Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Grootverdiener Jurgensen is nu ook gratis de deur uitgelopen. Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat de Rotterdamse investeerders staat te dringen voor de draaideuren van het Maasgebouw…… :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juli 2021 om 16:52:

Grootverdiener Jurgensen is nu ook gratis de deur uitgelopen. Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat de Rotterdamse investeerders staat te dringen voor de draaideuren van het Maasgebouw…… :)


:D

 

+1/-0

Het is allemaal zo kortzichtig : die zgn Rotterdamse investeerders ( volgens sommigen) zouden alleen hun geld terug willen zien met een mooie rente. Allemaal gelogen. Hoelang hebben de VvF geen rente gevraagd of gekregen van Feyenoord toen ze 40 miljoen wilden ophoesten rond 2010 ?

Richt dan een stichting op waarin alle zogenaamde 'echte supporters ' geld kunnen storten of inleggen. Wanneer je de serieuze miljoenen binnen geharkt hebt kan je kijken of de directie van Feyenoord jullie wil erkennen als investeerders, en dan misschien namens de supporters een zetel in de RvC bemachtigen.

Maar ja : de beste stuurlui staan aan wal en dus kom de 'echte supporter' niet aan hun geld. Want dan veranderen ze ineens , is het verhaal Feyenoord ineens niet meer zo belangrijk als ze ook maar een dubbeltje uit hun eigen portemonnee moeten geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 juli 2021 om 08:28:

Prioriteit 1 van het bestuur is kapitaal aantrekken cq van Feyenoord weer een vermogende club maken. Iets wat de vele voorgangers hebben nagelaten. De boel ligt compleet in puin: geen kwaliteit, geen goede jeugd, geen geld. Die vicieuze cirkel kan je op korte termijn alleen maar doorbreken met extern vermogen. Anders blijven we weer geld steken in spelers als Diemers en Linssen en komen we er nooit uit.



Het begint allemaal met poen idd, zonder poen behoud je je goede jeugd niet bijvoorbeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Een echte supporter met zoveel geld zou een flink deel daarvan in Feyenoord stoppen, desnoods onder bepaalde voorwaarden op bestuurlijk vlak maar nooit met de bedoeling om te profiteren. Helaas hebben wij dat soort supporters nauwelijks, behalve een paar "vrienden" van Feyenoord die een kleine grijpstuiver van hun vermogen beschikbaar hebben gesteld tegen een vergoeding.



Een 'echte vermogende supporter ' zoals jij die zou noemen kent de club Feyenoord veel te goed. Kent de geschiedenis hoe het is gegaan met oa van den Herik ook veel te goed. In die vorm is het in deze tijd ronduit kansloos , want niemand wil de ondankbaarheid over zich uitgestort krijgen. Maar stel nou dat er een stuk of 5 van die mensen zijn die het allemaal allang hebben door gesproken en dus de handen ineen geslagen , een visie voor de club hebben. Het huidige bestuur moet het dan ook allemaal willen , gezien hun ervaringen met de huidige VvF in de RvC. De kans op een enorme 'vriendenclub' is dan groot omdat ze elkaar allemaal kennen. Het zou in mijn ogen niet verkeerd zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juli 2021 om 10:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2021 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 juli 2021 om 08:28:

Prioriteit 1 van het bestuur is kapitaal aantrekken cq van Feyenoord weer een vermogende club maken. Iets wat de vele voorgangers hebben nagelaten. De boel ligt compleet in puin: geen kwaliteit, geen goede jeugd, geen geld. Die vicieuze cirkel kan je op korte termijn alleen maar doorbreken met extern vermogen. Anders blijven we weer geld steken in spelers als Diemers en Linssen en komen we er nooit uit.



Los van het feit dat het niet klopt dat er geen kwaliteit en talent is, zijn ze ook bezig met die kapitaalinjectie, alleen is het niet vandaag vragen en morgen pinnen.

Door Covid zijn dit soort zaken lastiger geworden, mogelijk pas laat in de zomer dat we resultaat zien.
Echter dat we door uitgaande transfers nu wel direct de markt op kunnen zegt wel iets dat we er redelijk op staan.

Net zoals met het opbouwen onder Slot zal ook dit traject tijd en geduld vergen en die moeten we ze gewoon geven.



Het zou het allemaal wat makkelijker maken als je het ook maar een klein beetje terugziet in het voetbal. In de eerste de beste wedstrijd die ergens om ging zie je onvoorstelbaar slecht voetbal. Een zelfbenoemde vedette met rugnummer 10 die er helemaal niets van bakt. Spitsen die er helemaal niets van kunnen en een opbouw die nog trager was als vorig seizoen. Niemand verwacht meteen een geoliede machine maar je had toch wel iets terug mogen zien waaraan je je kan vastklampen en hoop voor de toekomst geeft.



Hier word ik nu zo moe van het volledig afbranden van alles en iedereen.
Het is de meest gemakkelijke weg, probeer zaken eens in proportie te zien.

Het is niet persé persoonlijk naar jou bedoeld, maar meer in algemeen.

Ik heb al vaker er wat over gezegd en dat je naar het grotere plaatje en verder dan deze wedstrijd moet kijken, los van het feit dat er veel niet goed ging dat klopt.

Echter zit er talent en kwaliteit genoeg in die selectie en moet er op paar plekken nu aanvulling komen, waarvan er inmiddels 2 binnen zijn en een spits er aan zit te komen nu Nico weg is.

We gaan donderdag echt wel winnen, Alireza gaat ook minimaal een half uur spelen, dus dat zal ook een verschil maken.

Het is nu doorbijten en de weg omhoog inzetten.

Ik heb zelf al gezegd: Top 5 en vol voor de beker gaan, dan heb je een prijs en Europees voetbal.
Dan kom je weer in een flow en zal de kloof steeds verder gedicht worden.

Slot kan nu verder gaan bouwen aan "zijn selectie" en vanuit daar iets neer gaan zetten.

 

+2/-0

Ik zie het nog niet zo positief in het komend seizoen.
De spelers die wij nu hebben zijn er maar enkele op die wat opbrengen, de rest leverd net als dit jaar weer niets op.
Met geld maak je geld, en dat mist Feyenoord de reden dat wij a jaren moeten huren en kopen vanuit een kleine vijver.

 

+1/-0

Ach alles geredeneerd op Drita uit, terwijl een blinde kon zien dat deze selectie nog lang niet rond is

 

+1/-0

Lijkt er toch van te komen dat ze deze window nog instappen

 

+1/-0

Als iemand die het overgrote deel van zijn volwassen leven in de US gewoond heeft (en binnenkort weer terug gaat)nu in Nederland woont vanwege de Covid aanpak hier en daar. denk ik dat ik wel weet wat de mentaliteit is van Amerikaanse investeerders. Je hebt ze in 2 soorten.
1. investeerders puur voor geld, deze willen een mooi rendement minimaal 5-6 %. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij Feyenoord.
2. "soccer-fanaten" Ik vraag me af waarom zo iemand naar Feyenoord zou gaan, er zijn plenty clubs die verder zijn Dat zo iemand opstaat is een natte droom van supporters.

In beide gevallen zullen ze de controle over de club willen hebben. Dus beslissingen over aankopen, verkopen en zelfs soms over selectie, opstelling en speelwijze worden niet meer in Rotterdam gedaan maar ergens in de VS. Ik weet niet of we dat willen. Voor veel supporters is Feyenoord alles en je zou jezelf echt moeten afvragen of je alles wil verkopen.

 

+1/-0

Volgens mij gaat het om Nederlandse investeerders.

 

+2/-0

Er is minstens 50 miljoen nodig, anders hobbel je gewoon achter de feiten aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 27 juli 2021 om 08:27:

Volgens mij gaat het om Nederlandse investeerders.



de titel van dit draadje wijst ergens anders naar

Nederlandse investeerders zijn beter dan de Amerikaanse
lopen we ook geen kans dat Feyenoord naar Emmen verhuist :))

 

+1/-0

Zou mooi zijn toch. Hoe je het ook went of keert, we zullen ze toch nodig hebben, en dan liever van mensen met gevoel voor de club, dan zo maar een kille investeringsmaatschappij.

Beleid voor de langere termijn, jeugdopleiding, scouting, Jong Feyenoord is al ingezet, maar dat duurt nog even voor we de vruchten daar van plukken.

Dus dat geld is hard nodig, en laten we blij zijn dat ze er zijn, mensen die geld in de club willen steken.

 

+1/-0

Cruzcontrol? Ben je er weer?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 27 juli 2021 om 10:24:

Cruzcontrol? Ben je er weer?



Haha, ja...

Kwam er juist achter dat het forum weer bestond, onder een andere naam dan :B

 

+1/-0

Zeer blij mee dat het nu een lokale groep is en niet een paar cowboys uit den vreemde. Dan is clubliefde en eergevoel een belangrijkere drijfveer dan snel geld verdienen over de rug van Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 27 juli 2021 om 10:24:

Cruzcontrol? Ben je er weer?



Ik zag ook deze bekende naam. Top!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 12:23:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 27 juli 2021 om 10:24:

Cruzcontrol? Ben je er weer?



Ik zag ook deze bekende naam. Top!!



Ja lang geleden.

Idem leuk nog wat oude bekenden hier te zien :ja

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders