aanbiedingen gedaan heeft vind ik een beetje vaag. Het is graag of niet hoor.


Toen ik zondag brak op de bank lag, hoorde ik Been en Perez praten over FLemming. Kwam niet helemaal door bij me, maar las vanochtend dat ze Zian Flemming serieus een optie vonden om Guus Til op te volgen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403644. 'Gevalletje Diemers' wat mij betreft.



Beide zelfde laken en pak allebei....

 

+1/-0

'Feyenoord denkt aan transfervrije vervanger van Sinisterra'

Feyenoord wil de opvolger van Luis Sinisterra mogelijk uit de Hongaarse competitie halen. De Rotterdammers denken aan Ferencváros-aanvaller Tokmac Chol Nguen.

Sinisterra is bezig aan een ijzersterk seizoen en de verwachting is dan ook dat de aanvaller in de zomer vertrekt naar een nieuwe club. Nguen wordt gezien als een van de mogelijke kandidaten om hem te vervangen, weet Feyenoord Transfermarkt te melden.

De aanvaller heeft een aflopend contract bij de Hongaarse topclub waardoor de Rotterdammers niets hoeven te betalen, mocht hij naar de havenstad komen. Van een concrete aanbieding is op dit moment nog geen sprake voor de Noor, die tot dusver één interland achter zijn naam heeft staan. Ook twee clubs uit Japan zouden geïnteresseerd zijn.

 

+1/-0

Een 28-jarige Noorse Nigeriaan, die bijna 1 op 3 loopt bij kampioen van Hongarije. Assists kan ik niet terugvinden.

Zou een versterking kunnen zijn, maar ik verwacht geen 'restwaarde'. En gezien zijn leeftijd denk ik ook niet dat hij nog stappen kan maken. Transfervrij en tegen een niet te hoog salaris is het geen groot risico volgens mij.

 

+1/-0

Willen we nu gaan opselecteren of houden we dezelfde mentaliteit/kwaliteit aan?

 

+2/-0

Als vervanger sini proberen karlsson te halen. Az zal moeilijk doen en sowieso niet goedkoop, maar dit is onze beste speler die je goed moet vervangen.

Danilo (ipv linssen) transfervrij en dessers samen kan ik mee leven.

Nelson hopelijk nog een jaar huren en daarna overnemen, alhoewel er interesse van anders clubs is helaas.

Til nog een jaar huren of kopen ivm ruslandse sancties of zo, maar ook daar (veel) interesse van goede clubs.

Mulder transfervrij als 2e keeper prima.

Hendriks bevalt me goed bij zijn invalbeurten en is supersnel zag ik gisteren dus als linksback en op termijn centraal prima. Sandler kan ook zeker een kans krijgen.

Naast Sandler kan Geertruida centraal en Pedersen dan rehctsback.

Als Kokcu gaat en ook Til dan moet daar iets bij komen. Odgaard net niet, Zian Flemming zoals hierboven genoemd is geen nr 10 maar een aanvaller (is daar eventueel een optie).

Hopelijk blijven de lijntjes naar de Vrij en Gini lopen om die wellicht binnen 2 a 3 jaar binnen te halen. Hopelijk zetten ze nu iets in hun contract zoals Kuyt deed (voor laatste jaar bij Liverpool kon hij gratis naar ons, maar dat was toen te vroeg).

 

+1/-0

Ik hoop dat jij een andere Mulder in je gedachte hebt.
Ik wil die Erwin echt nooit en nooit meer in een Feyenoord shirt onder de lat zien staan. Krijg spontaan flashbacks naar die tijd en daar word je niet vrolijk van.

 

+2/-0

Erwin Mulder is (met alle respect) een gepasseerd station. Keepers worden beter als ze ouder worden, het is een ervaringsvak. Maar Mulder heeft de neiging op beslissende momenten fouten te maken, het lijkt dat hij de druk niet aankan.

Ik zie liever een andere ervaren reservekeeper komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 10:14:

Erwin Mulder is (met alle respect) een gepasseerd station. Keepers worden beter als ze ouder worden, het is een ervaringsvak. Maar Mulder heeft de neiging op beslissende momenten fouten te maken, het lijkt dat hij de druk niet aankan.

Ik zie liever een andere ervaren reservekeeper komen.


Prima andere keeper dan de 33jarige mulder, maar geen marciano meer daar wordt ik zenuwachtig van hoewel hij nu iets meer ritme en vertrouwen lijkt te krijgen.

Discussie over keeper leuk, maar andere posities zijn veel belangrijker nu natuurlijk om 5 a 6 basisplekken te vervangen. Ik verwacht dat weg gaan: malacia, senesi, kokcu, til, sinisterra, nelson.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 13 mei 2022 om 10:37:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 10:14:

Erwin Mulder is (met alle respect) een gepasseerd station. Keepers worden beter als ze ouder worden, het is een ervaringsvak. Maar Mulder heeft de neiging op beslissende momenten fouten te maken, het lijkt dat hij de druk niet aankan.

Ik zie liever een andere ervaren reservekeeper komen.


Prima andere keeper dan de 33jarige mulder, maar geen marciano meer daar wordt ik zenuwachtig van hoewel hij nu iets meer ritme en vertrouwen lijkt te krijgen.

Discussie over keeper leuk, maar andere posities zijn veel belangrijker nu natuurlijk om 5 a 6 basisplekken te vervangen. Ik verwacht dat weg gaan: malacia, senesi, kokcu, til, sinisterra, nelson.



Ik denk dat Linssen ook vertrekt.

Nu gerucht dat Leverkusen 25M overheeft voor Sinisterra. Ik denk dat Feyenoord hoger moet inzetten, rond de 35M en dan kijken waar je uitkomt. Er zijn meer clubs geinterresseerd, laat ze maar tegen elkaar opbieden.

Zou Tahith Chong een goede vervanger zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 13 mei 2022 om 10:37:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 mei 2022 om 10:14:

Erwin Mulder is (met alle respect) een gepasseerd station. Keepers worden beter als ze ouder worden, het is een ervaringsvak. Maar Mulder heeft de neiging op beslissende momenten fouten te maken, het lijkt dat hij de druk niet aankan.

Ik zie liever een andere ervaren reservekeeper komen.


Prima andere keeper dan de 33jarige mulder, maar geen marciano meer daar wordt ik zenuwachtig van hoewel hij nu iets meer ritme en vertrouwen lijkt te krijgen.

Discussie over keeper leuk, maar andere posities zijn veel belangrijker nu natuurlijk om 5 a 6 basisplekken te vervangen. Ik verwacht dat weg gaan: malacia, senesi, kokcu, til, sinisterra, nelson.



Ik denk dat Linssen ook vertrekt.

Nu gerucht dat Leverkusen 25M overheeft voor Sinisterra. Ik denk dat Feyenoord hoger moet inzetten, rond de 35M en dan kijken waar je uitkomt. Er zijn meer clubs geinterresseerd, laat ze maar tegen elkaar opbieden.

Zou Tahith Chong een goede vervanger zijn?


Ja Linssen ook (gun ik hem) maar mag zeker ook blijven schikt zich redelijk in zijn rol en is nog superfit en altijd strijdend en positief. Daarom qua spits zei ik danilo en dessers okay voor spits, en ladan (021 veel ervaring al) en misschien bannis (laatste kans) erbij.

Chong kan maar ik zou gaan kopen als er geld binnen komt of huur met goede koopoptie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten