Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 19:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 april 2024 om 19:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 18:42:

Ik zou niet verder gaan met Zerrouki en Ueda. Ze brengen allenei helemaal niets. Geen energie, geen uitstraling, geen kwaliteit. Ik geloof er niet in dat zij het tweede seizoen ineens wel beter gaan spelen, zoals Timber deed. Verlies nemen en anderen halen.



Wederom eens, ik zou ze proberen te verkopen. Het niveauverschil is te groot, ook ten opzichte van de reserves van een PSV. Bij Timber zag je tenminste nog potentie, bij deze twee spelers zie ik het amper. Veel te traag aan de bal, geen intensiteit of snelheid, en niets extra's qua kwaliteit.



Zou je wel met Ivanusec doorgaan?



Twijfelgeval, eigenlijk is het gewoon onvoldoende als vleugelspeler dit jaar. Maar heb wel momenten gezien waarin hij meerwaarde had of potentie toonde, vooral als hij richting het centrum beweegt als spelmaker. Wat denk jij?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 april 2024 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 19:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 april 2024 om 19:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 18:42:

Ik zou niet verder gaan met Zerrouki en Ueda. Ze brengen allenei helemaal niets. Geen energie, geen uitstraling, geen kwaliteit. Ik geloof er niet in dat zij het tweede seizoen ineens wel beter gaan spelen, zoals Timber deed. Verlies nemen en anderen halen.



Wederom eens, ik zou ze proberen te verkopen. Het niveauverschil is te groot, ook ten opzichte van de reserves van een PSV. Bij Timber zag je tenminste nog potentie, bij deze twee spelers zie ik het amper. Veel te traag aan de bal, geen intensiteit of snelheid, en niets extra's qua kwaliteit.



Zou je wel met Ivanusec doorgaan?



Twijfelgeval, eigenlijk is het gewoon onvoldoende als vleugelspeler dit jaar. Maar heb wel momenten gezien waarin hij meerwaarde had of potentie toonde, vooral als hij richting het centrum beweegt als spelmaker. Wat denk jij?



Als hij de intensiteit kan brengen die Slot verlangt (wat ik niet zo goed kan beoordelen) dan zou ik hem het voordeel van de twijfel geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 19:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2024 om 19:05:

- Geertruida
- Hancko
- Wieffer
- Gimenez (misschien)

Waarom zouden drie vd vier alweer na twee jaar vertrekken? Dat ze hun hele carrière bij een club blijven gebeurt nog zelden maar twee jaar vind ik ook wel erg kort..



Als je voor Gimenez meer dan 10 miljoen krijgt moet je hem gelijk wegdoen.



De bedoeling was inderdaad dat hij verkocht zou worden maar dat was in de periode dat hij top was. Over het algemeen zou ik het toejuichen dat spelers gewoon langer als twee jaar voor een club spelen anders blijven het passanten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2024 om 19:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 april 2024 om 19:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2024 om 19:05:

- Geertruida
- Hancko
- Wieffer
- Gimenez (misschien)

Waarom zouden drie vd vier alweer na twee jaar vertrekken? Dat ze hun hele carrière bij een club blijven gebeurt nog zelden maar twee jaar vind ik ook wel erg kort..



Als je voor Gimenez meer dan 10 miljoen krijgt moet je hem gelijk wegdoen.



De bedoeling was inderdaad dat hij verkocht zou worden maar dat was in de periode dat hij top was. Over het algemeen zou ik het toejuichen dat spelers gewoon langer als twee jaar voor een club spelen anders blijven het passanten.



Zou je Gimenez willen houden?

 

+1/-0

Ja nu wel hij zal sterker uit deze periode komen denk ik de situatie is nu ook anders als met NJ de vergelijking die je vaak hoort maar mank gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2024 om 19:24:

Ja nu wel hij zal sterker uit deze periode komen denk ik de situatie is nu ook anders als met NJ de vergelijking die je vaak hoort maar mank gaat.



Zijn verval is echt enorm hoor. Niet alleen in goals, ook in de ageressie die hij op de mat legt. Herinner je je die goal van vorig seizoen thuis tegen Lazio nog, waardoor we doorgingen naar de volgende ronde van de EL? Dat soort acties maakt hij niet meer.

Het is voer voor psychologen.

 

+1/-0

Klopt het is zorgwekkend, maar hij is nog jong en het hoort een beetje bij een spits.

 

+1/-0

Het lijkt erop alsof Santiago al heel lang met zijn hoofd bij een transfer ofzo zit. Hij is zo ontzettend slecht.

Daarnaast hoop ik ook dat we na het seizoen zsm afscheid gaan nemen van Ivanusec, Ueda, Minteh, Nieuwkoop, Lopez, Zerroeki.

 

+1/-0

Wat mij betreft mag Minteh nog een jaartje blijven. Ik vind dat hij zich de laaste tijd goed ontwikkeld.
Of dat lukt is een tweede...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 14 april 2024 om 19:32:

Het lijkt erop alsof Santiago al heel lang met zijn hoofd bij een transfer ofzo zit. Hij is zo ontzettend slecht.

Daarnaast hoop ik ook dat we na het seizoen zsm afscheid gaan nemen van Ivanusec, Ueda, Minteh, Nieuwkoop, Lopez, Zerroeki.



Nieuwkoop altijd houden. Ideale reserve, levert altijd.

Ivanusec wordt juist steeds beter. Zonde om hem te laten gaan (tenzij iemand 10 miljoen biedt), brengt specifieke kwaliteiten die niemand heeft.

Minteh hangt ervan af. Liever een topper die direct levert en in waarde kan stijgen. Maar als dat op andere posities gebeurt dan kan Minteh wel interessant zijn op rechtsbuiten om nog een jaar te huren

 

+1/-0

Er zal voor volgend seizoen heel veel geinvesteerd moeten worden om ook maar bij de titel in de buurt te komen, met dank aan de mislukte transferzomr van afgelopen zomer. Grote kans dat de beste spelers vertrekken (Wieffer, Hancko, Luts, Timber) en wat er achterblijft zijn de zwakke broeders (Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop, Ueda). Je kan het beste helemaal opnieuw beginnen zoals in het kampioensjaar. De hele meute verkopen en dit jaar wel naar de scouts luisteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 21 april 2024 om 20:57:

Er zal voor volgend seizoen heel veel geinvesteerd moeten worden om ook maar bij de titel in de buurt te komen, met dank aan de mislukte transferzomr van afgelopen zomer. Grote kans dat de beste spelers vertrekken (Wieffer, Hancko, Luts, Timber) en wat er achterblijft zijn de zwakke broeders (Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop, Ueda). Je kan het beste helemaal opnieuw beginnen zoals in het kampioensjaar. De hele meute verkopen en dit jaar wel naar de scouts luisteren.



(Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop, Ueda)
Met als beste Nieuwkoop.
Die mag echt wel blijven.
Goede 12de man.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 april 2024 om 21:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 21 april 2024 om 20:57:

Er zal voor volgend seizoen heel veel geinvesteerd moeten worden om ook maar bij de titel in de buurt te komen, met dank aan de mislukte transferzomr van afgelopen zomer. Grote kans dat de beste spelers vertrekken (Wieffer, Hancko, Luts, Timber) en wat er achterblijft zijn de zwakke broeders (Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop, Ueda). Je kan het beste helemaal opnieuw beginnen zoals in het kampioensjaar. De hele meute verkopen en dit jaar wel naar de scouts luisteren.



(Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop, Ueda)
Met als beste Nieuwkoop.
Die mag echt wel blijven.
Goede 12de man.



Ik vind het best hoor, maar m'n punt is natuurlijk dat er heel veel kwaliteit bij moet. Nieuwkoop is wat dat punt betreft totaal irrelevant en maakt geen enkel verschil wat kwaliteit van de selectie betreft. Maakt ook bijna nooit de negentig minuten vol. Valt vrijwel altijd geblesseerd uit.

 

+1/-0

Er moet flink geïnvesteerd worden in de zomer a) om Slot tehouden b) om in de CL goed voor de dag tekomen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 april 2024 om 21:51:

Er moet flink geïnvesteerd worden in de zomer a) om Slot tehouden b) om in de CL goed voor de dag tekomen



Maar liever wel met meer invloed van de scouts en minder van Slot zelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 21 april 2024 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 april 2024 om 21:51:

Er moet flink geïnvesteerd worden in de zomer a) om Slot tehouden b) om in de CL goed voor de dag tekomen



Maar liever wel met meer invloed van de scouts en minder van Slot zelf.



Slot moet er wel mee werken, maar haal je spelers die hij niet goed kent is scouting superbelangrijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 21 april 2024 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 april 2024 om 21:51:

Er moet flink geïnvesteerd worden in de zomer a) om Slot tehouden b) om in de CL goed voor de dag tekomen



Maar liever wel met meer invloed van de scouts en minder van Slot zelf.



Tja, wat is wijsheid. Ueda kwam via scouting. Minteh via het netwerk. Zerrouki en Stengs via Slot. Timber en Beelen via allebei? We weten het niet. En Te Kloese heeft al vaak uitgelegd dat bij aankopen geldt dat iedereen erachter moet staan.

Volgens mij is het vooral een (vals) frame van FTM/1908 dat scouts buitenspel zouden staan.

Laat onverlet dat er deze zomer met scherp op de transfermarkt geschoten moet worden. Opvolgers van Wieffer, Geertruida, Gimenez (en misschien Timber) moeten er direct staan en niet een jaartje rijpen.

 

+1/-0

Ik geloof nog altijd niet dat bij Feyenoord deze zomer het halve elftal de deur uitloopt.

Feyenoord gaat zich voor een aantal spelers 'soepel opstellen', wat overigens niet betekent dat ze voor een schijntje kunnen vertrekken. Er zal betaald moeten worden wat Feyenoord verlangt. Maar als er 2/3 spelers verkocht zijn, verwacht ik dat Te Kloese publiekelijk zal aangeven dat er niemand meer mag vertrekken.

Als er dan toch interesse is voor sterkhouders, zal écht de absolute hoofdprijs moeten worden betaald. En met die inkomsten kán de club het elftal dan ook echt weer serieus versterken, méér dan alleen goede vervangers halen.

Overigens moet daarbij wel aangemerkt worden dat 'vervangers' van de huidige sterkhouders niet 1 op 1 zijn, het zullen spelers zijn die minder zijn maar die wel de potentie bezitten om weer naar het niveau van de spelers die zij vervangen toe te groeien. En andere spelers die blijven, zullen ook stappen moeten maken.

Het collectief moet weer groeien.

Het wordt een drukke, hete zomer. Maar ik verheug mij erop!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 april 2024 om 09:57:

Ik geloof nog altijd niet dat bij Feyenoord deze zomer het halve elftal de deur uitloopt.

Feyenoord gaat zich voor een aantal spelers 'soepel opstellen', wat overigens niet betekent dat ze voor een schijntje kunnen vertrekken. Er zal betaald moeten worden wat Feyenoord verlangt. Maar als er 2/3 spelers verkocht zijn, verwacht ik dat Te Kloese publiekelijk zal aangeven dat er niemand meer mag vertrekken.

Als er dan toch interesse is voor sterkhouders, zal écht de absolute hoofdprijs moeten worden betaald. En met die inkomsten kán de club het elftal dan ook echt weer serieus versterken, méér dan alleen goede vervangers halen.

Overigens moet daarbij wel aangemerkt worden dat 'vervangers' van de huidige sterkhouders niet 1 op 1 zijn, het zullen spelers zijn die minder zijn maar die wel de potentie bezitten om weer naar het niveau van de spelers die zij vervangen toe te groeien. En andere spelers die blijven, zullen ook stappen moeten maken.

Het collectief moet weer groeien.

Het wordt een drukke, hete zomer. Maar ik verheug mij erop!



Geertruida, Hancko en Gimenez. Om verschillende redenen is voor hen de tijd rijp om te vertrekken.

Het zou geweldig zijn als we Wieffer-Timber nog 1 jaar als tandem kunnen behouden. Dat wordt alleen maar beter en dan vertrekken ze volgend je met en voor de hoofdprijs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 april 2024 om 10:06:

(...)

Geertruida, Hancko en Gimenez. Om verschillende redenen is voor hen de tijd rijp om te vertrekken.

Het zou geweldig zijn als we Wieffer-Timber nog 1 jaar als tandem kunnen behouden. Dat wordt alleen maar beter en dan vertrekken ze volgend je met en voor de hoofdprijs.



Ik verwacht zelf dat Wieffer zal vertrekken, en Hancko wellicht nog een jaar behouden kan blijven. Afhankelijk van de ernst van Wieffers blessure zal het afwachten zijn, wat er gaat gebeuren.

Maar Timber, Hartman en Paixao mogen sowieso niet weg, zo zou ik mij als club wel opstellen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025