Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.623
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 10 maart 2024 om 22:06:
Weer een prima pot netals Hancko zou dit centrum laten staan zoveel wedstrijden de 0 is geen toeval.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 662
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Ik vind dat er toch wel vaak een slechte wedstrijd tussen zit bij Thomas Beelen. Hij is natuurlijk jong, maar ook weer niet super jong.
Gister tegen Volendam zag hij er ook een paar keer heel slecht uit. Dit komt imo net iets te vaak voor om te zeggen dat ik hier toekomstig aanvoerder of sterkhouder in hem zie.
Forumreacties: 3.193
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 april 2024 om 09:48:
Ik vind dat er toch wel vaak een slechte wedstrijd tussen zit bij Thomas Beelen. Hij is natuurlijk jong, maar ook weer niet super jong.
Gister tegen Volendam zag hij er ook een paar keer heel slecht uit. Dit komt imo net iets te vaak voor om te zeggen dat ik hier toekomstig aanvoerder of sterkhouder in hem zie.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 897
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 05 april 2024 om 10:11:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 april 2024 om 09:48:
Heb ik iets gemist?
Dit is toch pas zijn eerste slechte wedstrijd?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
Voor een speler van 22 met zo weinig ervaring in de Eredivisie en op deze positie, vind ik hem gruwelijk constant. Het niveau dat hij afgelopen maanden heeft laten zien, is waanzinnig.
Hij zat er gisteren een paar keer naast, slechte beurt. Maar dat kan gebeuren, daar leert hij van. Als er één speler is waarvan dit te rechtvaardigen is gezien de fase van zijn ontwikkeling/loopbaan; is het Beelen.
Het was ook geen fijne wedstrijd om te spelen gisteren. Veel (fysieke) duels met directe tegenstanders die het niet van voetballend vermogen moet hebben, kl*teveld, slechte scheidsrechter, hoop frustratie bij je medespelers.
Ga er maar aan staan.
Forumreacties: 662
Reg.: 31 augustus 2023
Als er één speler is waarvan dit te rechtvaardigen is gezien de fase van zijn ontwikkeling/loopbaan; is het Beelen.
Ik krijg het gevoel dat Thomas Beelen gezien en beoordeeld wordt als iemand van 18-21 jaar. Maar hij is, net als Timber, ook al 22 jaar oud. Als ik daar naar kijk, vind ik Timber al vele malen verder in zijn ontwikkeling. Hartman is ook 22 en is in mijn ogen ook vele malen verder. Geertruida is slechts 1 jaartje ouder, daarvoor geldt hetzelfde.
Ook heeft Beelen nooit in de jeugd van het Nederlands Elftal gespeeld, terwijl een Geertruida, Timber en in mindere mate Hartman dat wel al deden.
Nogmaals, hij speelt niet onaardig, maar ik zie nog niet de speler die hij kan zijn, kijkende naar zijn leeftijdsgenoten. Wellicht een laatbloeier, maar niet het talent wat de meeste beschrijven.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Op 3 april 2022 maakt Beelen zijn debuut voor PEC – toen nog spelend in de Eredivisie - in de uitwedstrijd tegen RKC. PEC degradeert en een leegloop van spelers dreigt, maar Beelen tekent zijn eerste profcontract.
Hij is nu dus twee jaar prof dan mag je zijn ontwikkeling stormachtig noemen hield zich zelfs staande in de Champions League.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1193891/beelen-maakt-razendsnelle-ontwikkeling-door.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
;utm_campaign=voetbal
Zo gelijk hierin.
De subtoppers laten liefst nooit iemand gaan naar top in Ned.
Vragen absurde bedragen en is niet goed voor de spelers.
Ze hebben natuurlijk alle recht verder maar dan kan een speler dus ook niet voor zo een club kiezen blijkt hieruit.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.968
Reg.: 11 januari 2008
'Wolverhampton Wanderers benadert Beelen voor transfer'
Thomas Beelen staat in de belangstelling van Wolverhampton Wanderers. De Engelsen hebben de eerste contacten gelegd met de zaakwaarnemer van de 23-jarige verdediger om een transfer te bespreken. Dit meldt 1908.nl.
Wolverhampton Wanderers heeft zich nog niet officieel gemeld bij Feyenoord, maar dat wordt de komende periode niet uitgesloten. Beelen kan voor een bedrag van ongeveer twintig miljoen euro worden losgeweekt uit De Kuip. Feyenoord hoopt en rekent nog altijd op een langer verblijf van Beelen middels een contractverlenging.
Beelen kwam afgelopen zomer voor een bedrag van 2,7 miljoen euro over van PEC Zwolle. De centrale verdediger wist zich te ontwikkelen als basisspeler in De Kuip. Beelen speelde in totaal 26 wedstrijden in het shirt van Feyenoord. De Rotterdammers willen de rechtspoot belonen door zijn lopende contract tot medio 2027 open te breken en te verlengen.
De goede ontwikkeling van Beelen is niet alleen opgevallen bij Wolverhampton Wanderers. Algemeen directeur Dennis te Kloese verkocht FC Kopenhagen de vorige transferwindow een duidelijke nee op de vraag of de verdediger beschikbaar is. De Rotterdammers zien momenteel een contractverlening van Beelen als het meest realistische scenario.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 juni 2024 om 22:30:
Onzin natuurlijk Beelen gaat gewoon verlengen Wolves en FC Kopenhagen wat moet je in vredesnaam daar als je al bij Feyenoord Champions League speelt.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 897
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 19 juni 2024 om 08:42:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 juni 2024 om 22:30:
Onzin natuurlijk Beelen gaat gewoon verlengen Wolves en FC Kopenhagen wat moet je in vredesnaam daar als je al bij Feyenoord Champions League speelt.
Precies dit. Er zal best interesse zijn, maar dit is vooral een click-bericht van 1908.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.968
Reg.: 11 januari 2008
'Feyenoord bereikt akkoord met Beelen over nieuw contract'
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Thomas Beelen. De talentvolle centrale verdediger gaat zijn contract verlengen in De Kuip, zo meldt 1908.nl. Beelen wist zich afgelopen seizoen in de kijker te spelen bij onder meer Wolverhampton Wanderers. Met het nieuwe contract ligt de toekomst van de rechtspoot voorlopig in Rotterdam.
Beelen kwam aflopen zomer over van PEC Zwolle en tekende een contract tot medio 2027. De verdediger maakte een dusdanig goede indruk in zijn debuutjaar dat Feyenoord Beelen wilde belonen met een nieuwe verbintenis. Daarnaast staat de club ook sterker in de onderhandelingen wanneer een geïnteresseerde club de komende weken besluit om daadwerkelijk door te pakken.
Net als Timon Wellenreuther heeft ook Beelen zijn ja-woord aan Feyenoord gegeven. Het tekenmoment moet nog worden ingepland en het is ook nog niet bekend met hoeveel seizoenen Beelen zijn contract gaat verlengen in De Kuip. Zijn transferwaarde wordt nu al geschat op een bedrag van twaalf miljoen euro en dat gaat alleen maar verder oplopen.
https://www.feyenoordpings.nl/feyenoord-mogelijk-zonder-beelen-in-eerste-champions-league-duel/
Nou het word erger en erger.
Misschien een derde tactiek bedenken
Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen