Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 178 179 180 181 182

'Feyenoord kan weer naam wegstrepen voor spitspositie'

Feyenoord kan wederom een naam doorstrepen voor de spitspositie, zo meldt A Bola. Het gaat om Andraž Šporar. De 27-jarige aanvaller staat volgens A Bola op het punt om de overstap te maken naar Middlesbrough FC. De Engelse club zal ongeveer 8,5 miljoen euro betalen aan Sporting Clube de Portugal.

'Feyenoord doelwit Sporar maakt overstap naar Middlesbrough'

Feyenoord is nog op zoek naar een aanvallende versterking. Verschillende namen passeerden al de revue en konden een voor een doorgestreept worden. Daar kan nu de naam Andraz Sporar van Sporting Portugal aan toegevoegd worden.

De spits had zelf aangegeven naar Feyenoord te willen, maar wordt nu door Sporting voor een jaar aan het Engelse Middlesbrough verhuurd. Mocht de spits minstens vijftien doelpunten maken en de club naar de Engelse Premier League promoveren, dan moet Middlesbrough de Sloveen voor 8,5 miljoen euro overnemen, aldus het Portugese Record.

Feyenoord zag eerder al een huurtransfer van Sam Lammers niet doorgaan. Atalanta Bergamo verhuurt de spits het liefst aan een club uit de Serie A. Bij de Rotterdamse club worden er momenteel geen spelers concreet in verband gebracht met een overgang naar De Kuip.

Dit bericht is gewijzigd op 17 augustus 2021, 21:50:19.

 

+1/-0

Ik denk niet dat je er zoveel aan mist, en de terms die met die Engelse club zijn afgesproken zouden voor ons niet haalbaar of interessant zijn. Dan hadden ze, en dat is een koe in zn hol kijken nu, achteraf beter werk van Zirkzee kunnen maken.

Ik laat me verrassen door de scouting. Die wachten nu rustig af en er valt ergens wel een spits buiten de boot, een jongeling buiten de basis cq selectie of er is een club
die wat geld nood heeft.

 

+1/-0

Zal mij niets verbazen dat wij eerst moeten wachten op het doorkomen tegen Elfsborg.
Waarschijnlijk zal er wel een lijstje zijn, maar eerst geld vergaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 18 augustus 2021 om 09:08:

Zal mij niets verbazen dat wij eerst moeten wachten op het doorkomen tegen Elfsborg.
Waarschijnlijk zal er wel een lijstje zijn, maar eerst geld vergaren.


Ik hoor al maanden dat er geen geld is en toch hebben we al een flink aantal spelers binnengehaald. 2 weken geleden was er ook geen geld en ineens een middenvelder gekocht en een talent van PSG...

 

+1/-0

Er zal in de marge vast wel wat geld zijn. Daar moet je creatief mee zijn.
Maar een spits lijkt mij geen luxe.

 

+1/-0

Of er een spits komt zal afhankelijk zijn van plaatsing ECL. Dat krijg je 2,9 miljoen startgeld. Ik ga er nog steeds vanuit dat Feyenoord nog wel een paar spelers slijt. Al dan niet verhuur. Teixeira, Fer en wellicht ook nog wel Burger. En dan zal Bannis of Bozenik ook nog wel worden verhuurd denk ik. Maar je weet pas volgende week of dat gaat lukken.

 

+1/-0

Idrissi wordt gehuurd zeggen Spaanse media ook een Slot adept en leuke voetballer!

 

+1/-0

Er komt niemand bij. Je kunt niet zomaar een nieuw gezicht er tussen gooien. Zinvol zou zijn wat jongere spelers een kans te bieden.

 

+1/-0

'Bas Dost komt niet naar Feyenoord'

Feyenoord zoekt op de transfermarkt naar versterking in de aanval. De Rotterdammers hopen voor het sluiten van de markt nog een spits en een buitenspeler toe te voegen aan de selectie. Technisch directeur Frank Arnesen zag de afgelopen weken al diverse opties wegvallen. Vandaag kan er ook een streep door Bas Dost.

De 32-jarige spits van Club Brugge blijft gewoon actief in België, zo meldt Feyenoord Transfermarkt. De afgelopen dagen werd zijn naam in verband gebracht als mogelijke optie voor de Rotterdammers. Het is niet duidelijk of de interesse ook echt concreet was. Ike Ugbo, Andraž Šporar en Sam Lammers gingen eerder al aan de neus van Feyenoord voorbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2021 om 18:04:

Idrissi wordt gehuurd zeggen Spaanse media ook een Slot adept en leuke voetballer!



Geloof ik niks van. Sini staat al op links en Linssen zal hem denk ik vervangen bij een blessure of eventuele schorsing. Alleen achter Alireza heb je geen goede backup. Maar Idrissi speelt altijd op links. Lijkt me geen goede keuze dus en volgens mij veel te duur. Gaat sowieso niks gebeuren zolang er niemand verstrekt.

 

+1/-0

'Aanvaller Camacho in beeld bij Feyenoord'

Rafael Camacho wordt genoemd als mogelijke versterking van Feyenoord. De Rotterdammers willen de selectie nog versterken met een buitenspeler en een spits. De Portugees staat op het lijstje van de ploeg van Arne Slot.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. De 21-jarige Camacho staat onder contract bij Sporting Lissabon en hoeft aankomend seizoen niet te rekenen op veel speeltijd. De aanvaller, die actief was in de jeugdopleidingen van Manchester City en Liverpool, speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Rio Ave.

Niet alleen Feyenoord is bezig met de komst van de vleugelaanvaller, die ook als schaduwspits uit de voeten kan. Ook SC Cambuur is in gesprek met Sporting om Camacho voor één seizoen te huren. De Portugees heeft nog een contract tot medio 2024.

 

+1/-0

Ik hoop dat de scouts ook deze speler goed bekeken hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 20 augustus 2021 om 17:21:

Ik hoop dat de scouts ook deze speler goed bekeken hebben.


Tot nu toe is iedere aankoop dit jaar een voltreffer...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 20 augustus 2021 om 20:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 20 augustus 2021 om 17:21:

Ik hoop dat de scouts ook deze speler goed bekeken hebben.


Tot nu toe is iedere aankoop dit jaar een voltreffer...


Ja ze doen het dit jaar uitstekend.

 

+1/-0

De scouts doen dit jaar het heel goed, ik hoop dat ze goed blijven luisteren naar de scouts bij elke aankoop die mensen zijn er niet voor niets.
Ik schreef dit niet omdat ze het niet goed doen integendeel, dit kom omdat Feyenoord nu meer en goede scouts hebben, het kan dat de TD zelf in contact komt met een speler dan toch de scouts hun oordeel laten geven en er naar luisteren. :feyenoord

 

+1/-0

Derksen: ''Investeerders hebben Buchanan aangeboden''

Johan Derksen komt maandagavond met een opvallend nieuwtje over Feyenoord. De Rotterdammers hebben volgens de analist buitenspeler Tajon Buchanan aangeboden gekregen door de Amerikaanse investeerders, die nog steeds in beeld schijnen te zijn. Derksen vertelt in het praatprogramma Veronica Inside dat technisch directeur Frank Arnesen weinig ziet in de komst van de international van Canada, terwijl Arne Slot zijn komst wel ziet zitten.

''Er is momenteel een rare zaak bij Feyenoord. Die Amerikaanse investeerders die met Feyenoord gesproken hebben, of nog steeds spreken, hebben Buchanan aangeboden'', vertelt Derksen. ''Dat is een international van Canada en hij speelt bij New England Revolution. Het schijnt een 22-jarige rechtsbuiten te zijn die heel goed is.''

De trainer van Feyenoord ziet een aanvallende versterking wel zitten. ''Slot wil hem graag hebben, maar Arnesen wil het om de een of andere manier niet hebben. Het is niet duidelijk wat Arnesen tegen die jongen heeft. De investeerders wilden hem min of meer aan Feyenoord cadeau doen. Ik weet niet of de deal is afgeketst, maar Arnesen houdt het tot nog toe tegen.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 23 augustus 2021 om 21:34:

Derksen: ''Investeerders hebben Buchanan aangeboden''

Johan Derksen komt maandagavond met een opvallend nieuwtje over Feyenoord. De Rotterdammers hebben volgens de analist buitenspeler Tajon Buchanan aangeboden gekregen door de Amerikaanse investeerders, die nog steeds in beeld schijnen te zijn. Derksen vertelt in het praatprogramma Veronica Inside dat technisch directeur Frank Arnesen weinig ziet in de komst van de international van Canada, terwijl Arne Slot zijn komst wel ziet zitten.

''Er is momenteel een rare zaak bij Feyenoord. Die Amerikaanse investeerders die met Feyenoord gesproken hebben, of nog steeds spreken, hebben Buchanan aangeboden'', vertelt Derksen. ''Dat is een international van Canada en hij speelt bij New England Revolution. Het schijnt een 22-jarige rechtsbuiten te zijn die heel goed is.''

De trainer van Feyenoord ziet een aanvallende versterking wel zitten. ''Slot wil hem graag hebben, maar Arnesen wil het om de een of andere manier niet hebben. Het is niet duidelijk wat Arnesen tegen die jongen heeft. De investeerders wilden hem min of meer aan Feyenoord cadeau doen. Ik weet niet of de deal is afgeketst, maar Arnesen houdt het tot nog toe tegen.''



Is volgens mij sowieso teduur en kadootjes worden niet gegeven.

 

+1/-0

Zat Brugge al een tijd achteraan, maar lijkt op weg naar Chelsea (10M USD).

 

+1/-0

Luchtkasteel aldus FTM. Als Veronica Inside goede bronnen hadden, dan had Feyenoord al 150 miljoen en Boadu en Stengs onder contract staan.

 

+1/-0

Broodje aap

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten