Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 02 mei 2026 om 08:06:

John Part schreef op 02 mei 2026 om 00:53:

Stengs is wel erg blessuregevoelig, denk dat dit hem niet meer gaat worden.

42 speelminuten voor Calvin Stengs

Stengs speelde dit seizoen slechts 42 minuten voor Pisa, verdeeld over vier invalbeurten in de Serie A. De 27-jarige linkspoot werd dit seizoen gehuurd van Feyenoord, waar hij nog tot de zomer van 2027 onder contract staat. Van eind september tot eind januari was Stengs uit de roulatie met een blessure. Daarna waren er nog twee invalbeurten, verder bleef hij in negen wedstrijden de hele wedstrijd op de bank.

Verkopen en je verlies nemen.

Je bedoeld transfervrij laten gaan.. wat hij natuurlijk ook niet wilt want wie wil hem in godsnaam.
Dit was echt een typische Kloese aankoop weer.
Een super blessuregevoelige speler halen op basis van potentie en vergaande glorie.

+1/-0

Stengs Ivanusec Zerrouki vooraf dacht ik goede spelers voor Feyenoord, bij de laatste twee ging zelfs nog een hele soap vooraf. Stengs had nog wel een sterke periode maar het zijn gewoon miskopen.

+1/-0

wehave schreef op 02 mei 2026 om 12:03:

kees592 schreef op 02 mei 2026 om 08:06:

John Part schreef op 02 mei 2026 om 00:53:

Stengs is wel erg blessuregevoelig, denk dat dit hem niet meer gaat worden.

42 speelminuten voor Calvin Stengs

Stengs speelde dit seizoen slechts 42 minuten voor Pisa, verdeeld over vier invalbeurten in de Serie A. De 27-jarige linkspoot werd dit seizoen gehuurd van Feyenoord, waar hij nog tot de zomer van 2027 onder contract staat. Van eind september tot eind januari was Stengs uit de roulatie met een blessure. Daarna waren er nog twee invalbeurten, verder bleef hij in negen wedstrijden de hele wedstrijd op de bank.

Verkopen en je verlies nemen.

Je bedoeld transfervrij laten gaan.. wat hij natuurlijk ook niet wilt want wie wil hem in godsnaam.
Dit was echt een typische Kloese aankoop weer.
Een super blessuregevoelige speler halen op basis van potentie en vergaande glorie.

Slot wilde Stengs graag. In het derde jaar van Slot zijn er slechte aankopen gedaan, waar de club niet verder mee komt.

+1/-0

In zijn eerste seizoen bij Feyenoord speelde Stengs, 2.111 minuten in 29 wedstrijden, scoorde 6 goals en gaf 13 assists. Seizoen er na maar 12 wedstrijden en 1 goals en 3 assists. Dit gaat hem niet meer worden ben ik bang.

Dit bericht is gewijzigd op 2 mei 2026, 16:55:03.

+1/-0

Einde oefening, helaas.

+1/-0

Klopt dat Slot die drie spelers graag wou en ik vond het ook goede spelers.

Stengs heeft een contract tot medio 2027.
Ivanušec tot medio 2028.
Zerrouki tot medio 2027.

Ze komen terug in de zomer en wat dan?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 03 mei 2026 om 03:26:

Klopt dat Slot die drie spelers graag wou en ik vond het ook goede spelers.

Stengs heeft een contract tot medio 2027.
Ivanušec tot medio 2028.
Zerrouki tot medio 2027.

Ze komen terug in de zomer en wat dan?

Afscheid nemen van veel spelers en opnieuw beginnen. Zagre, de linksback van Excelsior halen.

+1/-0

Denk dat ze intern er nog niet uit zijn blijven of niet als hij blijft moet hij wel met een jaar verlengen anders loopt hij gratis de deur uit.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 21 juli 2026 om 20:35:

Denk dat ze intern er nog niet uit zijn blijven of niet als hij blijft moet hij wel met een jaar verlengen anders loopt hij gratis de deur uit.

Lijkt me slim ja .. een speler die constant geblesseerd is zijn contract te verlengen.

+1/-0

Calvin Stengs en partner laten bevalling opwekken om bij trainingskamp Feyenoord te zijn
Calvin Stengs en zijn vriendin Beau de Boer zijn opnieuw ouders geworden. Dochtertje Noé werd tijdens een ingeleide bevalling geboren, zodat haar vader aanwezig kon zijn bij het trainingskamp van Feyenoord.

Sportredactie
21 juli 2026, 21:30
Laatste update: gisteren om 22:08

‘Omdat Calvin volgende week naar een trainingskamp vertrekt, hebben we besloten om een inleiding te plannen’, schrijft de jongste dochter van Frank de Boer op Instagram. Eerder kreeg het koppel al een zoontje.

Noé Stengs werd op 15 juli geboren, vlak voordat Feyenoord op zondag 19 juli afreisde naar het Belgische Tubeke voor een trainingskamp. Omdat Stengs daar absoluut bij wilde zijn, bracht het stel de bevalling in overleg kunstmatig op gang.

‘Ze wilden de medicatie verhogen om de weeën nog sterker te maken, dus ik zei dat ik eerst een ruggenprik wilde’, beschrijft De Boer haar geboorte-ervaring. ‘Het was de prachtigste, meest intense en emotionele ervaring, maar elke seconde was het waard.’

Stengs keerde terug in Rotterdam na een verhuurperiode bij Pisa, waar hij door blessureleed slechts tot vier wedstrijden kwam. De 8-voudig Oranje-international lijkt te mogen vertrekken bij Feyenoord.

De selectie van trainer Giovanni van Bronckhorst blijft tot en met zaterdag 25 juli in België voor het trainingskamp. Op 2 augustus speelt Feyenoord een vriendschappelijke wedstrijd tegen Atalanta.

+1/-0

wehave schreef op 21 juli 2026 om 22:43:

Marc Acardipane schreef op 21 juli 2026 om 20:35:

Lijkt me slim ja .. een speler die constant geblesseerd is zijn contract te verlengen.

Dat geldt toch ook voor een andere club die miljoenen moet betalen je weet ook nooit met een nieuwe keuring dan. De huidige marktwaarde van Feyenoord-aanvaller Calvin Stengs wordt geschat op 4,5 miljoen euro.

+1/-0

Volgens mij is inmiddels al heel duidelijk dat Feyenoord niet verder wil met Stengs, en hij mag vertrekken.

Er was wat interesse vanuit FC Antwerp, maar de bomen die daar financieel ooit tot in de hemel leken te groeien zijn verdwenen. Doordat de voormalig eigenaar Paul Gheysens en zijn ondernemingen in zware financiële problemen terecht waren gekomen, droogde de steun aan de voetbalclub ook op.

Deze weken is een overname rondgekomen van de club rondgekomen, en neemt een consortium van Antwerpse ondernemers het eigendom van de club over.

Er is meer duidelijkheid en zekerheid daardoor, maar ik verwacht niet dat er opeens méér budget vrijkomt waarmee aan Stengs' salaris-eisen kan worden voldaan. Tot nu toe zijn er geluiden dat de interesse vanuit Antwerpen behelst dat Feyenoord een gedeelte van het salaris van de speler blijft betalen.

Dat heeft vooralsnog niet de voorkeur van Feyenoord. Ik verwacht dat het uiteindelijk wel rond gaat komen, als de transfer deadline nadert en er nog geen andere clubs op de radar komen die Stengs wel willen overnemen.

Onder (tijds)druk zal dit uiteindelijk wel vloeibaar worden.

Dit bericht is gewijzigd op 22 juli 2026, 11:18:38.

+1/-0

We gaan het zien maar met de nieuwe clubleiding lijkt hij ook weer een frisse start tekrijgen als je naar de oefenwedstrijden kijkt. De eerste twee was hij belangrijk de derde speelde hij niet om overbelasting tevoorkomen.

Dit bericht is gewijzigd op 22 juli 2026, 17:55:32.

+1/-0

Nou dat is wel heel snel.

Feyenoord en Stengs per direct uit elkaar na contractontbinding
vandaag, 18:19 0 reacties
Feyenoord en Calvin Stengs gaan per direct uit elkaar. De Rotterdamse club en de middenvelder hebben in goed overleg besloten om zijn contract te ontbinden.

+1/-0

Contractontbinding die optie had ik niet aan gedacht maar ja met nog een jaar. Hij moet lekker op een lager niveau gaan ballen dan zijn knie blijft een heikel punt ook bij keuringen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs