Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 178 179 180 181 182

Bod Feyenoord afgewezen: ''Niet serieus genoeg''

Gernot Trauner staat in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. De 29-jarige Oostenrijker moet de verdediging van de Rotterdammers komen te versterken. De vraag is of de clubs tot een akkoord gaan komen. De speler zelf wil niks liever dan een overstap maken naar Nederland.

LASK-coach Dominik Thalhammer reageert op het eerste bod van Feyenoord van rond de één miljoen euro. ''Dit aanbod komt niet eens in de buurt van onze verwachtingen en is niet serieus genoeg om door te gaan. Ik denk dat we de komende dagen zullen laten zien in welke richting we gaan'', reageert de trainer duidelijk in gesprek met Ligaportal.

Trauner is op de radar van Feyenoord gekomen door scout Bernard Schuiteman. Hij is een vaste volger van de Oostenrijkse competitie. LASK probeert hetzelfde type voetbal te spelen als trainer Arne Slot voor ogen heeft. Trauner is daarom geschikt om ook met de verdediging hoog druk te zetten. Ook is de ervaren Trauner momenteel wedstrijdfit en daardoor direct inzetbaar.

 

+1/-0

Ga nou niet teveel geld uitgeven aan een niet al te snelle 29-jarige speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 juli 2021 om 17:34:

Ga nou niet teveel geld uitgeven aan een niet al te snelle 29-jarige speler.


Precies, beter doorschakelen naar een jonger talent met restwaarde.

 

+1/-0

Als deze jongen op z'n 29e bij Linz speelt, dan heeft ie een hoop tekortkomingen die je er nooit meer uit krijgt. Dan haal je hem uit nood geboren en dat gaat altijd fout. Zonde van het geld, wacht dan even tot je genoeg geld hebt voor die kroaat. Er gaat vast nog wel iemand weg.

 

+1/-0

Tegen die tijd heeft die Kroaat zich al lang en breed gemeld op Celtic Park.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nicolai Jørgensen en Leroy Fer kunnen deze zomer naar de Turkse Süper Lig verkassen. Dat meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. Volgens FTM is de interesse vanuit Turkije voor beide spelers echter nog niet concreet.

Jørgensen gaf in de eerste week van de voorbereiding al aan Arne Slot aan dat hij graag wil vertrekken. De Deen traint sindsdien apart van de groep en wacht een mogelijke transfer af. Fer speelde in de voorbereiding in het hart van de defensie, maar het is afwachten wat zijn rol dit seizoen wordt wanneer Lutsharel Geertruida is hersteld van zijn blessure.

Ook probeert Feyenoord een nieuwe rechter centrale verdediger aan te trekken. Het contract van Fer loopt aan het einde van dit seizoen af. Mocht Feyenoord dus nog wat geld aan de middenvelder willen verdienen, dan moet het nog deze zomer afscheid nemen van Fer.


Nu in de aanbieding: 2 halen, 1 betalen!

 

+2/-0

Ik zou ze allebei zien te verkopen, dan krijg je nog wat voor hun.

Ik vind Fer niet echt meer zoals hij vroeger was, hij is traag, nou gleed Fer wel uit waar een tegendoelpunt uit voortkwam, maar hij mist snelheid, het heb er ook mee te maken wat Fer oplevert.

 

+2/-0

'LASK lijkt te anticiperen op vertrek Feyenoord-target Trauner'

LASK Linz lijkt rekening te houden met een vertrek van aanvoerder Gernot Trauner naar Feyenoord. De club uit Oostenrijk heeft Dario Maresic van Stade Reims gehuurd met een optie tot koop. De 21-jarige verdediger speelt op dezelfde plek in de defensie als Trauner.

Feyenoord heeft niet veel centrale verdedigers tot zijn beschikking en moet daarom kijken naar versterkingen. Leroy Fer speelt in de voorbereiding rechts naast Marcos Senesi, maar het is afwachten wat zijn rol wordt wanneer Lutsharel Geertruida is hersteld van zijn blessure.

LASK-coach Dominik Thalhammer reageerde eerder deze week al op het eerste bod van Feyenoord, dat rond de één miljoen euro zou liggen. ''Dit aanbod komt niet eens in de buurt van onze verwachtingen en is niet serieus genoeg om door te gaan. Ik denk dat we de komende dagen zullen laten zien in welke richting we gaan'', zei de trainer in gesprek met Ligaportal.

Als het aan Trauner zelf ligt, wordt hij de nieuwe centrale verdediger van Feyenoord. De 29-jarige aanvoerder van LASK Linz zou zelf erg graag zijn eerste stap buiten de Oostenrijkse competitie willen zetten. Hij hoopt daarom dat de clubs het eens kunnen worden. De Oostenrijker heeft nog een contract tot 2024 bij LASK Linz.

 

+1/-0

Er zijn supporters op dit forum die het niet in hem zien zitten maar waar zijn onze scouts die kunnen toch kijken of hij geschikt is voor onze club.
Koop a.u.b. geen speler vanaf een video dat stelt niets voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 juli 2021 om 19:46:

Er zijn supporters op dit forum die het niet in hem zien zitten maar waar zijn onze scouts die kunnen toch kijken of hij geschikt is voor onze club.
Koop a.u.b. geen speler vanaf een video dat stelt niets voor.



Schuiteman kent hem goed.

 

+2/-0

Liverpool-spits Divock Origi wordt op twitter weer gelinkt aan Feyenoord. Huren zou kunnen kopen niet.

https://www.voetbalnieuws.be/news/611071/toekomst-origi-staat-vast-na-beslissing-liverpoollink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 juli 2021, 00:34:41.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 00:29:

Liverpool-spits Divock Origi wordt op twitter weer gelinkt aan Feyenoord. Huren zou kunnen kopen niet.

https://www.voetbalnieuws.be/news/611071/toekomst-origi-staat-vast-na-beslissing-liverpoollink



En als hij door Feyenoord gehuurd kan worden en de sterren van de hemel speelt, wat dan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 juli 2021 om 01:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 00:29:

Liverpool-spits Divock Origi wordt op twitter weer gelinkt aan Feyenoord. Huren zou kunnen kopen niet.

https://www.voetbalnieuws.be/news/611071/toekomst-origi-staat-vast-na-beslissing-liverpoollink



En als hij door Feyenoord gehuurd kan worden en de sterren van de hemel speelt, wat dan?




Dan kan hij super belangrijk zijn en dan kun je hem misschien alsnog kopen voor een lagere prijs

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 00:29:

Liverpool-spits Divock Origi wordt op twitter weer gelinkt aan Feyenoord. Huren zou kunnen kopen niet.

https://www.voetbalnieuws.be/news/611071/toekomst-origi-staat-vast-na-beslissing-liverpoollink


Onhaalbaar en niet te betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 juli 2021 om 07:35:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 20 juli 2021 om 01:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 00:29:

Liverpool-spits Divock Origi wordt op twitter weer gelinkt aan Feyenoord. Huren zou kunnen kopen niet.

https://www.voetbalnieuws.be/news/611071/toekomst-origi-staat-vast-na-beslissing-liverpoollink



En als hij door Feyenoord gehuurd kan worden en de sterren van de hemel speelt, wat dan?




Dan kan hij super belangrijk zijn en dan kun je hem misschien alsnog kopen voor een lagere prijs

Waarom zou Liverpool hem na een succesvol seizoen voor een lagere prijs verkopen?

 

+1/-0

Donyell Malen wordt gelinkt aan Liverpool die zouden Origi in een ruildeal willen betrekken daar wordt PSV niet slechter van lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 12:43:

Donyell Malen wordt gelinkt aan Liverpool die zouden Origi in een ruildeal willen betrekken daar wordt PSV niet slechter van lijkt me.




PSV wil geld zien.....dus die verkopen hem liever

Dit bericht is gewijzigd op 20 juli 2021, 16:46:54.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 juli 2021 om 13:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juli 2021 om 12:43:

Donyell Malen wordt gelinkt aan Liverpool die zouden Origi in een ruildeal willen betrekken daar wordt PSV niet slechter van lijkt me.




PDV wil geld zien.....dus die verkopen hem liever


Liverpool wil ook gewoon geld zien hoor.

Trouwens ik ga ook maar op twitter aankondigen dat ik uit zeer betrouwbare bron heb gehoord dat we interesse hebben in een Franse spits met een Duits klinkende achternaam.

 

+1/-0

Schijnen akkoord te zijn over die Trauner dus die komt deze kant op. Gelukkig geen Fer in de verdediging maar moet nog maar zien of het wat is.

 

+2/-0

Inderdaad afwachten, is gewend te spelen in een driemans verdediging. Dat wordt even wennen voor deze speler. Hij heeft goede statistieken en is voetballer van het jaar in Oostenrijk, dus het is waarschijnlijk geen slechte verdediger. Wat mij betreft niet het type aankoop dat wij zouden moeten doen, liever zie ik talentvolle spelers met restwaarde om kapitaal op het veld te creëren. Ik ga er nu vanuit dat Arnesen als de wiedeweerga Geertruida langer gaat vastleggen. Op termijn kan Trauner wellicht een goede back up zijn achter Geertruida.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten