Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13

Eerst wel, toen niet en nu toch weer wel. Beter dan Narsingh lijkt me maar we gaan het zien.

 

+1/-0

Met berghuis op rechts heb je op links een speler nodig met snelheid en diepte in zijn spel zonder bal. Met die loop acties en branie, spel inzicht en voetbal gogme zit het bij Linssen wel goed. Enkel qua snelheid is Linssen minder dan sinisterra en narsingh. Ik schat hem wel veel effectiever in dan Larsson.

We gaan het inderdaad zien Advocaat had scorend vermogen nodig (Sinisterra, Kokcu en Fer scoren te weinig) dat scorende vermogen heeft Linssen hopelijk wel. Ik zou toch ook de transfervrije Kalou en Elia halen om meer aanvallende mogelijkheden te hebben voorin. Vooral omdat Jorgensen altijd zwak ziek of misselijk is. Mocht je die kunnen verkopen ook vol voor de transfer vrije Kokorin proberen te gaan.

Hoe dan ook kost linssen je geen transfersom dus prima het proberen waard. Ik hoop er maar het beste van.

 

+1/-0

mooi dat na 8 jaar Berghuis en Linssen weer in hetzelfde team spelen

 

+1/-0

@willem van Hanegem
Joh leuke info. Waar speelde ze eerst samen? En ging dat goed?

 

+1/-0

Bij VVV

 

+1/-0

Leuk weetje ;) Hoop alleen niet dat we volgend seizoen niveau vvv worden :P

 

+1/-0

Linssen zit wel goed. Probleemgebied is een type Narsingh. Eigenlijk een overbodige speler. Ik zou toch proberen gaan voor een héél snelle extra aanvaller en twee verdedigers. Senesi moet behouden worden maar dat gaat nooit lukken en Botteghin loopt de deur al uit. Achterin wordt het moeilijk.

 

+1/-0

Typische MvG middelmaat speler die nu enorm gehyped wordt omdat Dick de gunfactor heeft vanwege de fantastische resultaten van vorig seizoen. Is echter bij lange na niet goed genoeg om te slagen bij als linkerspits in ons systeem. Heeft geen actie, komt geen man voorbij en is eigenlijk gewoon meer een tweede spits. Dat hij een garantie zou zijn voor goals betwijfel ik, hij krijgt hier veel minder ruimte dan bij Vitesse of Heracles.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 07 juli 2020 om 22:28:

Linssen zit wel goed. Probleemgebied is een type Narsingh. Eigenlijk een overbodige speler. Ik zou toch proberen gaan voor een héél snelle extra aanvaller en twee verdedigers. Senesi moet behouden worden maar dat gaat nooit lukken en Botteghin loopt de deur al uit. Achterin wordt het moeilijk.




Klopt Arrow, maar Arnesen heeft zijn top scout al te werk gezet in Scandinavië. Eerste aankoop was een groot jeugdtalent die naar Feyenoord is gekomen uit Zweden. Hopelijk vind hij daar ook een centraal duo, want met van Beek is het zeer onrustig achterin die ook totaal geen rugdekking kan geven aan het zwakke duo Nieuwkoop / Geertruida

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 07:38:

Typische MvG middelmaat speler die nu enorm gehyped wordt omdat Dick de gunfactor heeft vanwege de fantastische resultaten van vorig seizoen. Is echter bij lange na niet goed genoeg om te slagen bij als linkerspits in ons systeem. Heeft geen actie, komt geen man voorbij en is eigenlijk gewoon meer een tweede spits. Dat hij een garantie zou zijn voor goals betwijfel ik, hij krijgt hier veel minder ruimte dan bij Vitesse of Heracles.




Ach je kunt altijd iemand vooraf afschieten, maar zijn trackrecord 1 op 2.5 mag er best wezen. Wel iemand die niet zo gauw kuipvrees zal hebben vermoed ik. Ik heb veel meer angst centraal achterin. Zeker als Senesi vertrekt.....( ook Nieuwkoop / Geetruida is geen top niveau

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juli 2020 om 08:05:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 07:38:

Typische MvG middelmaat speler die nu enorm gehyped wordt omdat Dick de gunfactor heeft vanwege de fantastische resultaten van vorig seizoen. Is echter bij lange na niet goed genoeg om te slagen bij als linkerspits in ons systeem. Heeft geen actie, komt geen man voorbij en is eigenlijk gewoon meer een tweede spits. Dat hij een garantie zou zijn voor goals betwijfel ik, hij krijgt hier veel minder ruimte dan bij Vitesse of Heracles.




Ach je kunt altijd iemand vooraf afschieten, maar zijn trackrecord 1 op 2.5 mag er best wezen. Wel iemand die niet zo gauw kuipvrees zal hebben vermoed ik. Ik heb veel meer angst centraal achterin. Zeker als Senesi vertrekt.....( ook Nieuwkoop / Geetruida is geen top niveau



Van Beek is inderdaad middel(!)maat pikkebaas.

En Linssen natuurlijk ook. Gaat erom dat dit de ultieme Van Geel aankoop was geweest. Van Geel werd daarom verketterd, Arnesen en Advocaat geprezen. Niet omdat Linssen beter is dan de aankopen van Van Geel maar omdat Arnesen en met name Advocaat nog een potje kunnen breken. Leuk dat iedereen zo positief is hoor, maar dit had ome Mart precies hetzelfde gedaan.

 

+1/-0

Lol ben ik de enige die alles aan van geel slecht vond behalve zijn transfervrije aankopen xD Die vind ik vaak prima als reserve.

Spelers als van der Heijden hebben best hun waarde gehad.

Redelijke reserves heb je namelijk ook nodig in je team vanwege blessures en schorsingen in je basis. Je moet ze alleen niet van die belachelijk hoge salarissen geven als troost deed bij narsingh... Die dacht dat ie sinterklaas was ofzo... en opletten dat je minimaal zo sub top niveau aan trekt... en dat ergens hebben bewezen... niet met kneuzen als kelly aankomen zetten... Is die trouwens al geloosd uit je salaris huis? Bij hoefde niet terug te komen maar had nog wel een jaar contract voor 6 ton...

Ik maak me meer zorgen om middelmaat aankopen. Dat bleek veel te vaak weggegooid geld bij van geel en daardoor had je nooit middelen om echt je basis 11 te tillen naar een hoger niveau.

Arnesen lijkt het weer anders te doen die koopt graag jeugd in... Of koopt goedkoop spelers onder de 30. Dat vind ik ook niet de oplossing... Een diemers voor 1,5 miljoen vind ik echt weggegooid geld. Ook de jeugd aankopen van Arnesen vind ik niet bemoedigend... 4,5 miljoen voor een spits die nog moet groeien vind ik een enorm risico. En spelers als Conteh kopen vind ik ook zonde van je geld. Kan onze jeugdopleiding die echt niet zelf meer opleiden?... Dan hebben we een veeeel en veeeel groter probleem...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juli 2020 om 08:05:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 07:38:

Typische MvG middelmaat speler die nu enorm gehyped wordt omdat Dick de gunfactor heeft vanwege de fantastische resultaten van vorig seizoen. Is echter bij lange na niet goed genoeg om te slagen bij als linkerspits in ons systeem. Heeft geen actie, komt geen man voorbij en is eigenlijk gewoon meer een tweede spits. Dat hij een garantie zou zijn voor goals betwijfel ik, hij krijgt hier veel minder ruimte dan bij Vitesse of Heracles.




Ach je kunt altijd iemand vooraf afschieten, maar zijn trackrecord 1 op 2.5 mag er best wezen. Wel iemand die niet zo gauw kuipvrees zal hebben vermoed ik. Ik heb veel meer angst centraal achterin. Zeker als Senesi vertrekt.....( ook Nieuwkoop / Geetruida is geen top niveau



Van Beek is inderdaad middel(!)maat pikkebaas.

En Linssen natuurlijk ook. Gaat erom dat dit de ultieme Van Geel aankoop was geweest. Van Geel werd daarom verketterd, Arnesen en Advocaat geprezen. Niet omdat Linssen beter is dan de aankopen van Van Geel maar omdat Arnesen en met name Advocaat nog een potje kunnen breken. Leuk dat iedereen zo positief is hoor, maar dit had ome Mart precies hetzelfde gedaan.



Het verschil is Arnesen zal zijn selectie op orde hebben als de competitie begint.....vorig jaar niet....

 

+1/-0

Tja, uit de jeugd komt niks wat echt een topper zou kunnen worden, hopelijk zorgt Brard ervoor dat dit weer wel gebeurt. Een fatsoenlijke spits hebben we nog nooit opgeleid, op Castaignos na, wat uiteindelijk ook maar een modale spits was.

 

+1/-0

Ach Linssen is gewoon gehaald omdat Feyenoord onder Arnesen het beleid van de Engelse en Italiaanse clubs wil imiteren : pakken wat je pakken kunt. Feyenoord heeft in het verleden getreuzelt tot alles wat een beetje boven middelmaat was voorbijvloog. Onder Arnesen en Advocaat zal dat minder snel gebeuren, die zijn leper, kennen de tricks.

 

+1/-0

@willem ban hanegem
Dat klopt dat is beter dan onder van geel en troost. Al is het centrum zwak en is er geen goeie rechts back... En weten we niet of sinisterra en senesi blijven... Laat Narsingh maar werken voor zijn geld en door gebrek aan beter op rechts back testen in de voorbereiding.

@Hassel
Zirkzee doet het ook aardig bij Bayren munchen en Vincent jansen was ook best ok. Maar ja... Die laten we lopen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juli 2020 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juli 2020 om 08:05:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 07:38:

Typische MvG middelmaat speler die nu enorm gehyped wordt omdat Dick de gunfactor heeft vanwege de fantastische resultaten van vorig seizoen. Is echter bij lange na niet goed genoeg om te slagen bij als linkerspits in ons systeem. Heeft geen actie, komt geen man voorbij en is eigenlijk gewoon meer een tweede spits. Dat hij een garantie zou zijn voor goals betwijfel ik, hij krijgt hier veel minder ruimte dan bij Vitesse of Heracles.




Ach je kunt altijd iemand vooraf afschieten, maar zijn trackrecord 1 op 2.5 mag er best wezen. Wel iemand die niet zo gauw kuipvrees zal hebben vermoed ik. Ik heb veel meer angst centraal achterin. Zeker als Senesi vertrekt.....( ook Nieuwkoop / Geetruida is geen top niveau



Van Beek is inderdaad middel(!)maat pikkebaas.

En Linssen natuurlijk ook. Gaat erom dat dit de ultieme Van Geel aankoop was geweest. Van Geel werd daarom verketterd, Arnesen en Advocaat geprezen. Niet omdat Linssen beter is dan de aankopen van Van Geel maar omdat Arnesen en met name Advocaat nog een potje kunnen breken. Leuk dat iedereen zo positief is hoor, maar dit had ome Mart precies hetzelfde gedaan.



Het verschil is Arnesen zal zijn selectie op orde hebben als de competitie begint.....vorig jaar niet....



Dat is waar. Arnesen haalt deze middelmaat eerder dan Van Geel dat deed. Het blijft wel middelmaat.

 

+1/-0

Je blijft ook met het probleem zitten dat er geen geld is maar dat er wel in alle linies versterkingen moeten komen.
Hoe los je dat op, een goede speler voor weinig euro's die zijn er niet.

Ik heb Linssen zelf niet echt goed gevolgd, dus ik hoop dat het geen misser is als dat wel zo is dan schieten wij met Arnesen ook weer niets op.

Wat naar mijn idéé kan helpen is andere of meer goede scouts aantrekken zodat de club meer informatie krijgt waar spelers spelen die een toegevoegde waarde kunnen zijn voor Feyenoord, en de TD moet er dan naar luisteren.

Als ik naar het verleden van onze club kijkt is dat de enige oplossing, zo blijf je spelers halen die het telkens net niet zijn.

 

+1/-0

Weet je wat het is, en dat slaat echt nergens op natuurlijk, maar ik vind zijn nek echt veel e breed. Dat ziet er echt niet uit.

Aan de andere kant, maakt hem dat juist kopsterk. Ik weet het niet.

Welkom dan maar, en ik sta er verder, op de brede nek na, neutraal in. Een top 3 scorer transfervrij halen is meestal een mooie kans.

 

+1/-0

Ik vraag me wel eens af wat Ron Brandstichter van deze aanwinst vindt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen