Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 80 81 82 83 84

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 maart 2021 om 21:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 18 maart 2021 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 maart 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 18 maart 2021 om 08:47:

Geef die man nou eens ff de kans. Hij voetbalt al jaren een bepaald systeem, krijgt op dit moment een selectie die daar echt niet bij past en moet samen met Arnesen met een lege portemonnee ervoor zorgen dat die selectie daar wel beter bij gaat passen.

Wat voor een toppers verwachten jullie dan precies die hij wil aantrekken? Wijnaldum en de Vrij gaan echt niet komen.


Het halen van dit soort spelers hebben we al decennialang gedaan, daarmee komen we niet vooruit. Het zou een continuatie van hetzelfde beleid betekenen en dat is juist iets wat we niet kunnen gebruiken. Ik hoop dat het niet klopt en dat het verhaal van die investeerders rond gaat komen, want anders ziet het er somber uit. Ik had Slot hoger ingeschat.



Het is ook niet dat ik een gat in de lucht spring met de spelers die hier genoemd worden, maar goed dit zijn op zich wel wel logische namen op bij uit te komen. Ik ga ervan uit dat Slot toch een speler of 18-20 tot zijn beschikking wil hebben aangevuld met een handvol talenten uit de jeugd.

Als je dan kijkt naar onze selectie tot nu toe zijn er echt nog heel veel plekken in te vullen op tot 20 volwaardige selectiespelers te komen. Clasie en Martins Indi zijn prima spelers op 2 van die plekken eventueel op te vullen.

Ik acht de kans dat we spelers van een vele betere categorie kunnen halen erg laag voor het komend seizoen, dus Slot zal voor het grootste gedeelte met spelers van dat kaliber moeten werken. Hopelijk weet hij tegelijkertijd ook 1 a 2 echte kwaliteitsimpulsen aan de selectie te geven en een aantal spelers ook echt beter te maken.

Maar als je heel reeel bent dan is het gewoon vrijwel zeker dat 90% van onze selectie volgend jaar echt niet van een hoger niveau is dan de categorie Clasie/Martins Indi. En daarmee kun je gewoon prima voor Europees voetbal spelen.



Clasie zit daar niet voor niks op de bank en bij ons bakte hij er al helemaal niks van. Domme gozer en voetballer.
Martins Indi kan het niveau bij az al nauwelijks aan en dan zou hij bij ons Senesi moeten vervangen? Stel dan maar gewoon jeugdspelers op, dat kan je je geld in je zak houden.
We zitten nu al met een half elftal spelers die tekort komen en laten we daar niet het gehele elftal van maken.



Ik ziet Marins Indi zelden of nooit een bal in de diepte geven altijd naar de speler naast hem, daar zitten wij nu net niet op te wachten. Wij moeten juist spelers hebben die ballen op maar naar voren kunnen plaatsen.

 

+1/-0

Die komt ook niet hoor. Senesi gewoon verlengen met Hendriks als back up

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 maart 2021 om 16:20:

Die komt ook niet hoor. Senesi gewoon verlengen met Hendriks als back up


Die wordt gewoon verkocht hoor, het geld is hard nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 maart 2021 om 17:01:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 maart 2021 om 16:20:

Die komt ook niet hoor. Senesi gewoon verlengen met Hendriks als back up


Die wordt gewoon verkocht hoor, het geld is hard nodig.




Wacht maar af.....misschien blijft hij gewoon

 

+1/-0

Slot bekijkt FC Volendam - NAC Breda

Arne Slot heeft vrijdagavond de wedstrijd tussen FC Volendam en NAC Breda bekeken. De nieuwe trainer van Feyenoord zag huurlingen Francesco Antonucci bij de thuisclub en Ramon Hendriks bij de uitclub in actie komen. FC Volendam won de wedstrijd uiteindelijk met 2-1. Marouan Azarkan begon als wisselspeler, maar mocht nog minuten maken.

 

+1/-0

''Er gaat van alles veranderen bij de club''

Feyenoord won slechts één van de laatste zeven wedstrijden en zal alle zeilen bij moeten zetten om Europees voetbal te behalen. Door de eveneens wisselvallige prestaties van drie clubs boven de Rotterdammers is dat niet eens onmogelijk, al wordt er vanuit gegaan dat een vierde plaats het hoogst haalbare is. Mocht Ajax de beker winnen, dan geeft de vierde plaats recht op de voorronde van de Conference League, het derde Europese toernooi.

Dat zal dan gebeuren zonder hoofd-opleidingen Stanley Brard, die een bom onder Varkenoord legde door een mail te versturen waarin hij het ontslag van Melvin Boel, Ulrich van Gobbel, video-analist Remco Schol en fysieke trainer Mark Onderwater voorstelde. De mail kwam echter terecht bij laatstgenoemde en niet bij Mark Koevermans. Feyenoord watcher Martijn Krabbendam: "Hoewel insiders Brard zijn fout wel kunnen en willen vergeven. Dat hij dan toch vertrekt, heeft vooral te maken met de koers die Feyenoord wil gaan varen onder de nieuwe trainer Arne Slot."

"Er gaat van alles veranderen bij de club, ook ingegeven door het nog te verschijnen rapport van Sportsology. Rini Coolen, nu coach van Feyenoord Onder-21, zal wel Director Academy worden. Koen Stam, momenteel assistent van Dick Advocaat, zal Onder-21 onder zijn hoede krijgen", aldus Krabbendam in Voetbal International. "De verwachting is trouwens dat het nieuwe beleid voor meer mutaties zal zorgen." Daar zorgt Frank Arnesen wel voor. "Behalve de reorganisatie van de opleiding werkt hij met Slot aan het elftal van volgend seizoen en moet hij ervoor zorgen dat de club het lopende voetbaljaar goed afsluit."

Daarin is Steven Berghuis sowieso een hoofdrolspeler: als beslissende speler of als splijtzwam. "Volgens de coach is Berghuis passeren geen optie, terwijl hij dat diep in zijn hart best wel zou willen. Hoe gaat Feyenoord dan winnen zonder de speler met de beste statistieken? Zo houden trainer en speler elkaar gegijzeld, zoals dat in de opleiding ook gebeurt en zoals de fans de clubleiding in een greep hebben van wel of geen restitutie, met op de achtergrond nog het megalomane stadionplan dat ook op weerstand stuit. In die sfeer strompelt Feyenoord naar de meet, met als enig houvast de hoop dat het onder Arne Slot beter zal gaan."

 

+1/-0

Berghuis passeren is wel een optie. Het elftal zal er van opknappen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 24 maart 2021 om 12:28:

Berghuis passeren is wel een optie. Het elftal zal er van opknappen.


Geloof er geen reet van.

Iedere buitenspeler gaat kapot met Linssen in de spits. Ook tegen Emmen zag ik Berghuis vaker goed doorkomen op rechts, opkijken en dan stond Linssen compleet op de verkeerde plek. Dan kan je boos worden op Berghuis dat de voorzet niet aankwam of ben je boos op Linssen dat die niet een paar keer goed naar de eerste paal zou komen waardoor die 2 simpele balletjes konden intikken.

 

+1/-0

Ik geloof ook geen reet van dit wederom opgeklopte kunstmatig verhaal van Krabbendam. Wederom aannames en niemand van de personen in kwestie aan het woord gelaten. Wat een 2e hands lul is dat toch

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 24 maart 2021 om 12:28:

Berghuis passeren is wel een optie. Het elftal zal er van opknappen.



Iemand passeren is altijd een optie maar dit is meer een probleem tussen hem en de coach dan hem en de rest van het team denk ik. Advocaat heeft er gewoon geen vat meer op daarom zal Slot vanaf het begin er kort op moeten zitten en duidelijk maken dat hij de baas is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 24 maart 2021 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 24 maart 2021 om 12:28:

Berghuis passeren is wel een optie. Het elftal zal er van opknappen.


Geloof er geen reet van.

Iedere buitenspeler gaat kapot met Linssen in de spits. Ook tegen Emmen zag ik Berghuis vaker goed doorkomen op rechts, opkijken en dan stond Linssen compleet op de verkeerde plek. Dan kan je boos worden op Berghuis dat de voorzet niet aankwam of ben je boos op Linssen dat die niet een paar keer goed naar de eerste paal zou komen waardoor die 2 simpele balletjes konden intikken.


Iedere spits gaat kapot met Berghuis als buitenspeler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord had Arne Slot niet bovenaan het lijstje staan in de zoektocht naar een opvolger van Dick Advocaat, zo onthult Algemeen Dagblad-verslaggever Mikos Gouka. De trainer zocht zelf contact met de clubleiding in De Kuip, waarna het balletje ging rollen. Toen bekend werd dat Slot met Feyenoord had gesproken, greep AZ in december keihard in. De oefenmeester werd enkele maanden geleden gelijk de laan uitgestuurd door het woedende bestuur in Alkmaar.

Gouka praat over het wel en wee van Feyenoord met journalist Hugo Borst, de auteur van het boek 'De Coolsingel bleef leeg', een boek dat 25 jaar geleden uitkwam. "Die durft. Hij had ook op Ajax kunnen wachten", verwijst Borst naar de manier waarop Slot in contact kwam met de Feyenoord-leiding. Gouka vult gelijk aan: "Sterker nog: het kamp-Slot heeft zelf contact gezocht. Het initiatief lag aan de kant van Slot. Hij wilde zelf naar Feyenoord." De voormalig AZ-coach tekende na de geslaagde onderhandelingen tussen alle betrokken partijen een tweejarig contract in Rotterdam-Zuid.

Borst omschrijft Slot als een 'interessante trainer'. "Hij durft", aldus de voetbalvolger uit Rotterdam. Desondanks waarschuwt hij voor al te veel optimisme bij de huidige nummer vijf in de Eredivisie. "Maar als ik Feyenoord ongevraagd een advies mag geven: zeg dat ze volgend seizoen ergens tussen plek zes en negen finishen. In seizoen twee haalt Slot Europees voetbal en in seizoen drie moet hij proberen mee te doen om de titel. Hou de verwachtingen laag", geeft Borst mee aan de beleidsbepalers van Feyenoord.

In de optiek van Borst verdient Slot tijd om iets op te bouwen in De Kuip. "Feyenoord wordt eens in de tien jaar kampioen. Ze moeten iets opbouwen. Ze gaan beter scouten. Ze renoveren de jeugdopleiding, want Stanley Brard was ook niet je van het en dan druk ik me nog mild uit. Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen. Tenzij hij gekke dingen doet", aldus Borst, die de club niet snel ziet meedoen om het kampioenschap in de Eredivisie. "De komende drie jaar blijft De Coolsingel leeg."



Kijk dat mag ik wel gewoon zelf een open sollicitatie doen. Het verbaast mij ook niks eigenlijk met ons huidige beleidsbepalers, die waren er zelf nooit opgekomen natuurlijk.

Verder ben ik het volledig eens met Borst.

 

+1/-0

Ach al dat oeverloos gelul. Zullen we gewoon maar afwachten? Slot dacht ook bij Feyenoord kan ik 3 x zoveel verdienen

 

+1/-0

Ik begrijp niet waarom Borst alle energie steekt in kutopmerking maken over Feyenoord. Laat hij zich met zijn eigen club bemoeien. Die hebben het al moeilijk genoeg. En de ruimte die het AD daarmee biedt, is alleen bladvulling. Daar hoeft Feyenoord het ook niet van hebben. Tsjonge, wat heb ik een hekel aan Hugo Borst. Die heb ik, zolang als die publiciteit krijgt, nog geen enkele positieve opmerking over Feyenoord horen maken.

 

+2/-0

Klopt het AD moet je ook niet meer willen als mediapartner. De Telegraaf is beter ingevoerd, jet AD is een 2e VI aan het worden

 

+1/-0

Was het Slot of Raiola?? Denk zelf eerder Raiola, Feyenoord ging ervan uit dat hij onhaalbaar zou zijn.

 

+1/-0

'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven'.

Arne Slot zal in zijn eerste weken bij Feyenoord een serieuze kans bieden aan de spelers van Feyenoord Onder 21. Dat weet Twitter-account Feyenoord Youth Watcher vrijdag te melden. Slot zal de jeugdspelers in de eerste weken erbij halen, waarna de spelers die bewijzen het aan te kunnen ook onderdeel uit zullen maken van zijn uiteindelijke selectie.

Het kanaal meldt ook hoe de hoogste jeugdteams er komend seizoen uit zullen zien, al zijn deze namen nog niet bevestigd. Shiloh 't Zand (17), Guus Baars (18), Mimeirhel Benita (17), Giuliany Ben-David dos Santos (18), Lennard Hartjes (18) en Kars van Veldhoven (18) zullen doorstromen naar Feyenoord Onder 21, evenals keepers Sam Pak (18) en Devin Remie (18). Antoni-Djibu Milambo (16) zal meetrainen met dat elftal, maar zal vermoedelijk ook wedstrijden spelen voor Onder 18.

Feyenoord zal daarnaast waarschijnlijk afscheid nemen van Zenya Deurloo (18), Max Christoffel (17), Tyrell Tearr (18) en Kaj van der Veldt (18). De overige spelers maken ook komend seizoen deel uit van de Onder 18-ploeg. Nigel Marengo (17) van Feyenoord Onder 17 zal de club ook gaan verlaten.

 

+1/-0

Slot zal in zijn eerste weken direct gaan kijken naar de Onder-21 spelers, zo meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter. Alle spelers van de Onder 21 selectie zullen worden bekeken om te kijken welke spelers aan kunnen sluiten bij het eerste. Mochten er spelers klaar zijn voor die stap, dan zal Slot ze die kans geven.

 

+1/-0

Slot is wel een risico... Wat heeft hij als trainer behalve bij AZ gepresteerd? Bij AZ is er een duidelijk plan waar Slot een onderdeel van was. Hier moet hij er van 0 er zelf wat van maken. Met de huidige selectie en geen geld voor investeringen kan Slot zo maar een 2de Stam worden...

Slot moet wel voor jeugd gaan want er is geen alternatief... Als jeugd spelers al goed genoeg waren had Advocaat ze ook gebruikt... Ik verwacht wel dat Slot spelers beter maakt... Dus hoop dat het team en zijn gekozen jeugd spelers een opwaartse lijn zullen laten zien qua prestaties.

Maar als Slot en Arnesen nu echt enkel voor jeugd kiezen en niet voor een mix jeugd, wat nu nog bruikbaar is van de huidige selectie en transfervrije buitenkansjes. Zal het aan het begin bedroevend zijn qua prestaties... En krijgt slot dan een kans? En kun je dan wel zien of het echt een goeie trainer is die uiteindelijk spelers beter maakt? Hoe lang moet je een coach de tijd geven voor je progressie mag verwachten?

Mag je eigenlijk wel zo experimenteren met het eerste waardoor Feyenoord weg kan zakken??? Ik vind van niet!

In het eerste moet je presteren. Advocaat had daarin gelijk.

Je had Slot trainer van de onder 21 kunnen maken daar bouwen aan een nieuw Feyenoord die hij uiteindelijk mag leiden. Maar bij het eerste moet je gewoon presteren zoals Advocaat aangaf... Je had in de overgangsfase Advocaat kunnen handhaven. Het eerste moeten versterken met betaalbare krachten. En iemand klaar moeten stomen voor het nieuwe Feyenoord.

De huidige gang van zaken getuigd van onhandig naïef beleid...

Kwaliteit telt in het eerste. Niks meer en niks minder...


Edit:
Ben je het niet eens met mijn verhaal prima. Maar leg uit waarom en geef argumenten. Dan gaan we met elkaar in debat en wisselen meningen uit de tijd zal leren wie er gelijk had. Doe je dat niet dan hoeven we je reactie niet serieus te nemen.

Dit bericht is gewijzigd op 20 april 2021, 08:46:00.

 

+1/-0

wat een lulverhaal FON1

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot