Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 februari 2021 om 09:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 08:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.



Ik beschouw ze niet als geldwolven, omdat ze al aardig wat ponden in United hebben gepompt en ook bij verkoop transfers verliezen hebben geleden. Of ze blauwe ogen hebben, ...?


Vraag het maar aan een Manchester United supporter hoe blij ze zijn met die Glazers :D

Dat heeft er niet mee te maken dat ze er geen geld inpompen maar dat ze niet het goede ermee hebben gedaan.


Ze hebben er al meer uitgehaald dan ze geinvesteerd hebben..plus een zwalkend beleid.

Kijk ik weet ook wel dat we hard geld nodig hebben, maar we moeten wel heel erg oppassen met al die cowboys. Je moet als club heel goed onderhandelen en zorgen dat ze niets kunnen inbrengen op je technische beleid. Zorgen dat je de controle houdt enzovoorts.
Een beetje kritisch hierover zijn kan geen enkel kwaad.


Volledig mee eens.

Overigens hebben wij 1 transfer overgelaten aan een amateur (Van Bodegom). Dat is de aankoop van Senesi. Het kan zomaar zijn dat dit wel de beste transfer ooit kan worden van Feyenoord.

 

+1/-0

Alhoewel ze van mij welkom zijn , zie ik die investeerders absoluut niet naar Feyenoord komen.

Oh Feyenoord wil zelf het complete technische beleid blijven bepalen , en wij mogen Feyenoord het geld daarvoor verschaffen ? Mijn reet voor jullie zullen die Amerikanen dan denken.

Wil je veel geld dan zal je veel inspraak moeten inleveren. Dat is niet onderhandelbaar zoals sommigen hier schijnen te denken. Feyenoord zou ineens misschien bepaalde eisen mogen stellen , ook dat is op het zwakzinnige af om zelfs maar te denken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 04 februari 2021 om 12:38:

Alhoewel ze van mij welkom zijn , zie ik die investeerders absoluut niet naar Feyenoord komen.

Oh Feyenoord wil zelf het complete technische beleid blijven bepalen , en wij mogen Feyenoord het geld daarvoor verschaffen ? Mijn reet voor jullie zullen die Amerikanen dan denken.

Wil je veel geld dan zal je veel inspraak moeten inleveren. Dat is niet onderhandelbaar zoals sommigen hier schijnen te denken. Feyenoord zou ineens misschien bepaalde eisen mogen stellen , ook dat is op het zwakzinnige af om zelfs maar te denken.


Toch niks nieuws met nu. Nu trekt toch ook de VVF aan de touwtjes. Enige verschil is dat die met veel zijn en zelf ook rollebollend over straat gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 12:52:

Toch niks nieuws met nu. Nu trekt toch ook de VVF aan de touwtjes. Enige verschil is dat die met veel zijn en zelf ook rollebollend over straat gaan.



Klopt. Alleen gaat het met de VvF over veel minder geld in vergelijking met die Amerikanen. En ook heeft de VvF 'slechts' 2 zetels in de RvC. Dat zou met die investeerders ook heel anders zijn. Dan verandert het huidige organisatieprincipe van Feyenoord ook compleet. Dan wordt er geen inspraak geduld van de Sjaak Troostjes of Mark Koevermansjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 04 februari 2021 om 13:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 12:52:

Toch niks nieuws met nu. Nu trekt toch ook de VVF aan de touwtjes. Enige verschil is dat die met veel zijn en zelf ook rollebollend over straat gaan.



Klopt. Alleen gaat het met de VvF over veel minder geld in vergelijking met die Amerikanen. En ook heeft de VvF 'slechts' 2 zetels in de RvC. Dat zou met die investeerders ook heel anders zijn. Dan verandert het huidige organisatieprincipe van Feyenoord ook compleet. Dan wordt er geen inspraak geduld van de Sjaak Troostjes of Mark Koevermansjes.

Ik denk dat Feyenoord er niet minder van gaat worden zonder die 2!.

Maar vrij logisch dat wanneer je miljoenen ergens in pompt je ook veel te zeggen wilt hebben

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 13:06:

Ik denk dat Feyenoord er niet minder van gaat worden zonder die 2!.

Maar vrij logisch dat wanneer je miljoenen ergens in pompt je ook veel te zeggen wilt hebben



Precies , Feyenoord wil het nieuwe Bayern Munchen aan de Maas worden. Waarschijnlijk omdat ze van oudsher weten dat de Duitsers onze beste vrienden zijn. Maar als Feyenoord boven beschreven ambities heeft , zal dat met zeer veel geld gerealiseerd moeten worden.

Nou , wie hebben er zoveel geld en wie bepaalt dus vrijwel alle regels ? Juist !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 04 februari 2021 om 13:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 13:06:

Ik denk dat Feyenoord er niet minder van gaat worden zonder die 2!.

Maar vrij logisch dat wanneer je miljoenen ergens in pompt je ook veel te zeggen wilt hebben



Precies , Feyenoord wil het nieuwe Bayern Munchen aan de Maas worden. Waarschijnlijk omdat ze van oudsher weten dat de Duitsers onze beste vrienden zijn. Maar als Feyenoord boven beschreven ambities heeft , zal dat met zeer veel geld gerealiseerd moeten worden.

Nou , wie hebben er zoveel geld en wie bepaalt dus vrijwel alle regels ? Juist !


Nou laat dan maar.

 

+1/-0

Laten we eerst maar eens beginnen met capabele figuren aanstellen in het bestuur en in de rvc.

 

+1/-0

Waar blijven die investeerders? Sportief en financieel zijn we bijna failliet dus veel noten kan de directie niet meer zijn zang hebben.
De conference League, als we die al weten te halen, gaat alleen maar geld kosten. Je zal maar een charter naar Azerbeidzjan moeten afhuren.......

 

+1/-0

Die investeerders lopen gillend weg na wat supporters weer hebben laten zien in Europa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:55:

Die investeerders lopen gillend weg na wat supporters weer hebben laten zien in Europa.



Ja dat werkt ook niet echt mee.

 

+1/-0

Die Amerikanen willen gewoon een club hier en met Disney als partner ben je wel een serieuze kandidaat.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 04 februari 2021 om 12:38:

Alhoewel ze van mij welkom zijn , zie ik die investeerders absoluut niet naar Feyenoord komen.

Oh Feyenoord wil zelf het complete technische beleid blijven bepalen , en wij mogen Feyenoord het geld daarvoor verschaffen ? Mijn reet voor jullie zullen die Amerikanen dan denken.

Wil je veel geld dan zal je veel inspraak moeten inleveren. Dat is niet onderhandelbaar zoals sommigen hier schijnen te denken. Feyenoord zou ineens misschien bepaalde eisen mogen stellen , ook dat is op het zwakzinnige af om zelfs maar te denken.



Als iemand die het grootste deel van zijn leven in Amerika woont ben ik het hier helemaal mee eens. in Amerika is een investeerder die zoveel $$ meebrengt de baas en beslist overal over tot en met de opstelling aan toe. Dan krijgt Dickie 'morgens een telefoontje over hoe de opstelling is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 01 maart 2021 om 10:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 04 februari 2021 om 12:38:

Alhoewel ze van mij welkom zijn , zie ik die investeerders absoluut niet naar Feyenoord komen.

Oh Feyenoord wil zelf het complete technische beleid blijven bepalen , en wij mogen Feyenoord het geld daarvoor verschaffen ? Mijn reet voor jullie zullen die Amerikanen dan denken.

Wil je veel geld dan zal je veel inspraak moeten inleveren. Dat is niet onderhandelbaar zoals sommigen hier schijnen te denken. Feyenoord zou ineens misschien bepaalde eisen mogen stellen , ook dat is op het zwakzinnige af om zelfs maar te denken.



Als iemand die het grootste deel van zijn leven in Amerika woont ben ik het hier helemaal mee eens. in Amerika is een investeerder die zoveel $$ meebrengt de baas en beslist overal over tot en met de opstelling aan toe. Dan krijgt Dickie 'morgens een telefoontje over hoe de opstelling is.


Dat heeft toch niks met Amerika te maken. Dat doen alle investeerders.

De VVF trekt toch ook aan de touwtjes, hebben spelersaankopen bepaald, hebben td weggestuurd, zitten in RVC met een meerderheid, schuiven Sjaak Troost naar voren etc etc etc..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2021 om 23:43:

Die Amerikanen willen gewoon een club hier en met Disney als partner ben je wel een serieuze kandidaat.



Met zo'n kleine markt hier vraag ik me dat ten zeerste af. De Premier League is veel interessanter dan.

 

+1/-0

Ach ze zijn in ieder geval met een aantal in gesprek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2021 om 11:53:

Ach ze zijn in ieder geval met een aantal in gesprek.


Volgens Chris "Coca Cola" Woerts..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 maart 2021 om 12:08:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2021 om 11:53:

Ach ze zijn in ieder geval met een aantal in gesprek.


Volgens Chris "Coca Cola" Woerts..




ja hoor en die heeft nog steeds zijn ingangen bij de club. Afwachten wat zoiets is geen broodje kaas en gaat wat langere tijd overheen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 01 maart 2021 om 10:15:

Als iemand die het grootste deel van zijn leven in Amerika woont ben ik het hier helemaal mee eens. in Amerika is een investeerder die zoveel $$ meebrengt de baas en beslist overal over tot en met de opstelling aan toe. Dan krijgt Dickie 'morgens een telefoontje over hoe de opstelling is.



Ja plus dat de organisatiestructuur van de BVO Feyenoord dan waarschijnlijk compleet anders zal worden met mogelijk geen RvC meer, die is dan goeddeels overbodig. Misschien een klein belangenclubje dat ervan resteert oid..

 

+1/-0

Die RvC zal je weinig aan missen in elk geval.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders