Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ik benieuwd wie er gaan vertrekken en aangetrokken worden voor komend seizoen! Ben benieuwd wat voor budget we hebben en in hoeverre we ons elftal nog meer kunnen en gaan investeren. 😊

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 23 mei 2024 om 08:40:

Ik benieuwd wie er gaan vertrekken en aangetrokken worden voor komend seizoen! Ben benieuwd wat voor budget we hebben en in hoeverre we ons elftal nog meer kunnen en gaan investeren. 😊



Alles hangt af van een nieuwe trainer; dit zal doorslaggevend zijn. Spelers die twijfelen, wachten af wie de nieuwe trainer wordt en of ze daar vertrouwen in hebben. Als dit te lang duurt, verwacht ik dat veel spelers zullen vertrekken en dat het aantrekken van kwalitatief goede nieuwe spelers moeilijk zal worden, omdat die willen weten of ze in het plan van de nieuwe trainer komen.

In mijn ogen duurt het eigenlijk al te lang, hopelijk is het zo snel mogelijk rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 mei 2024 om 13:13:

(...)In mijn ogen duurt het eigenlijk al te lang, hopelijk is het zo snel mogelijk rond.



Mijn gevoel is dat er al 'iets' rond is, maar dat er nog gewacht wordt.

We wisten allemaal dat Slot naar Liverpool ging, maar dat kwam ook pas 'officieel' na de laatste competitie-wedstrijd naar buiten.

In het geval van Sahin, zal het ná de CL-finale bekend worden. Is het al rond met Schreuder of een andere kandidaat, weet ik niet op welk moment iets naar buiten komt. Maar ik kan me niet voorstellen dat we nog langer dan 2/3 weken moeten wachten...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 mei 2024 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 mei 2024 om 13:13:

(...)In mijn ogen duurt het eigenlijk al te lang, hopelijk is het zo snel mogelijk rond.



Mijn gevoel is dat er al 'iets' rond is, maar dat er nog gewacht wordt.

We wisten allemaal dat Slot naar Liverpool ging, maar dat kwam ook pas 'officieel' na de laatste competitie-wedstrijd naar buiten.

In het geval van Sahin, zal het ná de CL-finale bekend worden. Is het al rond met Schreuder of een andere kandidaat, weet ik niet op welk moment iets naar buiten komt. Maar ik kan me niet voorstellen dat we nog langer dan 2/3 weken moeten wachten...



Ik weet het niet. Als je ziet hoe lastig het bij 020 is geweest om een nieuwe trainer aan te stellen... De vijver [van goede trainers] is gewoon niet groot denk ik.

 

+1/-0

De meeste (assistent) trainers zijn nu al klaar Pusic laat weten dat hij in principe gewoon in Oekraïne blijft. Waarom nog wachten als het Schreuder wordt? De enige die nog in competitie is is Sahin en dan heb je nog de FA Cup finale.

 

+1/-0

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

230 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!

Dit bericht is gewijzigd op 9 juni 2024, 22:08:28.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.

 

+1/-0

Slot heeft ook 3 seizoenen met een andere groep moeten werken, het is ook tehopen dat een Read, Milambo, Sauer, Zechiel mischien, 't Zand nu echt minuten gaan maken. Als ze er nu niet klaar voor zijn wordt het nooit wat.

 

+1/-0

De kunst is om de komende jaren weer zo'n kapitaal op het veld te krijgen/houden. Dit is nu eenmaal de keerzijde van het succes.
We vallen nog steeds tussen wal en schip en zolang we niet constant CL kunnen spelen, zullen we dat ook blijven. Eerst dan wordt de hoofdprijs betaald voor je spelers.

Links en rechts zie je allerlei berichten dat m.n. de Italianen achter een aantal spelers van ons aan zitten (en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten). Hopelijk kunnen we nog een aantal sterkhouders behouden en er rustig doorgeselecteerd/verkocht kan worden. Met andere woorden, de selectie wel op een minimum peil te behouden en spelen voor weer een jaar CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.



haha belachelijk dit.
Waarom zou je dit doen?
Als je max 3 verkoopt heb je ook genoeg geld om leuke aankopen te doen en je doet volgend jaar gewoon weer mee met de jeugd als die ook een keer de kans krijgt.

 

+1/-0

Feyenoord moet tweede worden mis je een jaar CL wordt het financieel weer lastig
Verwacht nog steeds dat er geen leegloop komt er zijn Priske natuurlijk wel toezeggingen gedaan. Je zal wel moeten blijven investeren ongeacht of er veel vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.



Het klinkt bijna alsof je dat goed genoeg vindt. Natuurlijk geen we geen elftal om Zerrouki heen bouwen, die is bij lange na niet goed genoeg. Trauner zal maxinmaal een nutige back up zijn en Ivanusec is ook een twijfelgeval. Van de drie gehaalde spelers zijn Smal en die kerel van Vitesse breedtespelers.

Kortom: ik hoop maar dat Dtk niet teveel spelers laat gaan en dat zijn versterkingen hel veel beter zijn dan die van afgelopen zomer en de drie die nu zijn gehaald. We hebben een transferzomer nodig zoals in 2022 en moeten hopen dat Priske net zo snel een team kan bouwen als Slot dat toen kon.

 

+1/-0

Die goal van Zerrouki bij Atletico was wereldklasse helaas heeft hij dat niet kunnen herhalen mischien moet hij wel meer naar voren spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juni 2024 om 21:48:

Die goal van Zerrouki bij Atletico was wereldklasse helaas heeft hij dat niet kunnen herhalen mischien moet hij wel meer naar voren spelen.



Dat was thuis tegen Lazio nee, daar heeft hij helemaal de kwaliteiten niet voor.

 

+1/-0

Je hebt gelijk maar die uit wedstrijd tegen Atletico was hij supergoed. Heel Feyenoord trouwens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.



Het klinkt bijna alsof je dat goed genoeg vindt. Natuurlijk geen we geen elftal om Zerrouki heen bouwen, die is bij lange na niet goed genoeg. Trauner zal maxinmaal een nutige back up zijn en Ivanusec is ook een twijfelgeval. Van de drie gehaalde spelers zijn Smal en die kerel van Vitesse breedtespelers.

Kortom: ik hoop maar dat Dtk niet teveel spelers laat gaan en dat zijn versterkingen hel veel beter zijn dan die van afgelopen zomer en de drie die nu zijn gehaald. We hebben een transferzomer nodig zoals in 2022 en moeten hopen dat Priske net zo snel een team kan bouwen als Slot dat toen kon.


Zerrouki is beter geworden. Hij speelt in een hoger tempo. Smal is goed genoeg om basisspeler te worden. Nieuwkoop blijft ook. Nuttige speler, alleen iets te vaak geblesseerd. Er zal nog een centrale verdediger bij moeten. Ueda blijft als spits. Pedersen is ook een goede speler voor de rechterkant. Lopez mag van mij blijven. Goede speler voor de linkerkant.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juni 2024 om 21:56:

Je hebt gelijk maar die uit wedstrijd tegen Atletico was hij supergoed. Heel Feyenoord trouwens.



Ik heb de westrijd nog wel is terug gekeken en vond hem toen toch minder indrukwekkend.
Begin was ook erg onzeker en niet sterk.
Werd later zeker goed maar was minder dan ik eerst dacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.



Het klinkt bijna alsof je dat goed genoeg vindt. Natuurlijk geen we geen elftal om Zerrouki heen bouwen, die is bij lange na niet goed genoeg. Trauner zal maxinmaal een nutige back up zijn en Ivanusec is ook een twijfelgeval. Van de drie gehaalde spelers zijn Smal en die kerel van Vitesse breedtespelers.

Kortom: ik hoop maar dat Dtk niet teveel spelers laat gaan en dat zijn versterkingen hel veel beter zijn dan die van afgelopen zomer en de drie die nu zijn gehaald. We hebben een transferzomer nodig zoals in 2022 en moeten hopen dat Priske net zo snel een team kan bouwen als Slot dat toen kon.


Zerrouki is beter geworden. Hij speelt in een hoger tempo. Smal is goed genoeg om basisspeler te worden. Nieuwkoop blijft ook. Nuttige speler, alleen iets te vaak geblesseerd. Er zal nog een centrale verdediger bij moeten. Ueda blijft als spits. Pedersen is ook een goede speler voor de rechterkant. Lopez mag van mij blijven. Goede speler voor de linkerkant.



Ik krijg kouwe rillingen van je voorkeur voor middelmaat.

Zerrouki in hoger tempo? Kijk de wedstrijd tegen NEC uit nog eens terug toen hij aan alle kanten voorbij gelopen werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 juni 2024 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juni 2024 om 18:05:

Bijlow 15
Luts 25
Hancko 40
Q 25 (in de winter)
Wieffer 30
Timber 30
Stengs 15
Santi 35
Paixao 15

240 miljoen op de bank maar geen spelers meer. Succes Priske!


Spelers die blijven zijn Beelen, Zerrouki, Trauner en Ivanusec. Hier moet een nieuw elftal om gebouwd worden. Drie spelers zijn al gehaald en er zullen nog een aantal spelers komen. In zijn eerste jaar zal Priske geen kampioen worden. In zijn tweede jaar weer mee doen om de titel.



Het klinkt bijna alsof je dat goed genoeg vindt. Natuurlijk geen we geen elftal om Zerrouki heen bouwen, die is bij lange na niet goed genoeg. Trauner zal maxinmaal een nutige back up zijn en Ivanusec is ook een twijfelgeval. Van de drie gehaalde spelers zijn Smal en die kerel van Vitesse breedtespelers.

Kortom: ik hoop maar dat Dtk niet teveel spelers laat gaan en dat zijn versterkingen hel veel beter zijn dan die van afgelopen zomer en de drie die nu zijn gehaald. We hebben een transferzomer nodig zoals in 2022 en moeten hopen dat Priske net zo snel een team kan bouwen als Slot dat toen kon.


Zerrouki is beter geworden. Hij speelt in een hoger tempo. Smal is goed genoeg om basisspeler te worden. Nieuwkoop blijft ook. Nuttige speler, alleen iets te vaak geblesseerd. Er zal nog een centrale verdediger bij moeten. Ueda blijft als spits. Pedersen is ook een goede speler voor de rechterkant. Lopez mag van mij blijven. Goede speler voor de linkerkant.



Ik krijg kouwe rillingen van je voorkeur voor middelmaat.

Zerrouki in hoger tempo? Kijk de wedstrijd tegen NEC uit nog eens terug toen hij aan alle kanten voorbij gelopen werd.


Heb de bekerfinale terug zitten kijken en toen speelde Zerrouki wel aardig. In die wedstrijd zag je een hard werkende ploeg, maar weinig goed voetbal. Als het gaat om goed voetbal valt er echt nog wel iets te winnen. Of dat onder Priske gaat lukken moeten we afwachten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025