Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 mei 2023 om 15:18:

:offtopic

Zoals je zelf al aangaf, we hebben de discussie over van den Herik eerder gevoerd. Dat kijken we duidelijk op een andere manier tegenaan. Het heeft niet zoveel zin om die argumenten te herhalen.

Van den Herik heeft een hoop vijanden gemaakt, en zijn positie was mede daardoor uiteindelijk onhoudbaar geworden. Hij is vóór en ná zijn vertrek beschimpt en beschuldigd door figuren die net zo rancuneus waren als hij, én hun kans zagen hem pootje te lichten.

Vervolgens hebben diezelfde figuren een club in handen gekregen die op vele fronten er niet goed voor stond. Maar hun poging om uit die situatie te geraken heeft de club nog veel dieper in de problemen gebracht. Dat is soms een dubbeltje om zijn kant; een bal buitenkant paal naast of binnenkant paal erin.

Maar zíj hebben voor de (achteraf onaanvaardbare) risico's die genomen zijn, niet de prijs hoeven betalen die van den Herik betaald heeft. Ze hebben de boel in de fik gezet, en nooit op de blaren hoeven zitten.

Sterker, sommigen zitten er nog; die lopen nog steeds iedere thuiswedstrijd rond in het Maasgebouw en laten hun invloed gelden. De club is daar allang niet meer bij gebaat, maar hun ego is te groot dat ze dat inzien.

Wat je ook van Jorien van den Herik vindt, hij heeft zijn 'share' wel gehad. Dat kun je van anderen met evenveel discutabele missers achter hun naam, niet zeggen. En die kunnen wél gebruik maken van zaken die van den Herik nooit aangeboden heeft gekregen.

Je hebt gelijk, laten we de discussie niet herhalen. Het dikgedrukte ben ik volledig met je eens, daar sta ik hetzelfde in als met betrekking tot Jorien van den Herik.

+1/-0

Ik denk dat Kloese nog belangrijker gaat zijn dan Slot, vooral nu blijkt dat hij gewoon wil blijven en geen ambitie op korte termijn heeft om weer weg te gaan.
Na Slot is er ook gewoon een leven en belangrijk is dan wie bepaald die koers, en na alles wat ik heb gezien vertrouw ik die Kloese wel.

+2/-0

FUCKING HELD

+1/-0

Heeft het volgens mij gewoon ijzersterk gespeeld. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij constant in gesprek is geweest met Slot, en ze samen de intentie hebben gehad de klus af te maken. Of in ieder geval nog één seizoen samen door te gaan. (en dan hij wellicht nóg langer)

Daar is de interesse van Tottenham tussen gekomen, dat heeft Te Kloese niet kunnen verleiden. Hij heeft duidelijk aangegeven waarom niet. Ik denk dat Slot écht wel naar Londen had gewild. Ondanks wat nu allemaal naar buiten komt. Maar dat Slot (en Pimenta) gisteren hebben ingezien dat Te Kloese bereid was het keihard te spelen, en er waarschijnlijk heel weinig kans was dat ze eruit zouden komen.

Die houding, het verbeterde contract en datgene wat er gisteren (en in de gespreken ervóór) gezegd is; heeft Slot ervan overtuigd te blijven bij Feyenoord. Dat heeft Te Kloese waanzinnig goed gedaan!

Nu kunnen we door. Ik hoop op een mooie transferzomer, en dat dit ook een sterk signaal is naar de spelersgroep. We gaan met zijn allen door!

+1/-0

Deze man is echt fantastisch bezig tot nu toe, groot compliment. Hij kwam als grote onbekende maar ik heb z'n gevoel dat hij wel eens een de geschiedenisboeken in zou kunnen gaan als de man achter de wederopstanding van Feyenoord.

+1/-0

Knappe prestatie om Slot te laten verlengen. Eindelijk een algemeen directeur die z'n werk goed doet.

+1/-0

Dennis te Kloese is echt een geweldenaar hoor. Krijgt ook nog eens een standbeeld!!

+1/-0

En tussendoor even ontspannen bij Bruce. The boss meets the boss.

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 30 mei 2023 om 14:11:

Feyenoord maakt financieel 'flinke stap': 'Begroting boven honderd miljoen'

Te Kloese: "We moeten snel een nieuwe technisch manager aantrekken"

Als ik het goed begrijp gaat de functie van tm niet om het maken van beleid maar het bewaken en uitvoeren van het beleid. Als dat de fuctieomschrijving is loopt er toch een prima kandidaat gij Koohed. Mij lijkt Bosveldt een prima kandidaat die zich in deze functie prima verder kan ontwikkelen en al de nodige ervaring heeft opgedaan in een zwaardere functie bij Go Ahead.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 08 juni 2023 om 00:37:

Wat een verademing, gewoon iemand die duidelijk en open communiceert netals Slot. Maar hij laat ook niet in zijn kaarten kijken weet hoe het gespeeld moet worden. Arne is nog even lekker weg die komt strakkies terug en dan gaat het pas echt weer beginnen LOL.

Heerlijk inderdaad. En tussen de regels door zet hij ook even de nieuwtjes van zogenaamde insiders in perspectief. Echt een verademing.

+1/-0

Yoda schreef op 08 juni 2023 om 09:30:

Wat een verademing, gewoon iemand die duidelijk en open communiceert netals Slot. Maar hij laat ook niet in zijn kaarten kijken weet hoe het gespeeld moet worden. Arne is nog even lekker weg die komt strakkies terug en dan gaat het pas echt weer beginnen LOL.

Heerlijk inderdaad. En tussen de regels door zet hij ook even de nieuwtjes van zogenaamde insiders in perspectief. Echt een verademing.

Rutger was heel boos op twitter op DtK, want nu stond hij voor lul :D

+1/-0

Ramesoe schreef op 08 juni 2023 om 16:28:

Yoda schreef op 08 juni 2023 om 09:30:

Rutger was heel boos op twitter op DtK, want nu stond hij voor lul :D

Die gast volg ik al een tijd niet meer. Ook een verademing.

+2/-0

Te Kloese doet veel goed, maar de transfer van Kokcu heeft hij goed verneukt. Flink afgetroefd door Benfica voor de tweede keer op rij.

+1/-0

socrates schreef op 09 juni 2023 om 16:38:

Te Kloese doet veel goed, maar de transfer van Kokcu heeft hij goed verneukt. Flink afgetroefd door Benfica voor de tweede keer op rij.

Hij moet gewoon een technische man in het team hebben. Wat hij nu op zijn bordje heeft is teveel voor één persoon. Dat hele gedoe rond die Pepi bis ook zoiets. Totaal onnodig als je op de hoogte was geweest van het gegeven dat de beste man helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Daar had je van op de hoogte kunnen zijn als je de markt helemaal in beeld hebt.

+1/-0

socrates schreef op 09 juni 2023 om 16:38:

En als over 3 jaar blijkt dat DTK naast de 30 miljoen ook nog 10 miljoen aan bonussen en 20 miljoen aan de doorverkoop krijgt? Dan komt het totaal uit op 60 miljoen. Iedereen kan wel zeiken, maar wij weten de exacte afspraken niet

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Als het om zekere bonussen gaat dan is het basisbedrag natuurlijk wel 30 miljoen gewoon. Al met al is het ook een deal waar ik niet heel enthousiast over ben, maar ik vind het ook heel moeilijk oordelen over zo’n deal als we alle achtergrond niet kennen. Misschien is er vorig jaar wel met Kokcu afgesproken dat als hij nog een jaar zou blijven, hij bij een verbeteringen het transferrecord sowieso zou mogen vertrekken in 2023. Dat zou ik gezien de gebeurtenissen afgelopen zomer best begrijpen.

Slecht geen enkele verzachtende omstandigheid is, dan vind ik ook dat DtK Kokcu te vroeg voor een te laag bedrag heeft laten gaan.

+1/-0

De linksback van AZ levert nog meer op dan Kocksu :D
Alle clubs weten nu dat je lekker voordelig kan shoppen bij Feyenoord. Ik houd mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren met Santi.

+1/-0

Te Kloese heeft dit gewoon heel erg slecht gedaan. Schandalig slecht zelfs. Ik zou hem deze verkopen niet meer laten doen. Er moet zo snel mogelijk een TD worden aangesteld. Haal Streuer maar.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 26 27 28 29 30

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese