Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Jaap Stam

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 21 oktober 2019 om 11:26:

Sorry hoor maar je kunt elke mix bedenken. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze profs helemaal niks meer kunnen. Het is aan de trainer om er iets mee te doen. Stam heeft doodeenvoudig geen idee en knoopt tientallen draadjes aan elkaar. Er is bovendien niemand die met de vuist op tafel slaat. Troost en Kuyt houden zich enkel met hun eigen glorie bezig. Volgens mij tijd dat de fans zich roeren.



Conclusie is dat Stam gewoon weg niet de kwaliteiten heeft om trainer van Feyenoord te zijn.
zsm afscheid van nemen, verlies accepteren en op zoek naar een volledig nieuwe technische staf.

 

+1/-0

ach we hebben alles al intern, kan een trainer ook nog wel bij toch.

Ik ga zelf ook iemand inhuren die mijn wedstrijden kan zien dit jaar.
Volgens jaar kijken we wel weer verder.

 

+1/-0

Ik weet een mooi duo, niet gelijk afschieten aub, want we kunnen dan wèl eens goed lachen ! Boskamp + van Hanegem. Lekker elke dag een grommelend ochtendrapport en wat weemoedige verhalen achteraf, mooier kan het niet ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 21 oktober 2019 om 14:07:

Ik weet een mooi duo, niet gelijk afschieten aub, want we kunnen dan wèl eens goed lachen ! Boskamp + van Hanegem. Lekker elke dag een grommelend ochtendrapport en wat weemoedige verhalen achteraf, mooier kan het niet ...




Wel veel verstand van voetballen bij elkaar met echte :feyenoord liefde :)

 

+1/-0

En zet er dan ook maar John de Wolf bij ! Eindelijk paar lieden die goed kunnen denken ! En je hebt lol te over !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 21 oktober 2019 om 14:29:

En zet er dan ook maar John de Wolf bij ! Eindelijk paar lieden die goed kunnen denken ! En je hebt lol te over !



Taument en Regi als assistenten.

 

+1/-0

En ... de tovenaar van Tatabanya !

 

+1/-0

Ik heb helaas geen vertrouwen meer in Jaap Stam.
Je ziet geen lijn in het spel, elke week hetzelfde verhaal wat er allemaal beter moet, maar er veranderd niets.
Ik zie geen verbetering, als Feyenoord niet uitkijkt eindigen wij in het rechter rijtje.

 

+1/-0

Ik ook niet, maar ja ze zochten een ervaren(!) trainer........en komen met Jaap

 

+1/-0

Stam: "We gaan compacter spelen dan normaal".

De opstelling die hij echter gekozen heeft zet de deur wagenwijd open voor Young Boys.
Weer Kökcu op het middenveld, dus weer 1 CVM en twee AM. Gewoon weer hetzelfde trucje herhalen.

Ik ga er vanuit dat het vanavond een kansloze nederlaag wordt.

Stam roept veel, presteert niks en micro managed alles kapot.

 

+1/-0

https://www.fr12.nl/nieuws/52225-stam-we-domineren-de-hele-wedstrijd.html`link

Die gast gaat steeds meer lopen ijlen en onzin uitkramen...:D:D:D:D
Ze moeten hem er echt vandaag nog uit trappen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2019 om 21:44:

https://www.fr12.nl/nieuws/52225-stam-we-domineren-de-hele-wedstrijd.html`link

Die gast gaat steeds meer lopen ijlen en onzin uitkramen...:D:D:D:D
Ze moeten hem er echt vandaag nog uit trappen...



Nee hoor, laat hem zondag nog maar even coachen. Daarna ontslaan en Troost er achteraan. Die man mag geen TD meer spelen en al helemaal niet terug de RvC in. Van Bodegom eruit want die is verantwoordelijk voor deze chaos. Nieuwe sterke man aanstellen die de rest van het seizoen mag gaan bouwen. Advocaat voor de groep die een beetje stabiliteit moet brengen tot er een nieuwe trainer is. Dit seizoen als verloren beschouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 24 oktober 2019 om 22:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2019 om 21:44:

https://www.fr12.nl/nieuws/52225-stam-we-domineren-de-hele-wedstrijd.html`link

Die gast gaat steeds meer lopen ijlen en onzin uitkramen...:D:D:D:D
Ze moeten hem er echt vandaag nog uit trappen...



Nee hoor, laat hem zondag nog maar even coachen. Daarna ontslaan en Troost er achteraan. Die man mag geen TD meer spelen en al helemaal niet terug de RvC in. Van Bodegom eruit want die is verantwoordelijk voor deze chaos. Nieuwe sterke man aanstellen die de rest van het seizoen mag gaan bouwen. Advocaat voor de groep die een beetje stabiliteit moet brengen tot er een nieuwe trainer is. Dit seizoen als verloren beschouwen.



Niets aan toe te voegen helemaal mee eens👍👍

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2019 om 17:36:

Stam: "We gaan compacter spelen dan normaal".

De opstelling die hij echter gekozen heeft zet de deur wagenwijd open voor Young Boys.
Weer Kökcu op het middenveld, dus weer 1 CVM en twee AM. Gewoon weer hetzelfde trucje herhalen.

Ik ga er vanuit dat het vanavond een kansloze nederlaag wordt.

Stam roept veel, presteert niks en micro managed alles kapot.



Het middenveld is niet zozeer het probleem, het middenveld kan het alleen helemaal niet bolwerken op de huidige manier. Die lopen 90 minuten lang 70 meter te overbruggen. Of de verdediging gaat hogerop staan of de aanval gaat meer inzakken. Gaat een van beide niet gebeuren dan kun je opstellen wie je wilt op het middenveld maar dan gaat het nooit wat worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 24 oktober 2019 om 22:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2019 om 17:36:

Stam: "We gaan compacter spelen dan normaal".

De opstelling die hij echter gekozen heeft zet de deur wagenwijd open voor Young Boys.
Weer Kökcu op het middenveld, dus weer 1 CVM en twee AM. Gewoon weer hetzelfde trucje herhalen.

Ik ga er vanuit dat het vanavond een kansloze nederlaag wordt.

Stam roept veel, presteert niks en micro managed alles kapot.



Het middenveld is niet zozeer het probleem, het middenveld kan het alleen helemaal niet bolwerken op de huidige manier. Die lopen 90 minuten lang 70 meter te overbruggen. Of de verdediging gaat hogerop staan of de aanval gaat meer inzakken. Gaat een van beide niet gebeuren dan kun je opstellen wie je wilt op het middenveld maar dan gaat het nooit wat worden.



Daarom juist twee controleurs en een "10". Kökcu is een groot talent, maar verzuipt momenteel. Daardoor wordt het middenveld overlopen, omdat tegenstanders twee man op Fer zetten, waarmee ook nog eens de verdediging extra onder druk komt te staan. Mede omdat de afstand inderdaad tussen de linies ook veel te groot is...

 

+1/-0

De chemie is er gewoon niet tussen spelers en trainer maar denk niet dat Stam er veel aan kan doen, Gewoon Advocaat halen tot de zomer die wil wel.

 

+1/-0

Ik denk dat Van Gastel het niet slechter zal doen. Als dit zo door gaat moet hij het maar overnemen.

 

+1/-0

Van Gastel promoten??? Wegwezen die heeft ook de wijsheid niet inpacht, dan zou ik eerder voor Landzaat gaan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 oktober 2019 om 10:50:

Van Gastel promoten??? Wegwezen die heeft ook de wijsheid niet inpacht, dan zou ik eerder voor Landzaat gaan



Heel de technische staf is aan vervanging toe, van Gastel en Landzaat gaan ook dit Feyenoord niet verder brengen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Jaap Stam