Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

schreudje schreef op 01 januari 2021 om 15:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 december 2020 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 december 2020 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 december 2020 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 december 2020 om 17:44:

Hij is een type Batistuta 1 van mijn favoriete spelers in de jaren '90.



Batistuta was inderdaad een topper, maar waarom zie je in Pratto zo'n zelfde soort speler? Pratto scoort haast nooit kijk zijn statistieken er maar eens op na, de laatste anderhalf jaar heeft hij in totaal nog geen 60 minuten gespeelt.

De afgelopen 4 jaar heeft hij niet veel meer gescoord als onze vriend Nico,hij is niet wedstrijdfit en heeft wat pondjes teveel.
Ik begrijp het optimisme gewoon niet zo.




Luister even naar de journalisten uit Argentinië. Dat is dus bullshit gelul van het AD (leer Feyenoord bashen zoals altijd) en VI. Is in de Copa belangrijk geweest door tweemaal te scoren in de finale en is international. Dat gebeurt niet zo snel met al die top Argentijnen. Slechter dan Nicolai die ook nog eens 90 minuten loopt te janken kan het haast niet



Je kan mij nog meer vertellen, die gast kan nooit wedstrijdfit zijn daar heeft hij simpelweg te weinig voor gespeeld. Een paar pondjes teveel is al teveel in de topsport.
Dat hij twee doelpunten maakte tijdens de coppa in 2018 tegen de aartsrivaal maakt hem tot een legende voor de River plate supporters. Hij heeft in de drie jaar dat hij bij River Plate speelde in totaal 8 keer gescoort. Je kunt hem dus moeilijk een goaltjesdief noemen.
Hij was daar derde of zelfs vierde spits en international is hij ook al sinds maart 2017 niet meer.

Ik heb dus niet voor niets mijn bedenkingen, maar natuurlijk hoop ik dat hij slaagt bij Feyenoord.

Trouwens Jorgensen is geen graadmeter willem, die presteert al jaren niet.





En hier schiet hij er gewoon een stuk of 10 tot 15 in let op



Dat zou mooi zijn.

 

+1/-0

Laten wij het hopen, het aantrekken van spitsen is niet de sterkste kant van Feijenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 01 januari 2021 om 20:49:

Laten wij het hopen, het aantrekken van spitsen is niet de sterkste kant van Feijenoord.




Sorry?? Guidetti, Kuyt, PiAir, Nicolai ( eerste jaar)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 januari 2021 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 01 januari 2021 om 20:49:

Laten wij het hopen, het aantrekken van spitsen is niet de sterkste kant van Feijenoord.




Sorry?? Guidetti, Kuyt, PiAir, Nicolai ( eerste jaar)



Cruz!

 

+2/-0

inderdaad mijn held

 

+1/-0

@Arrow; Sinistera op rechts en Teixera achter de spits, jawel, dat gaat dan leuk worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

schreudje schreef op 01 januari 2021 om 15:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 december 2020 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 december 2020 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 december 2020 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 december 2020 om 17:44:

Hij is een type Batistuta 1 van mijn favoriete spelers in de jaren '90.



Batistuta was inderdaad een topper, maar waarom zie je in Pratto zo'n zelfde soort speler? Pratto scoort haast nooit kijk zijn statistieken er maar eens op na, de laatste anderhalf jaar heeft hij in totaal nog geen 60 minuten gespeelt.

De afgelopen 4 jaar heeft hij niet veel meer gescoord als onze vriend Nico,hij is niet wedstrijdfit en heeft wat pondjes teveel.
Ik begrijp het optimisme gewoon niet zo.




Luister even naar de journalisten uit Argentinië. Dat is dus bullshit gelul van het AD (leer Feyenoord bashen zoals altijd) en VI. Is in de Copa belangrijk geweest door tweemaal te scoren in de finale en is international. Dat gebeurt niet zo snel met al die top Argentijnen. Slechter dan Nicolai die ook nog eens 90 minuten loopt te janken kan het haast niet



Je kan mij nog meer vertellen, die gast kan nooit wedstrijdfit zijn daar heeft hij simpelweg te weinig voor gespeeld. Een paar pondjes teveel is al teveel in de topsport.
Dat hij twee doelpunten maakte tijdens de coppa in 2018 tegen de aartsrivaal maakt hem tot een legende voor de River plate supporters. Hij heeft in de drie jaar dat hij bij River Plate speelde in totaal 8 keer gescoort. Je kunt hem dus moeilijk een goaltjesdief noemen.
Hij was daar derde of zelfs vierde spits en international is hij ook al sinds maart 2017 niet meer.

Ik heb dus niet voor niets mijn bedenkingen, maar natuurlijk hoop ik dat hij slaagt bij Feyenoord.

Trouwens Jorgensen is geen graadmeter willem, die presteert al jaren niet.





En hier schiet hij er gewoon een stuk of 10 tot 15 in let op



Ik hoop dat het een succes gaat worden maar verwacht er niks van. Ben het meest bevreesd voor het Kazimscenario wat tot 7 verliesbeurten op rij leidde (inclusief verdeeldheid in de selectie en schande van de club). Maar ik begrijp ook dat we iets moeten doen nu pijnlijk duidelijk is dat Jorgensen niet opgewassen blijkt te zijn tegen profvoetbal en wat daarbij komt kijken.

 

+1/-0

Kazim haha, maar die kwam wel in een waardeloos team Pratto gaat met Sinisterra en Berghuis spelen dat wordt een levensgevaarlijke aanvalslinie!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 januari 2021 om 08:30:

Kazim haha, maar die kwam wel in een waardeloos team Pratto gaat met Sinisterra en Berghuis spelen dat wordt een levensgevaarlijke aanvalslinie!



We gaan het zien maar de beelden tonen niet aan dat we met een groot voetballer te maken hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 02 januari 2021 om 10:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 januari 2021 om 08:30:

Kazim haha, maar die kwam wel in een waardeloos team Pratto gaat met Sinisterra en Berghuis spelen dat wordt een levensgevaarlijke aanvalslinie!



We gaan het zien maar de beelden tonen niet aan dat we met een groot voetballer te maken hebben.



Hoeft ook niet als hij maar goals maakt veel hangt dus ook af of er een klik is met Berghuis en Sini. Heb daarbij vertrouwen in Arnesen die laat zich echt geen koekebakker aansmeren.

 

+1/-0

Feyenoord ligt in pole position om Lens transfervrij in te lijven.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 januari 2021 om 10:50:

Feyenoord ligt in pole position om Lens transfervrij in te lijven.....



Het wordt dan druk op de training, maar (als hij fysiek en mentaal in orde is) lijkt mij dat een goede zaak.

 

+2/-0

Gaat wel om per direct na dit seizoen is onlogisch omdat Advocaat dan weg is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 januari 2021 om 11:13:

Gaat wel om per direct na dit seizoen is onlogisch omdat Advocaat dan weg is.



Misschien in plaats van Berghuis. Die wil weg. Lens is van origine rechtsbuiten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 02 januari 2021 om 11:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 januari 2021 om 11:13:

Gaat wel om per direct na dit seizoen is onlogisch omdat Advocaat dan weg is.



Misschien in plaats van Berghuis. Die wil weg. Lens is van origine rechtsbuiten.



Zou zeker kunnen dat er iets speelt rond Berghuis (Miami?)

 

+1/-0

PSV en Feyenoord treffen elkaar op de Finse markt.

Feyenoord én PSV hebben de Finse jeugdinternational Naatan Skyttä op het oog. De achttienjarige middenvelder staat nog twee jaar onder contract bij Ilves Tampere en heeft al 25 wedstrijden in de Finse Veikkausliga in de benen. Ook de Deense clubs FC Nordsjaelland en FC Midtjylland hebben interesse, net als een aantal Bundesliga-clubs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 januari 2021 om 20:02:

PSV en Feyenoord treffen elkaar op de Finse markt.

Feyenoord én PSV hebben de Finse jeugdinternational Naatan Skyttä op het oog. De achttienjarige middenvelder staat nog twee jaar onder contract bij Ilves Tampere en heeft al 25 wedstrijden in de Finse Veikkausliga in de benen. Ook de Deense clubs FC Nordsjaelland en FC Midtjylland hebben interesse, net als een aantal Bundesliga-clubs.



Kijk van zulke berichten word ik vrolijk!

 

+1/-0

Wel logisch Scandinavië is de laatste jaren toch wel waar alle scouts rond lopen heel veel talenten scheelt wel dat Feyenoord nu een top scout heeft in de regio.

 

+2/-0

Feyenoord gaat Lens huren en de helft van zijn salaris overnemen.

Feyenoord gaat Jeremain Lens op huurbasis overnemen van Besiktas. De Turken willen al langer van de grootverdiener af en proberen er wel nog voor te zorgen dat de Rotterdammers de helft van het salaris van Lens gaan betalen. Dat zou betekenen dat Feyenoord 1,25 miljoen euro op jaarbasis gaan overmaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 04 januari 2021 om 13:22:

Feyenoord gaat Lens huren en de helft van zijn salaris overnemen.

Feyenoord gaat Jeremain Lens op huurbasis overnemen van Besiktas. De Turken willen al langer van de grootverdiener af en proberen er wel nog voor te zorgen dat de Rotterdammers de helft van het salaris van Lens gaan betalen. Dat zou betekenen dat Feyenoord 1,25 miljoen euro op jaarbasis gaan overmaken.



Goed zo selectie kan niet breed genoeg zijn nu als hij ook nog komt ben je wel een titelkandidaat hoor.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten