MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 26 maart 2023 om 22:53:
Afschaffen dat klote interlandvoetbal. Ze komen fysiek top binnen bij hun land en je krijgt ze mank terug.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.936
Reg.: 11 januari 2008
Trauner keert eerder terug van interlandverplichtingen
Gernot Trauner is sinds vanmiddag weer terug in Rotterdam, zo meldt 1908.nl. De verdediger was niet fit genoeg om in actie te komen voor Oostenrijk tijdens de interlandwedstrijd tegen Estland. Trauner was een twijfelgeval.
Trauner heeft zelf besloten om eerder terug te keren naar Feyenoord. De centrale verdediger zal naar verwachting weer beschikbaar zijn voor de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam komend weekend. Het is echter onzeker of Feyenoord een beroep kan doen op Lutsharel Geertruida.
Geertruida is maandagochtend medisch getest, maar de uitslag is nog niet officieel bekend gemaakt door Feyenoord. De komende dagen zal er meer duidelijkheid volgen over hoelang hij niet inzetbaar zal zijn voor de Rotterdamse club.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Ach, in de podcast van FC Afkicken van vandaag zaten ze al te zegenen dat de Feyenoord spelers liefst geblesseerd terug zouden komen (Geertruida), niet te ernstig, maar vier maanden zou toch wel lekker zijn.
Trauner dus ook aangeslagen, dus er werden al weer meer kansen op een kampioenschap gezien (voor wie dan?).
Lekker, die interlands. Eén ding is zeker, Taylor komt niet geblesseerd terug... maar dat maakt toch niet uit, die maakt het verschil niet.
Hopelijk blijft Wieffer heel vanavond...
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 maart 2023, 20:29:50.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Snap eerlijk gezegd niet dat Trauner zo maar kon gaan.
Zo lang eruit geweest en pas net weer basis , we spelen ook voor het kampioenschap.
Nu heb je eigenlijk niemand meer , die van Groningen reken ik niet mee.
Zal je met een jeugdspeler moeten gaan spelen.
Hoop niet dat Slot Wieffer naar achter gaat halen, dat vind ik wel weer een Slot oplossing.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Wieffer heeft afgelopen wedstrijden meermaals in een driemans verdediging centraal gestaan, als Feyenoord álles op de aanval gooide. Als échte centrale verdediger acht ik hem niet goed genoeg.
Ik reken Kasanwirjo wél mee, het is de meest logische optie als zowel Trauner als Geertruida niet mee kunnen doen. Gezien de tegenstanders in de competitie moet Feyenoord ook kunnen spelen met hem centraal achterin. Al zullen al die tegenstanders wel tot op het bot gemotiveerd zijn om een resultaat te halen tegen de koploper. Zeker die junkies uit Spangen zullen hun 'vrindjes' in de hoofdstad wel een dienst willen bewijzen...
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 maart 2023 om 11:57:
Wieffer heeft afgelopen wedstrijden meermaals in een driemans verdediging centraal gestaan, als Feyenoord álles op de aanval gooide. Als échte centrale verdediger acht ik hem niet goed genoeg.
Ik reken Kasanwirjo wél mee, het is de meest logische optie als zowel Trauner als Geertruida niet mee kunnen doen. Gezien de tegenstanders in de competitie moet Feyenoord ook kunnen spelen met hem centraal achterin. Al zullen al die tegenstanders wel tot op het bot gemotiveerd zijn om een resultaat te halen tegen de koploper. Zeker die junkies uit Spangen zullen hun 'vrindjes' in de hoofdstad wel een dienst willen bewijzen...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 28 maart 2023 om 13:39:
vergeet helemaal dat we Rasmussen nog hebben.
Die kan de klus wel aan hoop ik tegen wat laagvliegers.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 28 maart 2023 om 11:43:
Snap eerlijk gezegd niet dat Trauner zo maar kon gaan.
Zo lang eruit geweest en pas net weer basis , we spelen ook voor het kampioenschap.
Nu heb je eigenlijk niemand meer , die van Groningen reken ik niet mee.
Zal je met een jeugdspeler moeten gaan spelen.
Hoop niet dat Slot Wieffer naar achter gaat halen, dat vind ik wel weer een Slot oplossing.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 maart 2023 om 15:16:
Een centraal duo met twee linkspoten (Hancko en Rasmussen) werkt om de een of andere reden vrij zelden. Twee rechtspoten centraal is ook niet ideaal, maar is veel beter.
Kasanwirjo zou het toch moeten kunnen invullen tegen Sparta. Als Trauner echt niet kan meespelen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 maart 2023 om 20:43:
(...)Ja klopt weet alleen niet hoe ver Kasanwirjo al is. Zou voor hem wel mooi zijn en mischien weet hij gelijk indruk temaken het is een dynamische, snelle speler.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 maart 2023 om 11:05:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 maart 2023 om 20:43:
(...)Ja klopt weet alleen niet hoe ver Kasanwirjo al is. Zou voor hem wel mooi zijn en mischien weet hij gelijk indruk temaken het is een dynamische, snelle speler.
Het gevaar van Sparta komt mijn inziens toch vooral van de flanken. De backs van Feyenoord moeten opstaan, als zij van Crooij en Saito kunnen neutraliseren kan Kasanwirjo Lauritsen toch prima aan de ketting leggen? Kan Hancko de doorkomende middenvelders oppakken. Sparta zal Kasanwirjo in de opbouw vrij laten, maar die moet het gewoon simpel houden. Feyenoord heeft het vermogen om dat goed uit te spelen.
Dan moet je de slag op het middenveld winnen (mag geen probleem zijn, met drie internationals) en voorin denk ik dat je tegenover Sparta écht veel beter bent. Zo'n Giménez zal toch niet wakker liggen van Bartje Vriends?
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Niemand die het hier benoemd heeft, maar hij was toch echt wederom heel zwak in een topwedstrijd. Ik denk dat het geen toeval is dat we de uitwedstrijd tegen Ajax wonnen met Geertruida rechts centraal. Ik heb een enorme zwak voor Trauner, maar hij dreigt wel een beetje de nieuwe Toornstra te worden. Geliefd onder de supporters en technische staf, die zijn zwakke punten (snelheid, wendbaarheid) met de mantel der liefde bedekken. Maar hij komt helaas in veel topwedstrijden tekort. Voor de meeste wedstrijden, op nationaal nivau, is hij goed genoeg maar zodra een wedstrijd op een hoger niveau komt dan valt me op dat hij op details wordt afgetroefd. Wel iets om mee te nemen richting komend jaar, als we echt een stap willen zetten naar een hoger niveau.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 april 2023, 14:00:11.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 21 april 2023 om 13:55:
open/sluit de onderstaande quote:
Ik vond Trauner vorig seizoen tegen AS Roma echt door het ijs zakken. Niet alleen zijn betrokkenheid bij de tegengoal (dat is dan een moment, beslissend maar niet fair om iemand daarop te veroordelen) maar zijn totale optreden was weifelend in mijn ogen. Daar komt zijn optreden van gisteren bij, ook niet een van zijn sterkste wedstrijden.
Maar vorige week was hij geweldig tegen hetzelfde Roma. Hij kan het dus wel. Daar houd ik me aan vast. Ik vind het daarom te vroeg om hem af te schrijven voor deze wedstrijden op een beduidend hoger niveau.
Maar wellicht heeft hij een soort plafond, houdt hij zich goed staande tot een bepaald niveau en krijgt hij het moeilijk bij meer/grotere tegenstand. Dan moet Slot wellicht opteren voor een andere invulling of manier van spelen; ik denk dat je Trauner altijd kan gebruiken en dat hij tegen elke tegenstander van waarde kan zijn. Dat was hij gisteren ondanks zijn betrokkenheid bij tegendoelpunten ook. Dat Dybala bij je wegdraait is geen schande hè?!
Overigens schaar ik Ajax niet onder dat niveau. AS Roma was gisteren van een compleet ander niveau dan de Amsterdammers. Trauner heeft zich vorig seizoen prima staande gehouden tijdens de Klassiekers, waar Feyenoord recht had op tenminste een overwinning.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner