Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Corona Virus

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja



Wil graag stemmen, maar we hebben bijna dertig partijen en geeneen politicus spreekt mij echt aan. Het is niet alleen de regering ook de oppositie is een zootje. Daarom zitten we straks 4 jaar met Rutte IV.



Daar heb je een punt!!!!! :\(



Of er moet een nieuwe Pim Fortuyn opstaan.



Buiten het feit dat we idd veel te veel splinterpartijen hebben, is de 'oppositie' ( :D ) by far te zwak. Het is niet anders, wss is dit de nieuwe bestuurscultuur ( :kots ). We zullen hier mee moeten leven totdat er idd iemand op staat met gezond verstand en walgt van 'old boys network' en alles maar aan de 'marktwerking' over te laten...
Het zal nog wel even duren voordat er iemand als Pim Fortuyn opstaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 20:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja



Wil graag stemmen, maar we hebben bijna dertig partijen en geeneen politicus spreekt mij echt aan. Het is niet alleen de regering ook de oppositie is een zootje. Daarom zitten we straks 4 jaar met Rutte IV.



Daar heb je een punt!!!!! :\(



Of er moet een nieuwe Pim Fortuyn opstaan.



Buiten het feit dat we idd veel te veel splinterpartijen hebben, is de 'oppositie' ( :D ) by far te zwak. Het is niet anders, wss is dit de nieuwe bestuurscultuur ( :kots ). We zullen hier mee moeten leven totdat er idd iemand op staat met gezond verstand en walgt van 'old boys network' en alles maar aan de 'marktwerking' over te laten...
Het zal nog wel even duren voordat er iemand als Pim Fortuyn opstaat.



Tja je hebt wel PVV en FvD die samen goed zijn voor rond de 30 zetels, maar wat Fortuyn presteerde was uniek was zeker de grootste geworden. Toen was er al die kloof tussen de politiek en het volk maar is nu alleen maar erger geworden.

 

+1/-0

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 00:22:

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.


Vind je dat vreemd, dat er doden vallen nu er nog geen boosterprikken zijn gegeven? Als de doden onder de niet-gevaccineerden vallen, dan zijn het allen mensen die al scherp in het leven stonden en dusdanig lichamelijk verzwakt zijn, dat dit tot een sterfgeval leidt omdat je lichaam door het virus wordt geteisterd en zij dat niet meer konden opbrengen. Dezelfde fases waren in het begin van de pandemie ook opgetreden en bij de overledenen, waren veel ouderen die lichamelijk al verzwakt waren en de virus niet overleefden.

 

+1/-0

Gezondheidsraad pareert kritiek De Jonge: al in september geadviseerd boosters voor te bereiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 12:52:

Gezondheidsraad pareert kritiek De Jonge: al in september geadviseerd boosters voor te bereiden.


Als de booster nu wordt gebruikt, is deze dan ook genezend bij nieuwe virussen? Of versterkend tegen de nieuwe varianten?

 

+1/-0

Bijzonder verrassend dat het beleid en de 3g en 2g regels nergens op gebaseerd zijn. Ook prachtig die opmerking over de parachute die niet getest is. Wat een ontzettende jokers geven leiding aan dit land en mogen advies geven in tijden van crisis.

https://www.ftm.nl/artikelen/basis-qr-code-twijfelachtig?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=QRcodeOnderbouwinglink

 

+1/-0

Gewoon net als in Oostenrijk, Duitsland en Griekenland (gedeeltelijk) verplichte vaccinatie. Al dat geouwehoer, het lijkt wel Feyenoord City. Het is toch te gek voor woorden dat 14% van de bevolking 86 % in gijzeling houdt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 01:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 00:22:

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.


Vind je dat vreemd, dat er doden vallen nu er nog geen boosterprikken zijn gegeven? Als de doden onder de niet-gevaccineerden vallen, dan zijn het allen mensen die al scherp in het leven stonden en dusdanig lichamelijk verzwakt zijn, dat dit tot een sterfgeval leidt omdat je lichaam door het virus wordt geteisterd en zij dat niet meer konden opbrengen. Dezelfde fases waren in het begin van de pandemie ook opgetreden en bij de overledenen, waren veel ouderen die lichamelijk al verzwakt waren en de virus niet overleefden.



Dansen met Jansen!
Ik kan het niet laten, het gaat helemaal niet over covid, maar om de QR code, en het vervolg.

Sorry, ik kon het niet laten, spring er maar allemaal weer bovenop, je zal zien dat je met het derde vaccin niet mee klaar bent.

87% van de mensen in Holland zijn gevaccineerd, en dan krijgen de ongevaccineerden de schuld, wat laten de mensen zich toch belazeren.
___________________________________________________________________________

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 03 december 2021 om 23:37:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 01:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 00:22:

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.


Vind je dat vreemd, dat er doden vallen nu er nog geen boosterprikken zijn gegeven? Als de doden onder de niet-gevaccineerden vallen, dan zijn het allen mensen die al scherp in het leven stonden en dusdanig lichamelijk verzwakt zijn, dat dit tot een sterfgeval leidt omdat je lichaam door het virus wordt geteisterd en zij dat niet meer konden opbrengen. Dezelfde fases waren in het begin van de pandemie ook opgetreden en bij de overledenen, waren veel ouderen die lichamelijk al verzwakt waren en de virus niet overleefden.



Dansen met Jansen!
Ik kan het niet laten, het gaat helemaal niet over covid, maar om de QR code, en het vervolg.

Sorry, ik kon het niet laten, spring er maar allemaal weer bovenop, je zal zien dat je met het derde vaccin niet mee klaar bent.

87% van de mensen in Holland zijn gevaccineerd, en dan krijgen de ongevaccineerden de schuld, wat laten de mensen zich toch belazeren.
___________________________________________________________________________


Ik ben nu 5 maanden gevaccineerd en nog steeds niet dood. Heb ik soms de verkeerde vaccinatie gehad?

Trouwens prima dat je jezelf niet laat vaccineren, maar ga nou niet lopen piepen dat je buitengesloten word. Dat doe je toch echt zelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 december 2021 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 03 december 2021 om 23:37:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 01:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 00:22:

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.


Vind je dat vreemd, dat er doden vallen nu er nog geen boosterprikken zijn gegeven? Als de doden onder de niet-gevaccineerden vallen, dan zijn het allen mensen die al scherp in het leven stonden en dusdanig lichamelijk verzwakt zijn, dat dit tot een sterfgeval leidt omdat je lichaam door het virus wordt geteisterd en zij dat niet meer konden opbrengen. Dezelfde fases waren in het begin van de pandemie ook opgetreden en bij de overledenen, waren veel ouderen die lichamelijk al verzwakt waren en de virus niet overleefden.



Dansen met Jansen!
Ik kan het niet laten, het gaat helemaal niet over covid, maar om de QR code, en het vervolg.

Sorry, ik kon het niet laten, spring er maar allemaal weer bovenop, je zal zien dat je met het derde vaccin niet mee klaar bent.

87% van de mensen in Holland zijn gevaccineerd, en dan krijgen de ongevaccineerden de schuld, wat laten de mensen zich toch belazeren.
___________________________________________________________________________


Ik ben nu 5 maanden gevaccineerd en nog steeds niet dood. Heb ik soms de verkeerde vaccinatie gehad?

Trouwens prima dat je jezelf niet laat vaccineren, maar ga nou niet lopen piepen dat je buitengesloten word. Dat doe je toch echt zelf.



Goed lezen, heb ik het over de dood gehad?
Heb ik het over buitengesloten gesproken?

Het gaat er over dat de vaccins niet goed werken je moet blijven vorlopig vaccineren, en het is slecht voor je afweer systeem.

Maar wat belangrijk is de QR code, mensen die gevaccineerd zijn kunnen nog steeds anderen mensen de covid overdragen, mensen die niet gevaccineerd zijn en covid hebben gehad niet, maar daar wil de regering niet aan.

De QR code moet er komen, dat is het punt.

 

+1/-0

Duitsland wil per 1 februari vaccinatieplicht, het is dus teverwachten dat Rutte dat ook gaat doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 04 december 2021 om 15:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 december 2021 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 03 december 2021 om 23:37:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 december 2021 om 01:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 00:22:

Door zo laat tebeginnen met boosters heeft de regering onnodige doden op hun geweten.


Vind je dat vreemd, dat er doden vallen nu er nog geen boosterprikken zijn gegeven? Als de doden onder de niet-gevaccineerden vallen, dan zijn het allen mensen die al scherp in het leven stonden en dusdanig lichamelijk verzwakt zijn, dat dit tot een sterfgeval leidt omdat je lichaam door het virus wordt geteisterd en zij dat niet meer konden opbrengen. Dezelfde fases waren in het begin van de pandemie ook opgetreden en bij de overledenen, waren veel ouderen die lichamelijk al verzwakt waren en de virus niet overleefden.



Dansen met Jansen!
Ik kan het niet laten, het gaat helemaal niet over covid, maar om de QR code, en het vervolg.

Sorry, ik kon het niet laten, spring er maar allemaal weer bovenop, je zal zien dat je met het derde vaccin niet mee klaar bent.

87% van de mensen in Holland zijn gevaccineerd, en dan krijgen de ongevaccineerden de schuld, wat laten de mensen zich toch belazeren.
___________________________________________________________________________


Ik ben nu 5 maanden gevaccineerd en nog steeds niet dood. Heb ik soms de verkeerde vaccinatie gehad?

Trouwens prima dat je jezelf niet laat vaccineren, maar ga nou niet lopen piepen dat je buitengesloten word. Dat doe je toch echt zelf.



Goed lezen, heb ik het over de dood gehad?
Heb ik het over buitengesloten gesproken?

Het gaat er over dat de vaccins niet goed werken je moet blijven vorlopig vaccineren, en het is slecht voor je afweer systeem.

Maar wat belangrijk is de QR code, mensen die gevaccineerd zijn kunnen nog steeds anderen mensen de covid overdragen, mensen die niet gevaccineerd zijn en covid hebben gehad niet, maar daar wil de regering niet aan.

De QR code moet er komen, dat is het punt.




Het lijkt er op dat je niet gevaccineerd bent en dat is je goed recht. Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, maar ik hoor teveel verhalen van mensen (met onze leeftijd tussen 50-75) die zo veel ontiegelijk spijt hebben als ze daadwerkelijk Corona hebben.
Ik kan het mij voorstellen dat als je vrouw bent, in de twintig bent, en twijfelt of het op de lange termijn schadelijk kan zijn ivm zwangerschao ed.
Maar wat mij betreft, in godesnaam, laat je inenten, zeker de eerder genoemde leeftijd, want zo lang is ons termijn niet meer (vergeleken met een twintiger)!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 03 december 2021 om 21:08:

Bijzonder verrassend dat het beleid en de 3g en 2g regels nergens op gebaseerd zijn. Ook prachtig die opmerking over de parachute die niet getest is. Wat een ontzettende jokers geven leiding aan dit land en mogen advies geven in tijden van crisis.

https://www.ftm.nl/artikelen/basis-qr-code-twijfelachtig?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=QRcodeOnderbouwinglink



Ik moet hierin wel Derksen gelijk geven, dat bij het begin van deze pandemie Rutte en De Jonge nitwits zijn in deze situatie. Ze steunen op het OMT waar wetenschappers in zitten, die het beleid bepalen. Het irritante is in wezen, dat dit virus niet op zichzelf staat maar dat er diverse varianten ook zijn gekomen, met elk hun eigen normen. Je kan geen beleid maken op deze situatie, want nu is de Omokron of Z-Afrikaanse mutatie naar boven gekomen die ook specifieke bestanddelen bevat die waarschijnlijk in die boostervaccinatie geen bestrijdingsmiddelen of immuniteit waarborgende ingredienten bevatten. Er valt in wezen niets te zeggen over hoe of wat de vaccinatie tegenover de booster kan gaan doen. Het is allemaal afwachten. Gelukkig zijn de IC-opnames beheersbaar, maar dit zal ook niet lang duren, als verzorgend personeel de deur uit stapt, ofwel je hebt er een complicatie bij. De financiele NOW zijn klaarblijkelijk niet bij diegenen terecht gekomen die er recht op hadden, en daar moet ook onderzoek naar gedaan worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Corona Virus