Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 80 81 82 83 84

Sorry , maar dan is hij al weg. Feyenoord gaat in de zomer met nog één jaar hem natuurlijk op de transferlijst zetten. Verliest werkelijk van iedere jan boeren lul verdediger de duels Houdt totaal geen bal vast waardoor en ooit kan worden aangesloten. Nee ik ben er wel klaar mee. Grag komende winterstop verpatsen naar zijn oude club in Denemarken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2020 om 16:57:

Sorry , maar dan is hij al weg. Feyenoord gaat in de zomer met nog één jaar hem natuurlijk op de transferlijst zetten. Verliest werkelijk van iedere jan boeren lul verdediger de duels Houdt totaal geen bal vast waardoor en ooit kan worden aangesloten. Nee ik ben er wel klaar mee. Grag komende winterstop verpatsen naar zijn oude club in Denemarken



Ja dat is het probleem nou die betalen geen gek hoge salarissen en die gaan al helemaal geen transfersom. Bovendien die lui zijn ook niet gek, die zien toch ook dat hij al een tijd niet meer functioneert.
Ze zullen hem wel op de transferlijst zetten in de zomer, maar verwacht er niet teveel van. Clubs zijn niet gek natuurlijk.

 

+1/-0

Arne Slot Voetbaldagen

https://zomervoetbalkamp.nl/link

 

+1/-0

Hulshoff waarschijnlijk assistent van Slot, nu van Wim Jonk bij Volendam. Haal Jonk dan ook maar!

 

+1/-0

Waarom moet Barry gehaald worden? Er zijn toch wel meer gegadigden? Zou Jonk als assitent willen optreden? Zou je scherpe discussies krijgen die het kwaliteit van het elftal ten goede komen.

 

+2/-0

Haha niet Barry die is al overleden Sipke Hulshoff werkt nu met Jonk maar werkte met Slot bij Cambuur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 december 2020 om 08:50:

Haha niet Barry die is al overleden Sipke Hulshoff werkt nu met Jonk maar werkte met Slot bij Cambuur.


Nog nooit van hem gehoord eerlijk gezegd, maar wordt deze gozer niet gewoon aangetrokken voor een functie als jeugdcoach?

 

+1/-0

Zonder 100 miljoen aan investeringen kan Slot ook weinig bereiken hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 17 december 2020 om 15:59:

Zonder 100 miljoen aan investeringen kan Slot ook weinig bereiken hoor.




Ach wie weet houden ze dat wel binnenskamers tot dat de handtekeningen zijn gezet. Ik geloof op zeker dat er op dat gebied wat speelt

 

+1/-0

Hij kan het ook niet alleen daarom wordt voordat hij gaat beginnen de club doorgelicht door dat Amerikaanse Sportology en met dat advies gaan ze verder. Er valt nog zoveel tewinnen op het gebied van scouting en jeugd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 december 2020 om 11:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 december 2020 om 08:50:

Haha niet Barry die is al overleden Sipke Hulshoff werkt nu met Jonk maar werkte met Slot bij Cambuur.


Nog nooit van hem gehoord eerlijk gezegd, maar wordt deze gozer niet gewoon aangetrokken voor een functie als jeugdcoach?



https://www.omropfryslan.nl/nieuws/981182-sipke-hulshoff-jaar-langer-assistent-trainer-bij-fc-volendamlink

Ben ook niet bekend met hem, maar blijkbaar hebben zowel Jonk als Slot vertrouwen in hem.

 

+1/-0

dan hoop ik echt op van Persie

 

+1/-0

Ik vind het niet verkeerd als Robin, spitsentrainer wordt, en Arne Slot, Sipke Hulshof en Wim Jonk als assistenten krijgt. Het lijkt mij dat dit trio een ijzersterk geheel vormt om de spelers naar de top te brengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 december 2020 om 22:25:

dan hoop ik echt op van Persie



Komen toch 2 assistenten nog alleen De Wolf blijft na Advocaat. Snap wel dat Slot ook een vertrouwenspersoon erbij wil hebben. Inderdaad moet er doorgeselecteerd worden, maar het is niet zo dat alles nu kut is. Overigens is Arne het verlengstuk van Arnesen, een man die hetzelfde denkt over de manier waarop een club geleid moet worden.

 

+2/-0

Ik hoop in ieder geval op een goede veldtrainer die goed ligt bij het jongere deel van de selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 december 2020 om 09:58:

Ik hoop in ieder geval op een goede veldtrainer die goed ligt bij het jongere deel van de selectie.



Zeker weten en dat er ook een technisch hart komt zodat er een goede doorstroming komt van alle elftallen.

Bart Vlietstra van de Volkskrant zegt dat Arne Slot vooral zetels kan winnen bij Feyenoord door zijn tactieken. De Feyenoord-supporters zien dat in zijn ogen wel zitten.

''Slot heeft geen Feyenoord-verleden, geen uitgebreid cv als speler en trainer. Hij heeft ook geen stoere uitstraling. Maar veel Feyenoord-fans zijn die clichés beu'', schrijft hij. ''Ze willen weer eens echt goed, doordacht voetbal zien, overtuigende overwinningen.''

Lees ook
''Ondenkbaar dat Advocaat na winterstop nog trainer Feyenoord is''
Deze werkwijze is in het verleden al weleens eerder gebruikt bij Feyenoord. ''Dat was ook het voornemen van Jaap Stam anderhalf jaar geleden. Hij wilde pressievoetbal erin slijpen, maar stapte na ruim drie maanden vol hopeloze resultaten op. Stam baalde van de onmogelijkheden bij Feyenoord om te investeren in fit, volwaardig spelersmateriaal. Daarover klaagt ook de huidige coach Dick Advocaat'', besluit de journalist.

 

+1/-0

Ook weer een opendeuren pik. In de leer geweest bij Krabbepik, Vlietstra?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2020 om 12:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 december 2020 om 09:58:

Ik hoop in ieder geval op een goede veldtrainer die goed ligt bij het jongere deel van de selectie.



Zeker weten en dat er ook een technisch hart komt zodat er een goede doorstroming komt van alle elftallen.

Bart Vlietstra van de Volkskrant zegt dat Arne Slot vooral zetels kan winnen bij Feyenoord door zijn tactieken. De Feyenoord-supporters zien dat in zijn ogen wel zitten.

''Slot heeft geen Feyenoord-verleden, geen uitgebreid cv als speler en trainer. Hij heeft ook geen stoere uitstraling. Maar veel Feyenoord-fans zijn die clichés beu'', schrijft hij. ''Ze willen weer eens echt goed, doordacht voetbal zien, overtuigende overwinningen.''

Lees ook
''Ondenkbaar dat Advocaat na winterstop nog trainer Feyenoord is''
Deze werkwijze is in het verleden al weleens eerder gebruikt bij Feyenoord. ''Dat was ook het voornemen van Jaap Stam anderhalf jaar geleden. Hij wilde pressievoetbal erin slijpen, maar stapte na ruim drie maanden vol hopeloze resultaten op. Stam baalde van de onmogelijkheden bij Feyenoord om te investeren in fit, volwaardig spelersmateriaal. Daarover klaagt ook de huidige coach Dick Advocaat'', besluit de journalist.


Laten we hopen dat het gaat werken en dat er geld vrij komt voorr versterkingen.

 

+1/-0

Laten we maar bekijken hoe het allemaal gaat lopen. Stappen de investeerders voor het begin van het volgende jaar erin of blijven we sappelen met de huidige situatie. Het eerste geeft Slot mogelijkheden, het tweede wordt het weer roeien met de riemen die je hebt verhaal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot