Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 ... 96 97 98 99 100

Wat een jaar voor hem met Feyenoord en Liverpool 1x verloren tegen Nottingham wat hem nog dwars zit haha en die staan nu tweede. Zou Gimenez spijt hebben maar kan nog in de zomer de verrassing vh seizoen Forest.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 december 2024, 01:58:33.

+1/-0

’Hij is zeker geïnteresseerd om Liverpool te kopen’
Wordt Elon Musk straks de nieuwe baas van Arne Slot?

https://www.telegraaf.nl/sport/1206039820/wordt-elon-musk-straks-de-nieuwe-baas-van-arne-slotlink

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 januari 2025 om 23:40:

’Hij is zeker geïnteresseerd om Liverpool te kopen’
Wordt Elon Musk straks de nieuwe baas van Arne Slot?

https://www.telegraaf.nl/sport/1206039820/wordt-elon-musk-straks-de-nieuwe-baas-van-arne-slotlink

En gelijk de naam veranderen in LiverX? :D

+1/-0

Arne moet eerst tegen Lille en dan PSV hopelijk kan Liverpool ze goed uitputten.

+1/-0

Interview met lineker!

+1/-0

Gewoon 4-0 tegen de Spurs de club die hem wilde. Eerste finale al bereikt!

+1/-0

Slot verliest van Plymouth WTF weg FA Cup.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2025 om 18:05:

Slot verliest van Plymouth WTF weg FA Cup.

Onderschatting.

+1/-0

Slot effect

+1/-0

Netals tegen PSV het toont aan dat Liverpool in de breedte meer kwaliteit moet hebben vandaar ook de interesse in Frenkie de Jong.

+1/-0

Ik vond Slot in zijn eerste petiode bij ons erg onwennig en ik had mijn twijfels. Maar ik vermoed dat je juist bij clubs die voor de hoogste trede op de ladder willen gaan je een trainer en een TD moet hebben met lef en een straatvechters-mentaliteit en ook wel een brutale uitstraling èn hij moet een team-manager zijn. Slot heeft dat allemaal en Farioli ook. Priske niet.
Gio had ook geen brutale uitstraling, maar was wèl een team-manager. Wil Feyenoord komende jaren nog meedoen dan moeten we niet enkel Priske lozen maar ook de halfbakken TD. Het profiel van trainer en TD moet vollédig om.

+1/-0

arrow1 schreef op 10 februari 2025 om 15:53:

Ik vond Slot in zijn eerste petiode bij ons erg onwennig en ik had mijn twijfels. Maar ik vermoed dat je juist bij clubs die voor de hoogste trede op de ladder willen gaan je een trainer en een TD moet hebben met lef en een straatvechters-mentaliteit en ook wel een brutale uitstraling èn hij moet een team-manager zijn. Slot heeft dat allemaal en Farioli ook. Priske niet.
Gio had ook geen brutale uitstraling, maar was wèl een team-manager. Wil Feyenoord komende jaren nog meedoen dan moeten we niet enkel Priske lozen maar ook de halfbakken TD. Het profiel van trainer en TD moet vollédig om.

In mijn profiel van trainer zou zeker komen testaan goed met jeugd zijn want Feyenoord heeft heel veel jonge spelers.
Slot wou graag spelers waar hij mee gewerkt had of tenminste die hij kende uit de Eredivisie. Mischien moet de nieuwe trainer ook wel zo'n netwerk hebben.

+1/-0

In ieder geval moet elke voor te stellen trainer een mega-uitstraling hebben, een persoonlijkheid hebben die gezag afdwingt en inderdaad een fors netwerk hebben. Nu komt bovendien DtK wel erg goed weg, Terwijl hij eigenlijk als TD een zwak type is en goed wist wie hij in huis haalde.

+1/-0

Engelse voetbalbond dient aanklacht in tegen Liverpool-coach Arne Slot
onze Telesportredactie

2 uur geledenin Voetbal

De Engelse voetbalbond heeft Arne Slot, zijn club Liverpool en Everton aangeklaagd naar aanleiding van de incidenten tijdens het einde van de beladen stadsderby (2-2) van afgelopen woensdagavond.

https://www.telegraaf.nl/sport/1354057914/engelse-voetbalbond-dient-aanklacht-in-tegen-liverpool-coach-arne-slotlink

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 ... 96 97 98 99 100

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot