Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.598
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Engelse media: Arne Slot ook volgend seizoen nog trainer van Liverpool
LIVERPOOL- Arne Slot blijft naar verwachting volgend seizoen aan als hoofdtrainer van Liverpool, zo heeft Sky Sports News vernomen, nu de club steeds dichter bij kwalificatie voor de Champions League komt.
3 uur geleden
Eventuele twijfels over de toekomst van de Nederlander lijken snel te verdwijnen, nu er een gat van zeven punten is ontstaan ​​tussen Liverpool (vijfde plaats) en Chelsea (zesde plaats).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.711
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 april 2026 om 19:02:
CL is cruciaal, maar los daarvan gelooft de leiding ook in zijn kwaliteiten. Hij heeft zich al bewezen kampioen in Nederland en Engeland voor RVP geldt dat natuurlijk niet maar hou er wel rekening mee dat hij blijft als Feyenoord tweede wordt hopelijk blijft Advocaat wel aan als adviseur dan.
Dit bericht is gewijzigd op 22 april 2026, 09:50:06.
Forumreacties: 4.098
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 22 april 2026 om 09:44:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 april 2026 om 19:02:
CL is cruciaal, maar los daarvan gelooft de leiding ook in zijn kwaliteiten. Hij heeft zich al bewezen kampioen in Nederland en Engeland voor RVP geldt dat natuurlijk niet maar hou er wel rekening mee dat hij blijft als Feyenoord tweede wordt hopelijk blijft Advocaat wel aan als adviseur dan.
Ik houd ook rekening met het aanblijven van van Persie als hoofdtrainer volgend seizoen, maar het is meer een vrees van mijn kant.
Ik zou het werkelijk van de gekke vinden als er komende maanden niet iets radicaals veranderd bij Feyenoord op technisch vlak. De wurggreep waarin te Kloese én van Persie Feyenoord mogen houden, is godgeklaagd.
Er moet heel snel verandering plaatsvinden. Te Kloese moet (in eerste instantie) afstand nemen van het technische beleid en ruimte maken voor een Technisch Directeur. Die moet de werkwijze van de hoofdtrainer beoordelen, en de rest van de begeleiding. Ik kan mij niet voorstellen dat wanneer een TD dit mandaat krijgt, van Persie nog lang in dienst kan blijven van Feyenoord.
Alle seinen staan op rood.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.711
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 22 april 2026 om 15:42:
open/sluit de onderstaande quote:
Als er niets gebeurt binnen de technische organisatie van Feyenoord, zie ik geen aanleiding te denkend dat de resultaten structureel zullen veranderen.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot