Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Echt een topper hoor onbegrijpelijk dat hij niet voor Oostenrijk speelt. Belangrijkste speler bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 oktober 2021 om 19:15:

Echt een topper hoor onbegrijpelijk dat hij niet voor Oostenrijk speelt. Belangrijkste speler bij Feyenoord.



Wereldaankoop, beste verdediger in de eredivisie. Die gast kostte 1 miljoen maar speelt met de kwaliteiten van eentje van 15 miljoen.

 

+1/-0

Trauner: ''Ik heb ook wel mogelijkheden gehad''

Gernot Trauner is niet meer weg te denken uit de basiself van Feyenoord. De ervaren verdediger is zelden te betrappen op een grote fout. Wanneer Trauner een slippertje maakt lost hij het vaak zelf nog op ook. De Oostenrijker gaat uitgebreid in gesprek met het Algemeen Dagblad over zijn indrukwekkende start in De Kuip.

Willem van Hanegem is eerder al lovend geweest. ''Ik krijg vast niet alles mee, maar dat de mensen en zeker oud-spelers content zijn met mijn spel, dat is mooi om te horen. Ik loop al een tijdje mee, ik weet ook dat het na twee mindere wedstrijden al kan omslaan, maar dat het de mensen bevalt hoe ik verdedig en probeer op te bouwen, dat ervaar ik als een compliment.''

''Ik heb ook wel mogelijkheden gehad, maar daar zat nooit de serieuze interesse bij die ik voor ogen had om Oostenrijk en Linz te verlaten'', reageert Trauner op de vraag waarom hij Oostenrijk nooit eerder heeft verlaten. ''Ik kocht een paar maanden geleden een huis in de nabijheid van Linz en had daar rustig tot het einde van mijn loopbaan kunnen spelen. Maar toen belde Feyenoord. Dan ga je praten met de familie en met mijn zaakwaarnemer. En dan realiseer je jezelf dat je als 29-jarige niet veel kansen meer zal krijgen.''

Pleister
Ook gaat het nog even over zijn neuspleister. ''Ach, maak dat niet te groot, hoor. Ik was ooit verkouden en ben zo’n ding gaan dragen. En eigenlijk ben ik er nooit meer mee gestopt. Natuurlijk kan ik zonder, ik train ook niet met zo’n ding op mijn neus. Toen ik vertrok bij LASK wensten de spelers en de staf mij succes. Voor de grap kreeg ik een enorme doos met neuspleisters mee. Het is een beetje mijn handelsmerk daar geworden. Hier hoop ik vooral dat de mensen blij zijn met hoe ik verdedig en aanvallen probeer op te zetten.''

 

+1/-0

'Trauner vraagteken voor duel met Vitesse'

Gernot Trauner is een vraagteken voor het duel tegen Vitesse. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De Oostenrijkse verdediger raakte in het bekerduel tegen FC Twente geblesseerd en staat sindsdien langs de kant.

Trauner werd in de wedstrijden die hij miste vervangen door Lutsharel Geertruida. Feyenoord hervat de competitie tegen Vitesse op 15 januari.

 

+1/-0

'Gernot Trauner lijkt op tijd fit voor competitiewedstrijd tegen Vitesse'

Het lijkt er op dat Gernot Trauner op tijd fit is voor de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse, zo meldt Sinclair Bischop bij FC Rijnmond van Rijnmond. De verdediger werd in de rust van de bekerwedstrijd tegen FC Twente gewisseld.

'Ze gaan er vanuit in De Kuip dat hij volgende week tegen Vitesse gewoon mee kan doen', zegt Bischop bij FC Rijnmond van Rijnmond. Of Luis Sinisterra ook de eerste competitiewedstrijd na de winterstop haalt is nog onbekend, weet Bischop.

Er wordt volgende week zaterdag, 15 januari, om 20:00 uur afgetrapt in De Kuip voor de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Vitesse.

 

+1/-0

Goed nieuws is er toch een tijd uitgeweest, maar behalve corona hebben we al lange tijd een zo goed als fitte selectie.

 

+1/-0

Zat er ff (twee keer) naast bij het tegendoelpunt. Verkeerd anticiperend bij die doorschietende bal in de omstandigheden van gisteren, die had hij de tweede ring in kunnen jagen maar hij wilde het voetballend oplossen. En toen hij moest herstellen en werd hij aardig op het verkeerde been gezet door Boere.

Kan gebeuren. Gelukkig kost het geen punten.

 

+1/-0

Ik vind het nog steeds geen echte verdedigende fout. Het enige wat je hem kan verwijten is niet goed aanpassen aan de weersomstandigheden en ja hoe vaak heb je dat soort weer nou. Hij probeert het altijd voetballend op te lossen en dat is maar goed ook want hij kan dat ontzettend goed.

 

+1/-0

Ik sluit mij bij de vorige twee posters aan. Een keer een foutje, kan gebeuren en niet te zwaar aan tillen. Zolang het niet structureel is, en dat is het zeker niet, is er niets aan de hand. Prima verdediger voor Feyenoord.

 

+1/-0

Die bal viel ook echt raar hé gewoon pech normaal was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Mooi hoe hij er zichtbaar van baalde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 februari 2022 om 11:28:

Die bal viel ook echt raar hé gewoon pech normaal was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Mooi hoe hij er zichtbaar van baalde.


Hij heeft dat spitsje later letterlijk gesloopt :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 februari 2022 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 februari 2022 om 11:28:

Die bal viel ook echt raar hé gewoon pech normaal was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Mooi hoe hij er zichtbaar van baalde.


Hij heeft dat spitsje later letterlijk gesloopt :B



Met die cake werd Broere inderdaad vakkundig uitgeschakeld. Was zeker niet Trauners intentie, maar ik denk wel dat hij ervaren en professioneel genoeg is de uitkomst als bijkomend voordeel te beschouwen.

 

+1/-0

Een zeer goede speler wat wij nodig hebben hij is zeer koel

 

+1/-0

Schot in de roos inderdaad. Niet weg te denken uit de verdediging.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 17 mei 2022 om 13:42:

Schot in de roos inderdaad. Niet weg te denken uit de verdediging.



Yep, en als Ie er een keer niet bij is merk je dat meteen zoals afgelopen zondag.

 

+1/-0

Dat wel, maar het ziet er altijd zo sneu uit wanneer de helft zijn best niet doet.
Vooral voor de spelers die normaal niet veel spelen is dat sneu. Dan worden zij ook nog het slachtoffer van de lamlendigheid van anderen.

 

+1/-0

Zonder twijfel was hij de schemiel van de avond. Terwijl hij een van de revelaties was van het seizoen gaat in de belangrijkste wedstrijd van zijn leven gruwelijk in de fout. In de internationale pers wordt hij unaniem als hoofdschuldige aangewezen. Het wordt wel in één keer duidelijk waarom de scouting van bijv. de Duitse top en su topclubs hem altijd links hebben laten liggen.

 

+1/-0

Dit vind ik nou flauw van je opgemerkt, VakkieK. Die knul voetbalt prima, en tja, mag hij dan eens een keertje wat doen, waar een Engelse scheidsrechter gewoon laat doorspelen. Die Abrahams heb ik verder weinig wat van gezien. Ook niet tegen Lutsharel en die speelt dit seizoen grotendeels bij het eerste voor het eerste seizoen mee. Nee, die kale kletser mag van mij blijven en hij zal zeker nog verder groeien.

 

+1/-0

Ik zeg ook niet dat hij weg moet maar het is een feit dat hij een beslissende fout maakte. Het gekke is dat hij eenzelfde fout daarvoor ook al maakte toen hij onder een bal door ging. Toen profiteerde Abrahams niet. Het is kut voor hem en voor ons supporters. Dit zal altijd aan hem blijven hangen. Wrs de enige finale die hij speelt in zijn leven en dan een blunder maken die uiteindelijk beslissend blijkt.

 

+1/-0

Ja, grote fout, na een bijna foutloos eerste seizoen. Ik ben nog steeds blij met de Kale Klets.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner