Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Smal was niet goed genoeg voor Twente en daarom voor Feyenoord ook niet. Candelarie was geen eerste keus bij het hoogste jeugdteam. Er zal een nieuwe linksback moeten komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bert58 schreef op 14 mei 2024 om 19:02:

Smal was niet goed genoeg voor Twente en daarom voor Feyenoord ook niet. Candelarie was geen eerste keus bij het hoogste jeugdteam. Er zal een nieuwe linksback moeten komen.



Misschien Malacia jaartje terug halen.
Die is bijna weer fit en zal denk ik niet veel meer daar spelen.
Dit jaar was de ultieme kans met al die blessures om zich te bewijzen,helaas was hij er 1 van.

 

+1/-0

Te Kloese kan ook aan de bak wat verkopen betreft. Los van de topspelers waarvoor belangstelling zal ontstaan, moeten er ook wat spelers met zachte dwang richting uitgang begeleid worden. We krijgen volgens mij Pedersen, Wahlemark, Hendriks, Kasanwirjo, Bullaude terug van verhuur (plus nog wat jongere spelers en de Dordrecht huurlingen). Van die eerste groep zullen de meesten geen toekomst hebben. En dan hebben we nog spelers in de huidige selectie die wellicht ook gaan of moeten vertrekken (al dan niet tijdelijk). Lopez zal wel gaan. Voor Van de Belt is verhuur het beste. Verder kan je ernstig twijfelen over Zerrouki, Ueda (die er ook vandaag weer niets van bakte) en Nieuwkoop (veel geblesseerd en hooguit goed genoeg voor de bank).

 

+1/-0

Een leegloop zie ik nog steeds niet gebeuren Wieffer en Hartman blijven door hun blessures Timber wil ook nog een jaar blijven en zelfs Gimenez kan beter nog 1 keer CL in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 04:14:

Een leegloop zie ik nog steeds niet gebeuren Wieffer en Hartman blijven door hun blessures Timber wil ook nog een jaar blijven en zelfs Gimenez kan beter nog 1 keer CL in.



Dat is optimistisch. Blessure Wieffer stelt niet veel voor, nog een paar weken, dus dat gaat een transfer niet tegenhouden. En Gimenez heeft volgens mij allang zijn koffers gepakt.

Als we Timber en Hancko kunnen behouden ben ik al heel blij. En dan Hartman in de 2e seizoenshelft om wat prijzen te pakken :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 08:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 04:14:

Een leegloop zie ik nog steeds niet gebeuren Wieffer en Hartman blijven door hun blessures Timber wil ook nog een jaar blijven en zelfs Gimenez kan beter nog 1 keer CL in.



Dat is optimistisch. Blessure Wieffer stelt niet veel voor, nog een paar weken, dus dat gaat een transfer niet tegenhouden. En Gimenez heeft volgens mij allang zijn koffers gepakt.

Als we Timber en Hancko kunnen behouden ben ik al heel blij. En dan Hartman in de 2e seizoenshelft om wat prijzen te pakken :)



Juist, ik denk dat een langer verblijf van Timber en Hancko wellicht mogelijk is. Zeker als Geertruida, WIeffer en Giménez als eerste vertrekken, belandt Feyenoord op een punt dat het kan zeggen; dit is het voor deze window. Dan kan er nog een club komen met een waanzinnig bod dat Feyenoord niet kan weigeren, maar dan is de insteek van Feyenoord helder.

Zelf zou het mij niet verbazen als Feyenoord nog meewerken aan een vertrek van Trauner. Die speelt nu drie seizoenen in Rotterdam en (eerlijk is eerlijk) het wordt alsmaar minder. Ik heb weleens ergens gelezen dat hij graag in de VS zou willen voetballen, als er een Amerikaanse club komt denk ik dat Te Kloese niet moeilijk zal doen.

Geertruida, Wiefer, Giménez en Trauner; dat zijn de 'basisspelers' waarvan ik verwacht dat ze vertrekken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 21 mei 2024 om 09:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 08:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 04:14:

Een leegloop zie ik nog steeds niet gebeuren Wieffer en Hartman blijven door hun blessures Timber wil ook nog een jaar blijven en zelfs Gimenez kan beter nog 1 keer CL in.



Dat is optimistisch. Blessure Wieffer stelt niet veel voor, nog een paar weken, dus dat gaat een transfer niet tegenhouden. En Gimenez heeft volgens mij allang zijn koffers gepakt.

Als we Timber en Hancko kunnen behouden ben ik al heel blij. En dan Hartman in de 2e seizoenshelft om wat prijzen te pakken :)



Juist, ik denk dat een langer verblijf van Timber en Hancko wellicht mogelijk is. Zeker als Geertruida, WIeffer en Giménez als eerste vertrekken, belandt Feyenoord op een punt dat het kan zeggen; dit is het voor deze window. Dan kan er nog een club komen met een waanzinnig bod dat Feyenoord niet kan weigeren, maar dan is de insteek van Feyenoord helder.

Zelf zou het mij niet verbazen als Feyenoord nog meewerken aan een vertrek van Trauner. Die speelt nu drie seizoenen in Rotterdam en (eerlijk is eerlijk) het wordt alsmaar minder. Ik heb weleens ergens gelezen dat hij graag in de VS zou willen voetballen, als er een Amerikaanse club komt denk ik dat Te Kloese niet moeilijk zal doen.

Geertruida, Wiefer, Giménez en Trauner; dat zijn de 'basisspelers' waarvan ik verwacht dat ze vertrekken...



Misschien Paixao ook? Vraag me af of hij veel beter kan en is denk ik best wat waard, ook gezien zijn treffers om Europa. En dan kun je doorselecteren op die positie.

 

+1/-0

Ik vermoed dat Timber de eerste is die vertrekt (contract loopt tot 2026 en wil niet verlengen) gezien de grote belangstelling in hem. Geertruida maakt ook goede kans om de eerste transfer te worden, vanwege de korte contractduur en Duitse belangstelling. Gimenez en Hancko zie ik ook vertrekken. En dan zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook een aantal breedtespelers zijn die vertrekken, mede afhankelijk van wie de nieuwe trainer wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Gezien de duur van hun contract, zou een vertrek van Timber méér voor de hand liggen dan een vertrek van Wieffer.

En eerlijk gezegd vind ik Wieffer voor het spel van Feyenoord meer bepalend dan Timber. Ik denk dat Milambo en/of 't Zand al dan niet op den duur Timber kunnen vervangen.

Ik heb geen idee of Timber bereid is te verlengen, het enige wat ik lees is dat daar (nog) niet over gesproken is, dat zou komend seizoen nog kunnen gebeuren zoals ook Geertruida vorig seizoen opeens bijtekende.

We gaan het allemaal zien de komende maanden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 09:58:

(...)Misschien Paixao ook? Vraag me af of hij veel beter kan en is denk ik best wat waard, ook gezien zijn treffers om Europa. En dan kun je doorselecteren op die positie.



Als er een club met een goed bod komt, zal Feyenoord bereid zijn hem te laten gaan. Ik heb echter geen idee wat een 'goed bod' zou zijn, Transfermarkt.nl schat hem op een waarde van 12M; dat lijkt mij een beetje weinig. Maar het hangt ook af van de clubs die voor hem zouden komen.

Zou 20M niet mogelijk moeten zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 21 mei 2024 om 11:12:

open/sluit de onderstaande quote:




Gezien de duur van hun contract, zou een vertrek van Timber méér voor de hand liggen dan een vertrek van Wieffer.

En eerlijk gezegd vind ik Wieffer voor het spel van Feyenoord meer bepalend dan Timber. Ik denk dat Milambo en/of 't Zand al dan niet op den duur Timber kunnen vervangen.

Ik heb geen idee of Timber bereid is te verlengen, het enige wat ik lees is dat daar (nog) niet over gesproken is, dat zou komend seizoen nog kunnen gebeuren zoals ook Geertruida vorig seizoen opeens bijtekende.

We gaan het allemaal zien de komende maanden.



Timber is de speler met de beste stats van het middenveld, dus ik zou zijn vertrek een forse aderlating vinden. Staat in mijn top drie van het jaar, naast Hancko en Geertruida. Tegelijkertijd is niemand onvervangbaar in de voetballerij en met Milambo en T'Zand hebben we twee talenten die veel potentie hebben en Timber kunnen vervangen. Zoals Timber dat heeft gedaan na Kökcü.

Ik hoop dat Wieffer nog een jaar blijft, bijna net zo belangrijk als Timber en met zijn ervaring kan hij een grote rol als leider spelen in de as van een vernieuwd Feyenoord. Daarnaast staat er behalve Zechiël -die net terug komt van een zware knieblessure- niemand klaar om hem te vervangen. Qua leeftijd is hij meer toe aan een transfer dan Timber, maar ik denk dat zijn blessure niet in zijn voordeel werkt deze zomer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het 'probleem' bij Wieffer is dat er al van alles speelt rond zijn persoon, vanaf de winterstop. Nu zou het mij verbazen als er niet ook geinformeerd is naar Timber, maar daarover is minder bekend. Atletico Madrid zou op WIeffer zelfs al een bod hebben uitgebracht afgelopen januari.

Dat geeft een beetje de indruk dat hij in ieder geval zal vertrekken deze zomer. Althans, daar ben ik al wel vanuit gegaan.

Timber heeft ook genoeg interesse gewekt, maar als het daarbij blijft zou hij wellicht nog een seizoen in de Kuip te bewonderen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zie het probleem eigenlijk niet, je wilt juist als club dat er interesse is in je spelers. We staan niet bovenaan de voedselketen in de voetballerij, zo eerlijk moeten we zijn.

Hoe we met de interesse omgaan is natuurlijk een tweede.

Bij Wieffer is volgens mij alleen interesse geweest van Atletico, maar die hebben daarna doorgeschakeld naar een talent van Antwerp. Ik kan me niet voorstellen dat zij weer op de stoep staan nadat ze een zeer royaal bedrag in dat Belgische talent hebben gestoken op die positie. Ongetwijfeld zal er van andere clubs interesse loskomen, maar door zijn blessure zie ik het momentum niet bij Wieffer liggen.

Van Timber is bekend dat er veel belangstelling is vanuit de Premier League, aangezien die wat kapitaalkrachtiger en besluitvaardiger zijn over het algemeen verwacht ik daarom dat hij als eerste vertrekt. Maar je weet nooit hoe het loopt, het is van zoveel factoren afhankelijk.

 

+1/-0

Een vertrek van Luts, Hancko, Wieffer en Timber zou een soort van doemscenario zijn. Daarmee is het hart uit het elftal, ook al omdat Q nog wel even geblesseerd is. Tel het vervangen van Slot erbij op en je ligt mijlenver achter op PSV en bent ook weer in het vizier van Ajax.

Ik hoop dat twee van die vier blijven. Luts is dat in ieder geval niet. Hoewel Timber een top seizoen heeft gespeeld, vind ik Wieffer qua positie (vanwege de opbouw) belangrijker. Hancko spreekt voor zich. Als je die twee behoudt, Luts zou kunnen vervangen door De Vrij en een fatsoenlijke linksback aantrekt (dan heb ik het over een niveau of wat hoger van Smal), dan ziet het er aardig uit.

 

+1/-0

Feyenoord zit sowieso in een luxe positie als de sterkhouders toch vertrekken vang je mischien wel 125 miljoen blijven ze heb je straks weer een top selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:39:

Feyenoord zit sowieso in een luxe positie als de sterkhouders toch vertrekken vang je mischien wel 125 miljoen blijven ze heb je straks weer een top selectie.



Je moet nooit hele team(sterkhouders) verkopen.
Je kan de helft verkopen en dan heb je opok minimaal 60 mil.
Snap nog steeds niet de mentaliteit hier dat we iedereeen maar moeten wegdoen als ze zelf weg willen.

Timber bv speelt net een jaar leuk.
Die ga je dan toch niet wegdoen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 mei 2024 om 16:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:39:

Feyenoord zit sowieso in een luxe positie als de sterkhouders toch vertrekken vang je mischien wel 125 miljoen blijven ze heb je straks weer een top selectie.



Je moet nooit hele team(sterkhouders) verkopen.
Je kan de helft verkopen en dan heb je opok minimaal 60 mil.
Snap nog steeds niet de mentaliteit hier dat we iedereeen maar moeten wegdoen als ze zelf weg willen.

Timber bv speelt net een jaar leuk.
Die ga je dan toch niet wegdoen?



Ik ben het met je eens. Het beste is om er een paar te houden.

Maar we kennen de dynamiek. Gedachte expermiment: Chelsea wil eind augustus Timber halen en biedt uiteindelijk tot 50 miljoen (Timber heeft contract tot 2026). Geertruida, Wieffer en Gimenez zijn al weg voor prachtige bedragen. Wat ga je doen? Wat is dan goed voor Feyenoord?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 17:06:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 mei 2024 om 16:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:39:

Feyenoord zit sowieso in een luxe positie als de sterkhouders toch vertrekken vang je mischien wel 125 miljoen blijven ze heb je straks weer een top selectie.



Je moet nooit hele team(sterkhouders) verkopen.
Je kan de helft verkopen en dan heb je opok minimaal 60 mil.
Snap nog steeds niet de mentaliteit hier dat we iedereeen maar moeten wegdoen als ze zelf weg willen.

Timber bv speelt net een jaar leuk.
Die ga je dan toch niet wegdoen?



Ik ben het met je eens. Het beste is om er een paar te houden.

Maar we kennen de dynamiek. Gedachte expermiment: Chelsea wil eind augustus Timber halen en biedt uiteindelijk tot 50 miljoen (Timber heeft contract tot 2026). Geertruida, Wieffer en Gimenez zijn al weg voor prachtige bedragen. Wat ga je doen? Wat is dan goed voor Feyenoord?


50 miljoen? Altijd doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 17:06:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 mei 2024 om 16:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:39:

Feyenoord zit sowieso in een luxe positie als de sterkhouders toch vertrekken vang je mischien wel 125 miljoen blijven ze heb je straks weer een top selectie.



Je moet nooit hele team(sterkhouders) verkopen.
Je kan de helft verkopen en dan heb je opok minimaal 60 mil.
Snap nog steeds niet de mentaliteit hier dat we iedereeen maar moeten wegdoen als ze zelf weg willen.

Timber bv speelt net een jaar leuk.
Die ga je dan toch niet wegdoen?



Ik ben het met je eens. Het beste is om er een paar te houden.

Maar we kennen de dynamiek. Gedachte expermiment: Chelsea wil eind augustus Timber halen en biedt uiteindelijk tot 50 miljoen (Timber heeft contract tot 2026). Geertruida, Wieffer en Gimenez zijn al weg voor prachtige bedragen. Wat ga je doen? Wat is dan goed voor Feyenoord?



Ik heb altijd gezegd Zodra je verkocht hebt wat je wilt verkopen en dan willen clubs erna nog spelers kom je in crazy town.
Dan moet je dus minimaal 2x bedrag gaan denken.
We zijn geen ajax die 5x meer vraagt voor hun spelers dan ze waard zijn en ook nog krijgen helaas.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025