Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 72 pagina's: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 januari 2025 om 23:40:

’Hij is zeker geïnteresseerd om Liverpool te kopen’
Wordt Elon Musk straks de nieuwe baas van Arne Slot?

https://www.telegraaf.nl/sport/1206039820/wordt-elon-musk-straks-de-nieuwe-baas-van-arne-slotlink

En gelijk de naam veranderen in LiverX? :D

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2025 om 18:05:

Slot verliest van Plymouth WTF weg FA Cup.

Onderschatting.

+1/-0

Slot effect

+1/-0

Ik vond Slot in zijn eerste petiode bij ons erg onwennig en ik had mijn twijfels. Maar ik vermoed dat je juist bij clubs die voor de hoogste trede op de ladder willen gaan je een trainer en een TD moet hebben met lef en een straatvechters-mentaliteit en ook wel een brutale uitstraling èn hij moet een team-manager zijn. Slot heeft dat allemaal en Farioli ook. Priske niet.
Gio had ook geen brutale uitstraling, maar was wèl een team-manager. Wil Feyenoord komende jaren nog meedoen dan moeten we niet enkel Priske lozen maar ook de halfbakken TD. Het profiel van trainer en TD moet vollédig om.

+1/-0

In ieder geval moet elke voor te stellen trainer een mega-uitstraling hebben, een persoonlijkheid hebben die gezag afdwingt en inderdaad een fors netwerk hebben. Nu komt bovendien DtK wel erg goed weg, Terwijl hij eigenlijk als TD een zwak type is en goed wist wie hij in huis haalde.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 72 pagina's: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot