Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Hoe staat het met de Rotterdamse Investeerders? Zit daar nog schot in?

 

+1/-0

Er zullen best Rotterdamse investeerders geinteresseerd zijn , vaak gekoppeld aan een eisenpakket dat wel. Dat zal nu ongetwijfeld niet anders zijn. Het is niet moeilijk te raden dat het stadion er ook weer in betrokken is. Zoals laatst ook stond in een stuk hier gepubliceerd. Vaak willen ze graag fors investeren maar dan moet Feyenoord als vanouds afzien van Feyenoord City. Ik vraag me af hoe zij tegenover nieuwbouw staan op de plaats van de huidige Kuip , in plaats van die onnodige en afzichtelijke renovatie van 200 miljoen euro waarbij je krappe stoeltjes houdt. Geef dan die 444 miljoen uit aan complete nieuwbouw voor een herziene moderne kopie van de Kuip ( zei de Fox-supporter :B )

 

+1/-0

Nieuwbouw heeft er niks mee te maken, Jorien. Leuk dat je alles wilt koppelen...maar dit is uit de lucht gegrepen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nieuwbouw heeft er niks mee te maken, Jorien. Leuk dat je alles wilt koppelen...maar dit is uit de lucht gegrepen



Het is verweven met elkaar Willem , jij als voormalig journalist zou dat allang hebben moeten doorgronden. Maar zoals gewoonlijk durf je de kritische vragen niet openlijk te stellen. Allemaal eigen belang zogezegd.

 

+2/-0

Volgens mij zijn die geldschieters alweer afgehaakt..

 

+1/-0

Dat was altijd al een fata morgana. Als die geldschieters echt Feyenoord willen helpen waren ze al lang ingestapt.

 

+1/-0

Wat doen ze dan beter bij PSV? Die harken zo effe 50 miljoen binnen. Die zijn ook uitzicht, helemaal als je iet wat voor waarde die op het veld hebben staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 juli 2021 om 18:33:

Wat doen ze dan beter bij PSV? Die harken zo effe 50 miljoen binnen. Die zijn ook uitzicht, helemaal als je iet wat voor waarde die op het veld hebben staan.


Meer vertrouwen in de directie?

 

+1/-0

Tot eind 2006 had Feyenoord een betrouwbare directie , het zooitje daarna zadelde de club op met een schuld van 40 miljoen euro door oa Champions League te begroten. Ook onder Gudde en de Jong bakte men er niets van. De rechtvaardige conclusie is dan ook om he-le-maal niets van een Feyenoord directie te verwachten. PSV en Ajax zijn heel andere clubs , daar moet je niet naar kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 18 juli 2021 om 19:55:

Tot eind 2006 had Feyenoord een betrouwbare directie , het zooitje daarna zadelde de club op met een schuld van 40 miljoen euro door oa Champions League te begroten. Ook onder Gudde en de Jong bakte men er niets van. De rechtvaardige conclusie is dan ook om he-le-maal niets van een Feyenoord directie te verwachten. PSV en Ajax zijn heel andere clubs , daar moet je niet naar kijken.



Je moet eens geen onzin praten en daarbij benoemen dat de directie tot 2006 schuld had aan ruim 55 miljoen, waarvan versneld met de tijdelijke directie tot 15 miljoen schuld was weg gewerkt t/m 2008.

Er is pas DAARNA een gok genomen om te investeren richting CL, waar we hard op weg waren naar het kampioenschap in 2008.
Pas toen BvM besloot naar Oranje te gaan was het snel berg afwaarts.

Zorg er eerst eens voor dat je je feiten op orde hebt.

 

+5/-0

Luchtfietser Van Bodegom levert niet. Gelet op zijn verleden verbaast dat uiteraard ook helemaal niet. Buiten zetten deze oplichter en snel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 19 juli 2021 om 08:06:

Luchtfietser Van Bodegom levert niet. Gelet op zijn verleden verbaast dat uiteraard ook helemaal niet. Buiten zetten deze oplichter en snel.


Jaja onze RVC bestaat uit een luchtkastelenbouwer en uit de slechtste (interim)TD uit de geschiedenis van de club.

 

+1/-0

Pas als deze Feyenoord directie definitief afziet van FC, dan komen die Rotterdamse investeerders weer in beeld. Eerder niet, tot dan zal je je als club met bescheiden middelen tevreden moeten stellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 19 juli 2021 om 11:42:

Pas als deze Feyenoord directie definitief afziet van FC, dan komen die Rotterdamse investeerders weer in beeld. Eerder niet, tot dan zal je je als club met bescheiden middelen tevreden moeten stellen.



hahahahahahahahaha niets net elkaar te maken, pikkebaas!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 19 juli 2021 om 08:06:

Luchtfietser Van Bodegom levert niet. Gelet op zijn verleden verbaast dat uiteraard ook helemaal niet. Buiten zetten deze oplichter en snel.



Ik zat ook al te denken, zou die dit gerucht gewoon in de wereld geholpen hebben als interessantdoenerij? Ik begin ook minder en minder te geloven van het verhaal dat er 80 miljoen klaar staat van Rotterdamse investeerders. Misschien verspreiden ze dat soort geruchten om herrie in de tent te vermijden als we in moeilijke tijden zitten.

 

+1/-0

Bij ons wordt er alleen maar geouwehoerd. Geen daden maar woorden of dat nou gaat om een nieuw stadion of investeerders .

 

+1/-0

Hadden ze maar woorden wat betreft dat nieuwe stadion, er wordt vrijwel niet gecommuniceerd door dit bestuur en het draagvlak kalft alleen maar verder af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 19 juli 2021 om 18:08:

Hadden ze maar woorden wat betreft dat nieuwe stadion, er wordt vrijwel niet gecommuniceerd door dit bestuur en het draagvlak kalft alleen maar verder af.



Maar ...., valt er wel communicatie te leveren? Als dit gedaan wordt, dan staan de agresso's gelijk voor de Kuip. Vind je het dan gek?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 19 juli 2021 om 16:59:

Ik zat ook al te denken, zou die dit gerucht gewoon in de wereld geholpen hebben als interessantdoenerij? Ik begin ook minder en minder te geloven van het verhaal dat er 80 miljoen klaar staat van Rotterdamse investeerders. Misschien verspreiden ze dat soort geruchten om herrie in de tent te vermijden als we in moeilijke tijden zitten.



Nogmaals :ik geloof echt wel dat er Rotterdamse investeerders zijn die 80 miljoen willen investeren. Gekoppeld aan een klein eisenpakketje ==> geen FC. En die Amerikaanse investeerders willen ook wel 80 miljoen investeren met maar 1 kleine eis :realisatie van FC. Zo is mijn visie op deze klucht. Benieuwd wat WvH drvan vindt 🐽

 

+1/-0

Is de enige echte Willem van Hanegem in de buurt!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders