Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.260
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Bekend als the brains behind Slot's succes. Het is ook al jaren bekend dat hij een keer eindverantwoordelijk wil zijn netals Pusic destijds. Weet niet of Gio zijn assistent wil zijn denk het niet zal wel een ander komen mocht Feyenoord doorpakken.
Vergeet ook niet Hulshoff is al trainer sinds 1999 toen moest Van Persie nog debuteren bij Feyenoord.
Dit bericht is gewijzigd op 14 juni 2026, 16:45:28.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.483
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
fr12.nl
'Van Bronckhorst tekent voor twee seizoenen als hoofdtrainer van Feyenoord'
IanteamFR12
~2 minuten
Giovanni van Bronckhorst zal de nieuwe hoofdtrainer worden van Feyenoord. Dit meldt Fabrizio Romano, gevolgd door verschillende Nederlandse media. Sipke Hulshoff zal officieel dienen als assistent, al is de verwachting dat ze als duo te werk gaan, zo liet Feyenoord Transfermarkt eerder al weten op X.
Volgens ESPN ligt er voor Van Bronckhorst een contract voor twee seizoenen klaar. Sipke Hulshoff krijgt daarnaast een prominente rol binnen de technische staf.
Voor Van Bronckhorst betekent het een terugkeer op vertrouwd terrein. Tussen 2015 en 2019 stond hij ook al aan het roer in De Kuip. In die periode leidde hij Feyenoord naar de landstitel van 2017, de eerste in achttien jaar. Ook won hij met de club twee keer de KNVB Beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal.
Na zijn vertrek uit Rotterdam was Van Bronckhorst werkzaam bij Guangzhou City, Rangers FC en Besiktas. Hulshoff werkte afgelopen seizoen samen met Van Bronckhorst in de staf van Arne Slot bij Liverpool. De trainer stond daar grotendeels aan de basis van de veldtrainingen, een rol die hij eerder ook onder Slot bij Feyenoord vervulde. Mede daarom haalde Ronald Koeman hem in 2023 naar het Nederlands elftal.
Bij Feyenoord krijgt Hulshoff opnieuw een belangrijke functie in de staf. Ook hij heeft volgens ESPN een contract voor twee jaar getekend. John de Wolf en Said Bakkati maken de technische staf compleet.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.390
Reg.: 31 augustus 2023
Ik had er wat meer van verwacht...gehoopt... Natuurlijk is Gio (net als Robin) een held voor de club. Maar we hebben allemaal meegemaakt dat dat niet per definitie succesvol hoeft te zijn. Als ik dan aan tactische masterminds denk, denk ik niet in de top 10 Nederlandse Trainers aan Gio (en dan waren er nog een hoop buitenlandse opties).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.647
Reg.: 26 juli 2005
Ik weet niet hoor, ik verneem dat geprobeerd wordt Gio van Bronkchorst tetug te halen, hetzij voor het management of desnoods als hoofdtrainer, en ook wordt Sipke Hulshoff als hoofdtrainer en verlosser genoemd. Maar Gio van Bronckhorst gaf nog maar kort geleden terugkeer niet te zien zitten en Hulshoff heeft een heel andere stijl weliswaar dan van Persie, recht tot recht aan, beetje het type van de selfmade trainer uit de provincie, maar of dat bij een multi-mixed-selectie die in continue opbouwfase verkeert gaat werken ?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.113
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.791
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 15 juni 2026 om 15:02:
Het was erg wisselvallig onder zijn leiding. Na het kampioenschap twee magere jaren. Hij zette geen fundament neer. Het was een huis gebouwd op drijfzand.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Tien jaar er is veel veranderd in het voetbal, maar Gio is altijd betrokken gebleven in de top. Het is ook een ervaringsvak hij is veel verder nu en las dat Rigaux hem al heel lang op zijn lijst had staan maar ja hij is pas net weg bij Liverpool zoals ik eerder zei met betrekking tot Slot het kan raar lopen in het voetbal.
Altijd leuk zo een buitenlandse verrassing.
Vind best wel triest dit.
Het is een aardige vent en echt geen hele slechte trainer maar niet de mastermind waar we volgens mij op aan het wachten waren.
Wie maak eigenlijk de beslissingen?
Lijkt me niet dat dit uit de TD hoek komt.
Dit is in mijn ogen gewoon een veilige keuze.
Tweede met deze trainer en spelers word je wel denk ik.
Niet echt een aanval op Psv.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.390
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 juni 2026 om 17:51:
Tien jaar er is veel veranderd in het voetbal, maar Gio is altijd betrokken gebleven in de top. Het is ook een ervaringsvak hij is veel verder nu en las dat Rigaux hem al heel lang op zijn lijst had staan maar ja hij is pas net weg bij Liverpool zoals ik eerder zei met betrekking tot Slot het kan raar lopen in het voetbal.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.151
Reg.: 7 december 2020
Ik niet, heb er wel een goed gevoel over. Mooi zo’n totaal onverwachte keuze terwijl in het geruchtencircuit de meest exotische namen voorbijkwamen van een Marokkaan tot een Spanjaard en alles er tussen in. Na RvP haal je nu een zeer ervaren trainersduo in huis die gepokt en gemazeld zijn in het topvoetbal.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 15 juni 2026 om 17:29:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 15 juni 2026 om 15:02:
Het was erg wisselvallig onder zijn leiding. Na het kampioenschap twee magere jaren. Hij zette geen fundament neer. Het was een huis gebouwd op drijfzand.
Hij was als hoofdtrainer niet verantwoordelijk voor het fundament, dat was de toenmalige TD Martin van Geel.
Martin van Geel was de man van de wollige woorden, en zeer weinig daden. Dat van Bronckhorst onder zo’n directeur nog zoveel gepresteerd heeft, mag opzich een wonder heten.
Na de titel viel het (heel) ver terug, omdat van Geel drukker bezig was met lichtfietserij, visieloos beleid voeren en zijn straatje schoon te vegen, dan binnen de mogelijkheden die er waren het beste presteren.
Van Bronckhorst is dat niet te verwijten, die was niet verantwoordelijk voor beleid op de langere termijn, maar voor prestaties met het eerste elftal.
Ik ben heel benieuwd wat van Bronckhorst heeft doen besluiten terug te keren. Het is bovenal een beschaafd en verstandig mens. Hij weet als geen ander dat terugkeren op het oude nest eigenlijk alleen maar mis kan gaan.
Waarom nu? Wat heeft hem overtuigd?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 15 juni 2026 om 20:09:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 juni 2026 om 17:51:
Marc zeg gewoon eerlijk, dit is een grote tegenvaller... Had dan RvP nog wat langer laten zitten. Heeft geen track record als innovatief trainer of als trainer die de boel wel even op de rit komt zetten.
Ik was geen fan van de naam Pocognoli, maar die had ik dan nog vele malen liever zien komen. Die heeft wel een eigenwijze spelopvatting, durft risico's te nemen, aanvallend, etc.
Ik vond Pocognoli veelste jong, omdat er nu iemand in moet stappen die een team kan smeden, alles van Slot is weggegooid. Het is niet voor niks dat hij op de achtergrond van Slot werkte omdat hij de schoenen van Arne niet eens mag strikken.
Ik vind dit een ontzettend grote tegenvaller....
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie