Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 179 180 181 182 183

Navraag gedaan en Vente zit op 200k is me verteld.

 

+2/-0

Zit je zo dicht op het vuur? Houd info voor ons open,aub.

 

+1/-0

Duitse media denken dat het tactisch is van Arnesen, daar worden ook PSV en PEC als kandidaten genoemd.

Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2020, 16:54:07.

 

+1/-0

@Edirin81

Ik dacht al ;) Dat salaris van 400k was wel erg hoog voor Vente. Bedankt voor het navragen. :pul

En inderdaad Danall wel erg leuk dat Edirin81 dat kan navragen :feyenoord

Kan je me de salarissen van alle spelers mss prive door mailen. Ben er wel discreet over Edirin81 maar ben vaak in discussie met blaak of bepaalde aanwinsten die ik voor stel wel degelijk in het salaris huis passen :)

Ik denk namelijk dat Jorgensen, Toornstra, conthe, diemers, linssen, kokcu, Bozenik, van Beek, Botteghin, sinisterra, haps, spajic en nieuwkoop ook best behoorlijke salarissen krijgen.

Ik ben van mening dat er wel een slag in de selectie kan worden gemaakt dat je meer kwaliteit kan halen voor de hoge salarissen die men nu krijgt.

Van kelly en narsingh is het salaris al bekend.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 oktober 2020, 17:23:13.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2020 om 16:48:

Duitse media denken dat het tactisch is van Arnesen, daar worden ook PSV en PEC als kandidaten genoemd.



PSV lijkt me niet logisch, gezien de vele spitsen in hun selectie. Zirkzee naar PEC zou een schande zijn voor ons.

 

+1/-0

Klopt vond het opvallend dat die twee clubs genoemd worden in Duitsland vooral PEC. Daar is hij wel zeker dat hij alles speelt dat speelt voor Bayern mischien mee. Maar met die andere twee speelt hij Europa League.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 oktober 2020 om 16:22:

Zit je zo dicht op het vuur? Houd info voor ons open,aub.


Nee gewoon bij iemand die beter op de hoogte is dan ik...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2020 om 17:55:

Klopt vond het opvallend dat die twee clubs genoemd worden in Duitsland vooral PEC. Daar is hij wel zeker dat hij alles speelt dat speelt voor Bayern mischien mee. Maar met die andere twee speelt hij Europa League.


Als hij naar pek gaat, dan wordt het weer pijnlijk duidelijk wat voor grote fouten die Troost heeft gemaakt. Ik snap dan ook niet waarom hij nu alsnog in de RvC mag nemen...
6 ton voor Kelly + een 3-jarig contract, 9 ton voor Narshingh, dik contract voor Jorgenson en Toornstra etc. Zo stom als je al krap bij kas zit...

 

+1/-0

@ramosoe
Vergeet dat gedoe met tapia niet xD is ook wat miljoenen verdampt toen die gratis de deur uit liep. 9 ton narsingh ik hoorde ergens dat het bedrag ergens rond de 1,4/1,6 miljoen lag toch?

Mss kan Edirin81 ons informeren wat zijn salaris is ;) alvast bedankt :pul

 

+1/-0

Vente nog iets boven de 200k.
Narsignh wel 1M.
Kelly inderdaad 600k. Ik vermoed dat Troost dacht dat ie webcam Kelly tekende.
Jorgensen 1.8M geloof ik?
Toornstra geen idee, maar daar waren de geruchten van dat hij Feyenoord zou moeten verlaten toen we Diemers haalden, zodat er salaris ruimte kwam. Dat is uiteindelijk niet gebeurt, en daar kun je nu wel wat vraagtekens bij plaatsen natuurlijk.

 

+1/-0

Top Edirin81

Bedankt voor de info. Ik dacht zelfs nog meer voor Narsingh.
Kelly is inderdaad ongelofelijk... Vooral dat hij voor 3 jaar tekende daar zitten we hierna nog 1 seizoen aan vast. Ik zou dit seizoen alles in het werk stellen om een club te vinden die hem gratis over neemt. Want die 600k vind ik dood en dood zonde.
1,8 miljoen voor jorgensen doet me ook heel veel pijn.
En tja ik snap wel dat je toornstra wil verkopen koste je toch 3,5 miljoen. En verdient veel... Eigenlijk moet je die nog een keer verkopen.
Van Beek verdient uit de van Geel tijd ook nog best veel volgens mij. Hem moet moet je echt weg zien te brengen (mss lukt het deze winterstop nog) net als Kelly. Als je die 2 a volgend seizoen weet te schrappen uit je salaris huis kan ja precies je spits en rechts back positie versterken. En hopelijk is sinisterra dan weer terug voor de linker flank.

 

+1/-0

Narshingh krijgt 9 ton, dat heeft in de media gestaan.
Trouwens Toornstra heeft nog nooit intern in discussie gestaan en hoeft ook niet weg. Hij gaat gewoon zijn carriere afsluiten hier.

Kelly is verhuurt tot aan het einde van het seizoen en je mag hopen dat ze hem dan willen kopen. Sven van Beek is zwaar geblesseerd en nee die is in januari nog niet fit en niemand kwil een zwaar geblesseerde blessuregevoelige speler hebben.

 

+1/-0

Ik lees weer 1 miljoen in verschillende media. Maar goed 9 ton is nog altijd veel geld. Ik dacht dat het zelfs nog wat tonnetjes hoger was... Je zal wel gelijk hebben en dat het rond de 9 ton is.

Ik dacht ook dat Toormstra er goed op stond en ook veel salaris inleverde. En men toen aan gaf dat hij altijd en functie kon krijgen bij Feyenoord na zijn cariere. Daarom ben ik nieuwsgierig wat hij nu nog verdient. Maar hij koste Feyenoord wel 3,5 miljoen dus wel erg zonde als je daar zo afscheid van neemt... Is leuk als hij hier zijn cariere wil afsluiten maar we zijn geen filantropische instelling.

In de media stond dat van Beek mss sneller terug is dan werd verwacht. Dus verhuur of verkoop is wellicht een optie.

Oxford had kelly vorig seizoen toch ook al gehuurd? en wou hem toen ook niet kopen aan het eind van het seizoen xD

 

+1/-0

Off topic: lazen jullie trouwens dat psv mss de transfer vrije gotze kunnen binnen hengelen op het laatste moment.

Toch een leuk spitsje... Jammer dat wij geen geld hebben...

Met gotze en van ginkel worden ze toch wel een bedreiging. Al is hun verdedigende centrum gelukkig nog altijd erg matig.

En laat advocaat zijn systeem nou prima werken tegen clubs die vel ruimte achterin laten zo als PSV en 020 nu doen in hun spel systeem xD

Dan komen malen en ihattaren mss wel op de bank en raken ontevreden. Mss moeten we na Advocaat dan van bommel halen als coach en omgekeerd eens Malen en ihattaren goedkoop op pikken bij PSV zoals zij deden bij wijnaldum en probeerde bij Berghuis. Geheid dat van Bommel hun clausules weet en nog een goeie band heeft met die jongens en zijn schoonvader (van marwijk) was hier ook niet on succesvol xD

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 oktober 2020, 21:11:27.

 

+1/-0

Mwa. Is sowieso middenvelder, geen spits voor ze. En kon al niet meekomen op niveau van Borussia Dortmund, en weinig gespeeld (15 wedstrijden vorig jaar). Bovendien speelt ie op de positie van die Itharran, wat ook niet top is.

Die jongen van Bayern met optie tot koop is een veel betere zet.

 

+1/-0

Ja eens over die jonge van Bayern. Die schmidt heeft wel een aanzuigende werking voor goeie spelers. Dat is wel prettig als club. Die max op de links back positie was ook al prima.

 

+1/-0

Die mislukte mof gaat naar de lampjes. Daar verwacht ik niks van.

 

+1/-0

Ik vind het ergens wel grappig... Die hele cultuur omslag die er plaats vind bij PSV met al die duitse spelers erbij en duitse coach en staf zal geheid voor interne problemen zorgen. De onvrede zal zeker op komen bij de nederlandse spelers die geen kans meer krijgen in de basis.

En hoeveel geld reserves hebben ze nog bij psv? Op deze manier verdampt dat ook allemaal. Ze lijken echt te gokken om dit jaar kampioen te worden en champions league te halen en is voor hen nu echt aanhaken of afhaken.

 

+1/-0

Gotze verdiende, wat...richting de 10M in Duitsland? schijnt aanbieding van 7M geweigerd te hebben èn wilde CL spelen... Benieuwd wat PSV moet lappen. En dan nog twee jaar ook.

EN ze hebben al die miskopen, wat is het, totaal 28M, niet verkocht maar verhuurd. Ik weet het niet met dat beleid hoor.

 

+1/-0

@Edirin81

Exact. Ze geven bij PSV veel te veel uit en leven boven hun stand ze spelen een gevaarlijk spelletje. Ik zit te wachten tot ze totaal financieel imploderen met dit beleid. Een volgende twente/az of zoals bij ons. En dan weer jaren moeten opbouwen. Feyenoord en 020 kunnen dan jaren voor de champions league plekken strijden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten