Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 29 december 2020 om 08:06:

Deze speler houdt de bank warm inArgentinie. Waarom zou hij het bij ons wel goed doen? Geval bord op schoot.



Precies speelt daar haast nooit, 32 jaar, niet de snelste en te zwaar. Ik word er niet warm van, maar laten we hopen dat hij bruikbaarder is dan onze Deense vrind.

 

+1/-0

Ach als je bij een paar topclubs hebt gespeeld en je houd je daar staande plus dat je in 2014 tot beste speler bent verkozen en het kost je weinig is dat gokje best te wagen.

 

+2/-0

Ik hoop dat hij bij ons de ene na de andere goal er in prikt, want de Argentijnse competitie is een heftigere dan de onze.

 

+2/-0

De ervaren aanvaller komt uit het netwerk van de Deense technisch directeur. Senesi is erg enthousiast over hem hij zou het wel weten.

 

+1/-0

Als je international bent geworden in een tijd waarin Argentinië ook voor Messi, Aguero, Tevez, Higuain, Di Maria e.d. Kon kiezen voor de voorste posities dan heb je in ieder geval ooit iets gekund.

Maar of dat nog steeds is lijkt me afwachten. Klinkt in ieder geval weer als een typische Feyenoord aankoop van de laatste jaren. Moet eerst nog opgetraind worden. Maarja, met een lege portemonnee is het ook kiezen uit matige spelers die er meteen staan, of gokken op iets beters wat er niet meteen staat.

 

+1/-0

Het is sowieso knap dat Feyenoord nog iets kan doen in corona tijd. Ajax doet niks terwijl die ook spitsenprobleem hebben.
Hoe het uitpakt met Pratto gaan we zien, maar zelfs NOS journaal meldde het dus verwachtingen zijn best hoog.
Overigens ook optie tot koop!

 

+1/-0

Optie tot koop? Dat zou pas dom zijn steek je geld toch gewoon eens in jonge talenten en niet dit soort gokjes. Die Griek vorig jaar en nu die Zahavi bij psv waren de verwachtingen ook torenhoog...

Arnesen heeft tot nu toe behoorlijk wat missers gehaalt, hopelijk revancheert hij zich deze zomer.

 

+1/-0

Deze Oud-Feyenoorder kan ook van de transfergeruchten af.

Oud-Feyenoorder Janmaat naar ADO Den Haag.

Daryl Janmaat is de komende jaren weer in de Eredivisie te bewonderen. De oud-Feyenoorder heeft een contract tot medio 2023 getekend bij ADO Den Haag.


''Het is prachtig om terug te komen bij de club waar het voor mij allemaal is begonnen”, zegt Janmaat via de officiële kanalen van ADO. ''Dit voelt als thuiskomen. Ik heb er uitgebreid met mijn familie over gesproken en volg mijn gevoel.'' Janmaat trainde de afgelopen weken al mee bij ADO Den Haag en is inmiddels weer helemaal fit om minuten te maken.

Janmaat tekent voor 2,5 jaar. ''Dat zegt wel wat over mijn intenties. Ik wil hier misschien wel afsluiten. Maar ik kom hier zeker niet om af te bouwen. Ik ben fit en gretig. Makkelijk gaat het niet worden, maar ik hou wel van een uitdaging. We moeten er hard voor werken, maar ik zie genoeg kwaliteit in het team. Los van mijn eigen kwaliteiten hoop ik de ploeg ook te kunnen helpen met mijn ervaring.''

 

+1/-0

Gelukkig zijn we ook weer af van dat gezeur.

 

+1/-0

Pratto zal niet slechter zijn dan Jörgensen, Narsingh en Vente bijeen. Beulskop, groot, temperament. Wel een tikkie zwaar. Maar een lompe spits heeft ook wel wat ...

 

+1/-0

Ik kan niet begrijpen dat wij als supporters van Feijenoord een spits wil hebben die veel te zwaar is.
Dat gaat de vierde misser worden, O,O,O O de club blijf maar aankloten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 29 december 2020 om 17:35:

Ik kan niet begrijpen dat wij als supporters van Feijenoord een spits wil hebben die veel te zwaar is.
Dat gaat de vierde misser worden, O,O,O O de club blijf maar aankloten.



Dat krijg je als je eigenlijk geen geld hebt, maar je kan een spits huren uit Argentinië die nergens in Europa geslaagd is. Deze gaan ze rustig optrainen en kan dan in de laatste twintig minuten oorlog maken. Na 6 wedstrijden roept de trainer dat deze spits geen voetbalwonder is en belandt hij op de bank.

Soort van supersub

Ik heb bij Feyenoord al zo vaak spitsen zien komen en meestal eindigt het zo. Laten we hopen dat ik ongelijk krijg en hij wel een aanwinst blijkt te zijn.

 

+1/-0

River Plate wilde hem graag houden maar hij wil zelf graag naar Feyenoord, mischien dat hij de derde keer wel echt slaagt in Europa in Brazilië en Argentinië is Pratto toch wel een redelijk grote naam.

 

+1/-0

Onzin dat hij te dik of niet fit is lijkt me.

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 29 december 2020 om 17:35:

Ik kan niet begrijpen dat wij als supporters van Feijenoord een spits wil hebben die veel te zwaar is.
Dat gaat de vierde misser worden, O,O,O O de club blijf maar aankloten.




Lees even de twitterberichten van de Argentijnse sportwereld. Hij is niet te zwaar, hij is een vechttank. Dus niet alles overnemen van de Ad lullen en VI lamzakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 december 2020 om 07:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 29 december 2020 om 17:35:

Ik kan niet begrijpen dat wij als supporters van Feijenoord een spits wil hebben die veel te zwaar is.
Dat gaat de vierde misser worden, O,O,O O de club blijf maar aankloten.




Lees even de twitterberichten van de Argentijnse sportwereld. Hij is niet te zwaar, hij is een vechttank. Dus niet alles overnemen van de Ad lullen en VI lamzakken.



Yep zijn bijnaam is niet voor niks Beer. Trouwens de laatste keer dat we meerdere Argentijnen hadden werden we kampioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 december 2020 om 16:50:

Optie tot koop? Dat zou pas dom zijn steek je geld toch gewoon eens in jonge talenten en niet dit soort gokjes. Die Griek vorig jaar en nu die Zahavi bij psv waren de verwachtingen ook torenhoog...

Arnesen heeft tot nu toe behoorlijk wat missers gehaalt, hopelijk revancheert hij zich deze zomer.



Welke jonge talenten? Toch zeker niet Vente.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 30 december 2020 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 december 2020 om 16:50:

Optie tot koop? Dat zou pas dom zijn steek je geld toch gewoon eens in jonge talenten en niet dit soort gokjes. Die Griek vorig jaar en nu die Zahavi bij psv waren de verwachtingen ook torenhoog...

Arnesen heeft tot nu toe behoorlijk wat missers gehaalt, hopelijk revancheert hij zich deze zomer.



Welke jonge talenten? Toch zeker niet Vente.



Nee je moet talenten halen die op termijn in het eerste kunnen gaan spelen. Vente en Bannis zijn allebei niet goed genoeg.

 

+1/-0

Of jonge talenten die op min of meer regelmatige basis in het eerste spelen, nooit te lang op de bank laten. echte talenten vechten zich een weg naar een vaste plaats. Onze jeugd biedt gewoon veel te weinig. Maar ja onze scouts hè, droef ...

 

+1/-0

Hij is een type Batistuta 1 van mijn favoriete spelers in de jaren '90.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten