Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 80 81 82 83 84

https://www.feyenoordpings.nl/slot-plaatst-kritische-noot-je-bent-middenvelder-van-feyenoord/?utm_term=free

open/sluit de onderstaande quote:

"Het grootste aandachtspunt bij Mats, is de oplossing zien in de kleine ruimte en die snél zien", weet de oefenmeester. "Dat is, denk ik, het voornaamste verschil geweest met waar hij vandaan komt."

"Ik zie hem steeds vaker opduiken rond het strafschopgebied van de tegenstander", vervolgt Slot. "Hij begint dat steeds beter te doen. Maar je bent ook middenvelder van Feyenoord om af en toe een bal te geven waarvan mensen zeggen: Zó die had ik even niet gezien. Ik zou zeggen: gelukkig maar dat die ontwikkeling er nog in zit bij Mats."



Ik ben het eigenlijk hier het helemaal niet mee eens.
Vind dat hij juist dat wel ziet.
Dat is in mijn ogen juist zijn sterke kant, hij ziet al voor hij de bal krijgt wat hij wilt doen, juist handig ook onder druk.

Voor mij gevoel iemand die toch iets kritisch wilt zeggen over iemand die vooral positieve geluiden krijgt.

Maar misschien heb ik het wel mis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 maart 2023 om 14:18:

https://www.feyenoordpings.nl/slot-plaatst-kritische-noot-je-bent-middenvelder-van-feyenoord/?utm_term=free

open/sluit de onderstaande quote:

"Het grootste aandachtspunt bij Mats, is de oplossing zien in de kleine ruimte en die snél zien", weet de oefenmeester. "Dat is, denk ik, het voornaamste verschil geweest met waar hij vandaan komt."

"Ik zie hem steeds vaker opduiken rond het strafschopgebied van de tegenstander", vervolgt Slot. "Hij begint dat steeds beter te doen. Maar je bent ook middenvelder van Feyenoord om af en toe een bal te geven waarvan mensen zeggen: Zó die had ik even niet gezien. Ik zou zeggen: gelukkig maar dat die ontwikkeling er nog in zit bij Mats."



Ik ben het eigenlijk hier het helemaal niet mee eens.
Vind dat hij juist dat wel ziet.
Dat is in mijn ogen juist zijn sterke kant, hij ziet al voor hij de bal krijgt wat hij wilt doen, juist handig ook onder druk.

Voor mij gevoel iemand die toch iets kritisch wilt zeggen over iemand die vooral positieve geluiden krijgt.

Maar misschien heb ik het wel mis.



Dit vind ik juist het meest positieve aan Slot, altijd de lat hoger leggen voor spelers. En wat mij betreft is de handelingssnelheid van Wieffer in kleine ruimtes ook voor verbetering vatbaar, daar was Aursnes veel beter in. Verder eens met jou hoor, Wieffer ziet het en doet het over het algemeen goed.

Voorgaande trainers bij Feyenoord hadden toch al gauw het idee dat het prima was, dat mag eigenlijk niet bij een topclub. Het enige wat ik dan wel weer vind is dat Slot vaak positiever lijkt te zijn over zijn eigen aankopen: Dilrosun, Alireza, Idrissi, Danilo, Timber, Taabouni.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 maart 2023 om 14:22:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 maart 2023 om 14:18:

https://www.feyenoordpings.nl/slot-plaatst-kritische-noot-je-bent-middenvelder-van-feyenoord/?utm_term=free

open/sluit de onderstaande quote:

"Het grootste aandachtspunt bij Mats, is de oplossing zien in de kleine ruimte en die snél zien", weet de oefenmeester. "Dat is, denk ik, het voornaamste verschil geweest met waar hij vandaan komt."

"Ik zie hem steeds vaker opduiken rond het strafschopgebied van de tegenstander", vervolgt Slot. "Hij begint dat steeds beter te doen. Maar je bent ook middenvelder van Feyenoord om af en toe een bal te geven waarvan mensen zeggen: Zó die had ik even niet gezien. Ik zou zeggen: gelukkig maar dat die ontwikkeling er nog in zit bij Mats."



Ik ben het eigenlijk hier het helemaal niet mee eens.
Vind dat hij juist dat wel ziet.
Dat is in mijn ogen juist zijn sterke kant, hij ziet al voor hij de bal krijgt wat hij wilt doen, juist handig ook onder druk.

Voor mij gevoel iemand die toch iets kritisch wilt zeggen over iemand die vooral positieve geluiden krijgt.

Maar misschien heb ik het wel mis.



Dit vind ik juist het meest positieve aan Slot, altijd de lat hoger leggen voor spelers. En wat mij betreft is de handelingssnelheid van Wieffer in kleine ruimtes ook voor verbetering vatbaar, daar was Aursnes veel beter in. Verder eens met jou hoor, Wieffer ziet het en doet het over het algemeen goed.

Voorgaande trainers bij Feyenoord hadden toch al gauw het idee dat het prima was, dat mag eigenlijk niet bij een topclub. Het enige wat ik dan wel weer vind is dat Slot vaak positiever lijkt te zijn over zijn eigen aankopen: Dilrosun, Alireza, Idrissi, Danilo, Timber, Taabouni.



Ja misschien is dat dan zo dat je maar beter positief kan zijn over iemand waarvan je weet die kan niet beter, en dan iets negatiever over iemand waarvan je weet di ekan nog veel beter. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 maart 2023 om 14:22:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 maart 2023 om 14:18:

https://www.feyenoordpings.nl/slot-plaatst-kritische-noot-je-bent-middenvelder-van-feyenoord/?utm_term=free

open/sluit de onderstaande quote:

"Het grootste aandachtspunt bij Mats, is de oplossing zien in de kleine ruimte en die snél zien", weet de oefenmeester. "Dat is, denk ik, het voornaamste verschil geweest met waar hij vandaan komt."

"Ik zie hem steeds vaker opduiken rond het strafschopgebied van de tegenstander", vervolgt Slot. "Hij begint dat steeds beter te doen. Maar je bent ook middenvelder van Feyenoord om af en toe een bal te geven waarvan mensen zeggen: Zó die had ik even niet gezien. Ik zou zeggen: gelukkig maar dat die ontwikkeling er nog in zit bij Mats."



Ik ben het eigenlijk hier het helemaal niet mee eens.
Vind dat hij juist dat wel ziet.
Dat is in mijn ogen juist zijn sterke kant, hij ziet al voor hij de bal krijgt wat hij wilt doen, juist handig ook onder druk.

Voor mij gevoel iemand die toch iets kritisch wilt zeggen over iemand die vooral positieve geluiden krijgt.

Maar misschien heb ik het wel mis.



Het enige wat ik dan wel weer vind is dat Slot vaak positiever lijkt te zijn over zijn eigen aankopen: Dilrosun, Alireza, Idrissi, Danilo, Timber, Taabouni.



Is logisch die spelers kent hij goed omdat ze vanuit Nederland al het een en ander hebben laten zien de Zuid-Amerikanen kent hij nog niet zo.

 

+1/-0

Slot doet het echt fantastisch met hem kan Feyenoord doorgroeien naar een Europese subtopper!

 

+1/-0

Nou Keessie wonderboy hoef ik niet als mogelijke opvolger. Ik weet niet wat voor taktiek hij heeft bedacht voor de wedstrijd tegen Ajax maar er klopt geen kloten van. Na 20 minuten al met 3-0 achter.

Dit bericht is gewijzigd op 12 maart 2023, 15:23:21.

 

+1/-0

Dromen mag 3x Coolsingel dit jaar lol.

 

+1/-0

Arne wil met deze jongens echt wel CL in die blijft nog wel een jaar maar ook De Wolf, Pusic en Hulshoff zijn klasbakken!

 

+1/-0

Mooie reactie gedurende de tweede helft wist hij al dat Feyenoord ging winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Harrie Potter??? :D :D :B

 

+1/-0

Ik denk dat hij blijft, want Slot is een man die graag controle houdt en veel voorziet. Zijn carrière stippelt hij dus ook zorgvuldig uit.
Bij Feyenoord heeft hij veel: mega veel invloed, zijn eigen staf, dichtbij familie/schoolgaande kinderen en de kans om nu echt door te bouwen aan een elftal (want CL-gelden in zicht). Voor zijn loopbaan is het goed om te laten zien dat hij langer ergens succes kan halen, anders blijft het een trainer die telkens na 2 jaar weer weg is. Daarbij kom je bij een topclub in het buitenland veel beter binnen als je je ook in de CL hebt kunnen laten zien.
Slot is geen Koeman of Advocaat en springt niet op iedere trein, daar is ie veel te berekenend voor. Ik vermoed dat zijn rekensom eindigt bij nog een jaartje Feyenoord.

 

+1/-0

Verdienste van Slot is dat hij aan een goed presterende selectie wil werken èn individuele spelers wil verbeteren. Veel andere trainers denken dat je met wat bekende namen, een grote waffel en wat geschuif van spelers er wel komt. Houden die Slot en niet te veel gekke veranderingen nu.

 

+1/-0

Spurs zoeken nieuwe manager..

 

+1/-0

Valentijn zegt dat hij op lijstje staat van Spurs maar heb het idee dat ze daar eerder kijken naar een grote naam.


Daniel Levy is being pushed to appoint Arne Slot to replace Conte


By Lee Connor

1 day ago

Daniel Levy made the big decision to sack Antonio Conte at Tottenham last night, leaving Cristian Stellini to take the reins.

Conte had written his own destiny with his stunning rant after the 3-3 draw with Southampton and after biding his time a bit, Levy made the call to part ways with the Italian manager.

Advertisement

Advertisement
The job now falls to Conte’s assistant Stellini and Ryan Mason. The pair will be hoping to guide Spurs into the top four with just under a third of the campaign remaining.


However, before Stellini got the call, there was talk of a number of managers being considered for the job.

And according to Football.London, one name being pushed down Levy’s throat was that of current Feyenoord boss, Arne Slot.


FL reports how certain contacts over in Holland are been keen for Levy to consider Slot. So much so, that they are actively pushing the Tottenham supremo to offer the job to the Dutchman.

Slot – who has been lauded as an ‘incredible‘ coach – was linked with the Leeds United job in January. But after coming over to Yorkshire for an interview, Leeds opted to go with Javi Gracia until the end of the season.

TBR’s View: Arne Slot surely not the one for Tottenham
Nothing against Slot as a coach or manager, but with the likes of Nagelsmann and Pochettino on the market, Tottenham fans would surely be disappointed with this one.

Slot has done well enough with Feyenoord. But is he really going to be the one to come to Tottenham and take them to the next level? Probably not.

Levy has made the bold and right call to move Conte on. But when the end of the season comes, he faces a huge call in getting a permanent replacement. Slot, though, shouldn’t really be one of the main contenders.

 

+1/-0

Die gast is in de war met Schreuder Slot is nooit bij Leeds geweest.

 

+1/-0

"FL reports how certain contacts over in Holland are been keen for Levy to consider Slot"

Is wel duidelijk uit welke hoek dat komt..

 

+1/-0

Wijlen Raiola heeft hem dus aanbevolen!


Arnesen: ''Ik zie hem ook niet te snel bij Feyenoord vertrekken''

Trainer Arne Slot maakt sinds zijn komst naar Feyenoord veel indruk. Ook dit seizoen presteren de Rotterdammers weer uitstekend. De stadionclub is actief in Europa, de TOTO KNVB Beker en is koploper van de Eredivisie. Voormalig technisch directeur Frank Arnesen is lovend over Slot.

In gesprek met Helden Magazine vertelt Arnesen hoe hij erachter kwam dat Slot zijn contract niet ging verlengen bij AZ. "In het voorjaar van 2020 had ik een gesprek met Mino Raiola over een speler. Hij vroeg of ik weleens had gedacht aan Arne Slot als mogelijke opvolger van Dick Advocaat, die had aangegeven in 2021 te willen stoppen bij Feyenoord."

"Vanaf dat moment ben ik Arne gaan volgen en heb ik me in hem verdiept", vervolgt de Deen, die sinds afgelopen zomer niet meer werkzaam is voor Feyenoord. "Ik keek naar hoe hij zich opstelde in interviews en analyseerde hoe hij zijn elftallen liet voetballen, zodat ik me een beeld van hem als trainer kon vormen." Uiteindelijk waren er niet veel gesprekken nodig tussen Feyenoord en Slot om een akkoord te bereiken.

Slot heeft Feyenoord aanvallend en herkenbaar voetbal laten spelen. "Ik wist dat hij het in zich had, anders had ik hem niet gehaald. Je moet bij Feyenoord natuurlijk wel goede resultaten halen. Die kwamen al snel en waren een logisch gevolg van zijn filosofie en werkwijze. Ik heb grote bewondering voor hoe hij het uiteindelijk op zijn eigen manier heeft gedaan."

Toekomst
Volgens Arnesen is Slot ook geen trainer die zich snel laat gek maken. ''Dat zie je ook aan zijn carrière, van Cambuur, via AZ naar Feyenoord. Ik zie hem ook niet te snel bij Feyenoord vertrekken. Er zal zeker interesse komen, maar als Feyenoord Champions League gaat spelen en de voorwaarden die hij stelt om te presteren worden gehonoreerd, zie ik hem nog zeker een seizoen blijven.''

 

+1/-0

... Dat Arnesen Slot komend seizoen nog niet ziet vertrekken is ook goed nieuws!

 

+1/-0

Liever CL winnen met Feyenoord of Wereldkampioen met Nederland vroeg Perez. Wereldkampioen worden, vind hij toch het allerhoogste hij wil wel graag bondscoach worden, maar niet op de korte termijn.

Eerst maar Europa League winnen zei die tot slot haha.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot