Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Pffff krijgen we Trauner met alle respect die is nog helemaal niet wedstrijdfit zoals we gisteren zagen. Het is toch niet te geloven hè al die geblesseerden bij ons. Ze raken bij ons al geblesseerd als ze geld gooien in de betaalautomaat van de carwash.

+1/-0

Loopt alles op rolletjes heeft niemand ergens last van Priske is geobsedeerd door data daarom lijken of zijn wissels soms gek maar blijkbaar lieten de data bij Beelen even in de steek. Hij moet uitkijken dat hij geen Schmidt wordt continue blijven wisselen hij moet naar de basis kijken.

+1/-0

Misschien heeft hij te maken met een (vorm)dip. Wellicht niet gek na zo'n geweldige doorbraak vanaf de winterstop, dat het even wat minder gaat. Maar de ballen vallen net ff niet lekker, ingrepen zijn net niet resoluut genoeg. Het koste tegen NEC een tegendoelpunt, dat moet niet vaker gebeuren. Dat kunnen we er eigenlijk niet bij hebben...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 oktober 2024 om 13:43:

Misschien heeft hij te maken met een (vorm)dip. Wellicht niet gek na zo'n geweldige doorbraak vanaf de winterstop, dat het even wat minder gaat. Maar de ballen vallen net ff niet lekker, ingrepen zijn net niet resoluut genoeg. Het koste tegen NEC een tegendoelpunt, dat moet niet vaker gebeuren. Dat kunnen we er eigenlijk niet bij hebben...

Was gisteren na zijn foutje gewoon heel sterk. Vond hem bovendien juist heel sterk begonnen aan dit seizoen, dus ff af en toe wat minder hoort erbij. Komt echt wel goed met hem

+1/-0

Yoda schreef op 03 oktober 2024 om 13:51:

MIddenveldert schreef op 03 oktober 2024 om 13:43:

Was gisteren na zijn foutje gewoon heel sterk. Vond hem bovendien juist heel sterk begonnen aan dit seizoen, dus ff af en toe wat minder hoort erbij. Komt echt wel goed met hem

Het is gewoon een erg goede speler.
Vind zijn enige zwakke punt dat hij soms niet lijkt te weten wat er om zich heen loopt qua tegenstanders.
Lijkt soms verrast te worden.
Verder een toekomstige topper en erg overdreven dat hij opeens word weggezet als een mindere speler door sommigge.

+1/-0

Ik vind hem zeker geen mindere speler, echter sluipen er foutjes in afgelopen wedstrijden die tot voor kort niet zo dodelijk waren als ervoor. Dat ligt niet aan Beelen, maar dat is wel de realiteit.

Hij blijft een geweldige speler en nog steeds pas 23 jaar. Daar zit nog ontzettend veel rek in.

+1/-0

Vond Van Basten wel erg kritisch over hem maar dat is ook vaak op bv Virgil Van Dijk geweest vond ik ook wat overdreven.

+1/-0

Voor verdedigers zijn wedstrijden, zoals gisteren, moeilijke wedstrijden. Dan heeft Beelen het goed gedaan.

+1/-0

Heeft het gewoon goed gedaan, de nadruk komt nu heel erg te liggen op een paar foutjes, waarbij hij dan ook nog niet goed gecoacht werd eenmaal. Thomas verdient gewoon wel wat krediet.

+1/-0

Ik vind Beelen geen slechte verdediger, maar hij maakt de laatste weken toch best wat grote fouten waar hij blijkbaar niet direct van leert. Zowel opbouwend als in verdedigend opzicht vind ik hem totaal niet klaar voor de Premier League of het NL elftal, ik denk dat hij zich echt significant moet verbeteren wil hij de volgende stap maken. Eenzelfde type als van Hecke is hem al voorbij gestreefd.

+1/-0

Beelen moet zich niet bezighouden met van Hecke of van der Ven. En al helemaal niet met Oranje. Beelen is nu dik een jaar bij Feyenoord, speelt nu een half jaar basis. Zijn doorbraak en eerste maanden zijn heel goed gegaan. Nu gaat het wat minder, en dat is ook niet gek. Je ziet het vaker, dat spelers die 'hard en snel' doorbreken vervolgens met een dip te maken krijgen.

Hopelijk komt hij er snel uit.

+1/-0

Dat hij zijn basisplek voorlopig kwijt is zal hem alleen maar motiveren. Al hoop ik echt dat Trauner fit blijft.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 20 oktober 2024 om 13:57:

Dat hij zijn basisplek voorlopig kwijt is zal hem alleen maar motiveren. Al hoop ik echt dat Trauner fit blijft.

Mag ook best een dipje een keer.
Is zo snel omhoog geschoten.
Gelukkig is Trauner er weer en ook die Italiaan lijkt erg goed.

+1/-0

Het verschil met een Trauner in vorm vind ik toch wel behoorlijk groot. Voetballend zal hij enorm moeten verbeteren, in de opbouw is het veel te vaak op safe met voorspelbare passes terug naar de keeper of een back. Je verwacht bij een topclub dat je ook af en toe een linie kan overslaan en het tempo kan versnellen van achteruit. Dat mis ik nog bij Beelen.

+1/-0

Op dit moment is het niet goed genoeg weet hijzelf ook wel Hancko gaf het ook eerlijk aan met Trauner voelt hij meer vertrouwen. Maar in potentie is Beelen wel een international.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen