Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 januari 2024 om 00:05:
Ja hangt ook af wat (internationale) ambities van Coolblue zijn ze zijn (nog) geen Mediamarkt en BCC is gone.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ja hangt ook af wat (internationale) ambities van Coolblue zijn ze zijn (nog) geen Mediamarkt
Dit bericht is gewijzigd op 16 maart 2024, 00:22:13.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Wel opvallend te noemen. Media Markt is een internationale speler, een grotere club. Het nationale/regionale kantoor zit ook in Rotterdam. En CoolBlue wordt ook deels een hak gezet, want als er van exclusiviteit sprake is moet de club alle (kleinere) samenwerkingen met hen staken.
Ik ken de details niet, en ook niet wat de mogelijkheden van Media Markt zijn. Eerlijk gezegd had ik het idee dat zij het niet gemakkelijk hebben, net als veel vergelijkbare concurrenten die afgelopen jaren in zwaar weer hebben gezeten of zelfs omgevallen zijn.
Electronica wordt toch meer en meer online gekocht, en MM heeft daarin (in mijn ogen) geen sterke exposure. Ze onderscheiden zich niet van de grote platformen als BOL. en Amazon, zoals CoolBlue dat nadrukkelijk wel lukt.
Fysieke winkels zijn de toekomst niet, en MM zit met grote vestigingen op A-locaties. Het is er altijd druk, maar of het rendeert heb ik mij altijd afgevraagd. Er wordt volgens mij veel aan ‘showrooming’ gedaan. (Consumenten komen kijken en zich oriënteren, om vervolgens online te vergelijken op prijs en -eventueel bij een ander- tot aankoop over te gaan).
Maar ze zijn er nog. En als ze goed zijn voor hun centen; prima!
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord werkt aan grootste sponsordeal uit de historie