Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Naoufal Bannis

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2020 om 11:27:

Klopt en hij weet ook dat Arnesen vol op de jeugd wil inzetten als Dick met pensioen gaat. Dick gaat dan gewoon weer analist worden.



Ligt eraan wie zijn opvolger wordt natuurlijk. Ga er maar aan staan met een veredeld jeugdelftal te spelen voor plek 3 t/m 5.
De jeugd die we nu hebben is gewoon niet goed genoeg anders speelden ze wel. Advocaat stelt toch ook gewoon Kokcu op?
Je kan Advocaat een hoop verwijten, maar wie moet hij in godsnaam laten spelen dan? Bannis? Ik zie die Russen al lachend naar die smurf kijken, terwijl ze hem genadeloos onder de grond schoppen.

We hebben gewoon geduld nodig er komen leuke talenten aan, maar die staan er pas over twee seizoenen.

 

+1/-0

Ik ga voor Wim Jonk, als trainer Ramesoe

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2020 om 17:26:

Ik ga voor Wim Jonk, als trainer Ramesoe



Ja het lijkt mij ook een prima trainer, maar kiezen ze bij Feyenoord voor hem?

 

+1/-0

Antonucci heeft al gezegd dat hij volgend jaar graag weer met Jonk wil werken in De Kuip, je kiest wel voor een andere koers met Wim hij staat toch meer voor het 'totaal voetbal' of dat gaat werken weet je natuurlijk niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 november 2020 om 00:51:

Antonucci heeft al gezegd dat hij volgend jaar graag weer met Jonk wil werken in De Kuip, je kiest wel voor een andere koers met Wim hij staat toch meer voor het 'totaal voetbal' of dat gaat werken weet je natuurlijk niet.



Alleen Antonucci gaat er niet over. We hebben een andere koers nodig om eindelijk eens af te zijn van dat domme werkvoetbal.
Ik heb geen idee of dat Jonk kan zijn of een ander, maar er moet iets veranderen.

/ontopic Ik vind Bannis trouwens nog steeds niet goed genoeg.

 

+1/-0

Het zou goed zijn als Bannis bij jong oranje komt. Vorig jaar deed hij het behoorlijk op het WK Onder 17 in Brazilië.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 november 2020 om 11:16:

Het zou goed zijn als Bannis bij jong oranje komt. Vorig jaar deed hij het behoorlijk op het WK Onder 17 in Brazilië.



Op basis van wat zou hij bij jong oranje moeten komen dan? Veel spelen bij Feyenoord gaat het niet worden.
Verhuur hem in de winterstop als hij dan gaat presteren dan maakt hij kans om geselecteerd te worden.

 

+1/-0

Zirkzee zat er nu ook pas voor het eerst bij maar inderdaad als hij bijtekent verhuur hem een half seizoen aan een club in de top KKD, Volendam mischien.

 

+1/-0

Zirkzee heeft nu corona

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 november 2020 om 17:08:

Zirkzee heeft nu corona



Nope

open/sluit de onderstaande quote:

Bondscoach Erwin van de Looi heeft de selectie van Jong Oranje bekendgemaakt voor de EK-kwalificatieduels met Jong Wit-Rusland (15 november) en Jong Portugal (18 november). Justin Bijlow, die afviel tijdens de definitieve schifting van het Nederlands elftal, heeft een uitnodiging ontvangen. Joshua Zirkzee en Cody Gakpo, die te maken hebben gehad met het coronavirus, zijn er ook gewoon bij. Gakpo moest in oktober nog afhaken vanwege het virus. De selectie van Van de Looi voor de aankomende interlands bestaat in totaal uit 23 spelers.

De KNVB legt op zijn website uit waarom Zirkzee en Gakpo zijn geselecteerd. "Na overleg met hun clubs is besloten om Joshua Zirkzee (Bayern München) en Cody Gakpo (PSV) op te nemen in de definitieve selectie van Jong Oranje. Beide spelers hebben te maken (gehad) met het coronavirus. Omdat Jong Oranje pas op woensdag 11 november verzamelt in Zeist is er op dit moment voldoende perspectief om beide spelers in de definitieve selectie op te nemen", zo luidt de uitleg vanuit Zeist.

 

+2/-0

Tekent tot 2023, knap werk Arnesen.

 

+2/-0

Ik denk dat Bannis een grote gaat worden, goed dat hij gaat bijtekenen. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 november 2020 om 21:24:

Ik denk dat Bannis een grote gaat worden, goed dat hij gaat bijtekenen. :feyenoord



Nou dan moet hij zeker nog 30 centimeter groeien in de lengte en de breedte :B

 

+1/-0

Als hij 30 cm in de breedte toeneemt, gaat dat ten koste van zijn snel handelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 november 2020 om 18:17:

Als hij 30 cm in de breedte toeneemt, gaat dat ten koste van zijn snel handelen.



:D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Naoufal Bannis (18) heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2023 bindt aan Feyenoord. Aansluitend blikte de talentvolle spits vol vertrouwen vooruit naar de toekomst.

Bannis, die het seizoen begon in de selectie van Feyenoord Onder 21, maakte vorig jaar op 17-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal van de Rotterdamse club. Het lukte hem echter niet om direct een vaste plek in de selectie van Feyenoord 1 te veroveren.

''Hij is natuurlijk voor de leeuwen geworpen als jonge jongen,'' aldus Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord. ''Maar het getuigt van karakter en doorzettingsvermogen dat hij zich opnieuw heeft teruggeknokt naar het eerste elftal. Hij is hard geweest voor zichzelf, heeft honderd procent gegeven en is nu terug bij Feyenoord 1 met een hoop extra ervaring en bagage.''

Bannis betaalde het hernieuwde vertrouwen in zijn kunnen dit seizoen meteen terug. In de Eredivisiewedstrijd tegen FC Emmen scoorde hij als invaller in de slotseconden van het duel de winnende treffer.

''Een mooi moment,'' vertelt Bannis. ''Hopelijk lukt het me om vaker belangrijk te zijn voor Feyenoord dit seizoen. Het is vooral zaak om mezelf elke dag weer positief te laten gelden. Ik heb nu een plek in de A-selectie, die moet ik vast zien te houden.''

''Ik ben altijd in mezelf blijven geloven. Voetbal is niet alleen maar negentig minuten schitteren op het veld. Het is keihard werken, mentaal weerbaar zijn en je rug rechten als het even tegenzit. Ik ben blij dat mijn geduld en doorzettingsvermogen beloond worden. Bij Feyenoord slagen is altijd mijn droom geweest.''



Nou hopen dat hij het gaat redden.

 

+1/-0

Wat ik van hem weet is het een eigenzinnige jongen als hij er naast staat, wil hij gewoon uitleg vd trainer. Hij weet wat die wil dat is een goed teken zolang we hem nog maar niet zien als de verlosser.

 

+1/-0

Er kan er maar een De Verlosser zijn Marc, dus niet Bannis, noch anderen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 18 november 2020 om 12:12:

Er kan er maar een De Verlosser zijn Marc, dus niet Bannis, noch anderen.



Nou zo goed was Kuijt nou ook weer niet hoor!

 

+1/-0

Ha, ha, ha, ha. Kuijt?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Naoufal Bannis