Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Hij is me meegevallen. Ik verwachtte een terugslag tijdens de wedstrijd. Hield zich goed staande en straalde weer een beetje de oude.

+1/-0

Pielissen was lekker bezig vandaag bij Nec hahaha.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 16 april 2023 om 22:28:

Pielissen was lekker bezig vandaag bij Nec hahaha.

Maar die ziet de concurrentie met Bijlow terugkomen, dus daarom was hij uit balans. :B

+1/-0

Not for sale! :nee

+1/-0

Bijlow mag eerst wel eens een heel seizoen spelen. Lijkt me nog een te grote stap voor hem. Anderzijds: als ze 25 miljoen neerleggen voor een keeper die vaak geblesseerd is, is dit misschien wel de enige kans om te cashen.

+1/-0

socrates schreef op 01 juli 2023 om 08:35:

Bijlow mag eerst wel eens een heel seizoen spelen. Lijkt me nog een te grote stap voor hem. Anderzijds: als ze 25 miljoen neerleggen voor een keeper die vaak geblesseerd is, is dit misschien wel de enige kans om te cashen.

Precies dat. Ik geloof er niets van.

+2/-0

Sobat schreef op 01 juli 2023 om 01:13:

Iedereen is voor sale en te vervangen.

+1/-0

Dat is wel zo, maar als je kijkt wie er allemaal in de belangstelling staan, blijft er weer geen team over. Alle sterkhouders worden genoemd. Kan de boel weer van vooraf aan opgebouwd worden. Dat moet je niet willen als je in de CL gaat spelen.
Dus dat geldt niet alleen voor Bijlow deze opmerking.

+1/-0

Sobat schreef op 01 juli 2023 om 23:36:

Dat is wel zo, maar als je kijkt wie er allemaal in de belangstelling staan, blijft er weer geen team over. Alle sterkhouders worden genoemd. Kan de boel weer van vooraf aan opgebouwd worden. Dat moet je niet willen als je in de CL gaat spelen.

Toch ontkom je er niet aan, omdat het een ongeschreven wet is, dat als je elftalspelers succes hebben in internationale toernooien en en passant de landstitel met overmacht bemachtigen dat je spelers gaat verliezen. Daarentegen zal de scouting ook niet stil zitten.

+1/-0

Jongens en meisjes laten we eens ophouden met reageren op elk gerucht maar eerst eens uitgaan van wat er zeker is.
Zeker is dat die Ten Hag bezig is met Onana dus waar dit verhaal over Bijlow weer op slaat???? Onrust zaaien misschien.
Dus relax allemaal een beetje.

+2/-0

DubbelQ schreef op 02 juli 2023 om 09:43:

Jongens en meisjes laten we eens ophouden met reageren op elk gerucht maar eerst eens uitgaan van wat er zeker is.
Zeker is dat die Ten Hag bezig is met Onana dus waar dit verhaal over Bijlow weer op slaat???? Onrust zaaien misschien.
Dus relax allemaal een beetje.

Iets van ‘komkommertijd’?

+1/-0

danall schreef op 02 juli 2023 om 00:13:

Sobat schreef op 01 juli 2023 om 23:36:

Toch ontkom je er niet aan, omdat het een ongeschreven wet is, dat als je elftalspelers succes hebben in internationale toernooien en en passant de landstitel met overmacht bemachtigen dat je spelers gaat verliezen. Daarentegen zal de scouting ook niet stil zitten.

Met Wellenreuther, Pedersen, Trauner, Lopez, Hartman, Wieffer, van den Belt en Zerrouki is er al een aardige basis. Daar zullen nog wel een paar spelers bij komen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 juli 2023 om 14:21:

Justin Bijlow wil 'dolgraag' naar Manchester United, zo weet Voetbal International.
De Premier League-club heeft zich bij Feyenoord gemeld.

Is meer als een gerucht dus.

Aan de andere kant, in een VI artikel ook: "Niettemin zal hij zich, zo stellen ingewijden, professioneel blijven opstellen mocht Feyenoord voet bij stuk houden."

En ergens anders las ik ook iets in de strekking van "als Feyenoord nee zegt, gaat hij niet moeilijk doen."

Dus tenzij er echt een bod komt van richting de 30 miljoen, gaat het niet gebeuren lijkt me. Lekker verlengen tot minimaal 2026 (is nu 2025), hopelijk volledig seizoen spelen en z'n niveau halen en dan kan-ie over een jaar wel voor die 30 miljoen. Al zou ik liever zien, mocht hij stabiel en heel blijven, dat hij nog jaren bij ons blijft. Maarja, er moeten ook centen verdiend worden. :)

+1/-0

Manchester United is wel een club hoor. In termen van grootsheid zit er weinig boven. Sportief laat het al langer te wensen over, door vreselijke beleidskeuzes.

Ik snap wel dat Bijlow die stap wil maken, en dat Feyenoord zich niet bereidwillig opstelt is ook terecht. Bottomline is United uiteindelijk wel een club die altijd bereid is om flink veel te betalen. In die zin is het ook een kans, en zou je als Feyenoord uiteindelijk meer voor Bijlow kunnen krijgen dan wanneer hij vertrekt naar een andere geïnteresseerde club.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 03 juli 2023 om 10:58:

Manchester United is wel een club hoor. In termen van grootsheid zit er weinig boven. Sportief laat het al langer te wensen over, door vreselijke beleidskeuzes.

Ik snap wel dat Bijlow die stap wil maken, en dat Feyenoord zich niet bereidwillig opstelt is ook terecht. Bottomline is United uiteindelijk wel een club die altijd bereid is om flink veel te betalen. In die zin is het ook een kans, en zou je als Feyenoord uiteindelijk meer voor Bijlow kunnen krijgen dan wanneer hij vertrekt naar een andere geïnteresseerde club.

Denk dat ze juist bij Bijlow uitkomen omdat ze niet teveel kunnen betalen. Hun budget is relatief beperkt en dat willen ze vooral voor andere posities uitgeven. Maar met 25 miljoen ben ik tevreden hoor

+1/-0

Yoda schreef op 03 juli 2023 om 14:09:

MIddenveldert schreef op 03 juli 2023 om 10:58:

Denk dat ze juist bij Bijlow uitkomen omdat ze niet teveel kunnen betalen. Hun budget is relatief beperkt en dat willen ze vooral voor andere posities uitgeven. Maar met 25 miljoen ben ik tevreden hoor

25M voor een keeper is ontzettend veel geld, zo simpel is het. Bizar, want tegelijkertijd is de positie cruciaal, een slechte keeper kost je als club wedstrijden.

Als Feyenoord zoveel geld kan krijgen voor Bijlow, dan is dat een prachtige deal. In economisch opzicht. Sportief zal het een grote uitdaging worden om hem te vervangen; dat gaat moeilijk worden.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 06 juli 2023 om 01:35:

Manchester United zo'n kans krijg je maar 1 keer in je leven en is voor maar heel weinig keepers weg gelegd. in de voetsporen van Schmeichel en vd Sar..

Woerts roept dat die gaat, dus die blijft... :B :cool

+1/-0

Kuijt007 schreef op 06 juli 2023 om 02:38:

Marc Acardipane schreef op 06 juli 2023 om 01:35:

Manchester United zo'n kans krijg je maar 1 keer in je leven en is voor maar heel weinig keepers weg gelegd. in de voetsporen van Schmeichel en vd Sar..

Woerts roept dat die gaat, dus die blijft... :B :cool

En als hij over twee jaar een transfer maakt, zegt Woerts; ‘Zie je? Ik zei het twee jaar geleden al…’

+1/-0

Als je voor Bijlow 25 miljoen kan krijgen moet je het gewoon doen. Combi van gunfactor, echte Feyenoorder, veel blessures en het feit dat vervangers voor veel minder geld echt wel te vinden zijn. Bijlow is wel een ontzettend goed opbouwer/meevoetballer, dat ga je zeker missen.

+1/-0

Volgend jaar heeft hij nog een contract van 1 jaar. Ik hoop dat hij tussentijds nog verlengd, en dat de opstelling van Feyenoord afgelopen weken richting Manchester United er niet voor gezorgd heeft dat hij denkt; de groeten.

Een keeper met een contract van 1 jaar levert helemaal niks meer op. Dan mag je in je handjes knijpen als je nog 10M krijgt…

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow