Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juni 2021 om 00:07:

Hij wil dit systeem blijven spelen hoe vaker hoe beter want hierna krijgen we al Duitsland, Frankrijk of Portugal dan kan ik me 5-3-2 wel voorstellen.



Volledig mee eens.

 

+1/-0

Overigens denk ik dat Berghuis zijn kans nog wel gaat krijgen op de training maakt hij een gretige indruk zo zeggen ze.

 

+1/-0

Ach zo'n eerste wedstrijd is altijd lastig in '88 verloren ze die zelfs. De Vrij, De Jong en Memphis speelden niet eens echt goed.

 

+1/-0

Uit deze wedstrijd kan je geen oordeel halen, de wissels waren jammer het is mogelijk dat hij Blind wilde sparen.
Het is wel zo dat ik het laatste jaar wel mindere wedstrijden heb gezien, en het systeem kan je toepassen tegen sterke tegenstanders, maar deze een tegenstander tegen wie ze gisteren hebben gespeeld had ik liever 4-3-3 gezien, voorin ben je gevaarlijker en de backs kunnen opkomen.
Maar het was een redelijke wedstrijd om te zien, en drie punten binnen.

 

+1/-0

Wat een waardeloze wedstrijd. Met geluk nog net gewonnen. De opstelling is ruk en het speelsysteem is klote. Kortom je mag blij zijn al als je de poule overleeft.

 

+1/-0

Met tegenstanders als Oostenrijk, Noord-Macedonie en Ukraine moet je als groepshoofd eindigen omdat je dat verplicht bent, wil je in de top meedraaien. Helaas zal onze bondscoach roet in het eten gooien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juni 2021 om 11:19:

Ach zo'n eerste wedstrijd is altijd lastig in '88 verloren ze die zelfs. De Vrij, De Jong en Memphis speelden niet eens echt goed.



De Vrij was de beste van het veld.

Hij ruimde alle rotzooi van van Aanholt en Blind op.

Hij speelde juist heel sterk.

 

+1/-0

Verdedigend wel maar in de aanval/opbouw kan hij nog beter wordt wel interessant nu De Ligt weer fit is en Timber het ook goed doet.

 

+1/-0

De Vrij is soberder gaan spelen sinds hij is vertrokken naar Italië, dat is wel iets wat ik jammer vind aan zijn spel. Juist zijn voetballende kwaliteiten waren onderscheidend mijns inziens.

 

+1/-0

De Boer stelt bijna alleen maar ajaxieden of ex ajaxieden op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lada1300niva schreef op 16 juni 2021 om 09:41:

De Boer stelt bijna alleen maar ajaxieden of ex ajaxieden op



Zeven van de basis heeft nooit bij hunnie gespeelt (De Vrij, Dumfries, De Roon, Wijnaldum, Memphis, Weghorst en van Aanholt).

Je kan kritiek hebben op het systeem en op de uitvoering maar dit slaat nergens op.


Dan hou je over: Timber, Stekelenburg, De Jong en Blind, denk dat iedereen in ieder geval 3 van de 4 ook altijd zo opstellen.

 

+1/-0

Mischien past De Boer wel beter bij Oranje als in de Serie A of Premier League. Van Gaal kreeg eerst ook veel kritiek in Brazilië over 5-3-2 maar die heeft toch mondjes gesnoerd. De Boer is als assistent van Bert van Marwijk ook 2e geworden in Zuid-Afrika dus wat dat betreft heeft hij wel ervaring op een groot toernooi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2021 om 10:19:

Mischien past De Boer wel beter bij Oranje als in de Serie A of Premier League. Van Gaal kreeg eerst ook veel kritiek in Brazilië over 5-3-2 maar die heeft toch mondjes gesnoerd. De Boer is als assistent van Bert van Marwijk ook 2e geworden in Zuid-Afrika dus wat dat betreft heeft hij wel ervaring op een groot toernooi.


De poule waar ze in zitten stelt niks voor dan moet je je gewoon de volgende ronde halen. Zo goed was het nou ook weer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 16 juni 2021 om 10:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2021 om 10:19:

Mischien past De Boer wel beter bij Oranje als in de Serie A of Premier League. Van Gaal kreeg eerst ook veel kritiek in Brazilië over 5-3-2 maar die heeft toch mondjes gesnoerd. De Boer is als assistent van Bert van Marwijk ook 2e geworden in Zuid-Afrika dus wat dat betreft heeft hij wel ervaring op een groot toernooi.


De poule waar ze in zitten stelt niks voor dan moet je je gewoon de volgende ronde halen. Zo goed was het nou ook weer niet.



Klopt voor hetzelfde geldt spelen ze gelijk en was de mood in het land heel anders geweest met die dubbele wissel had hij het bijna zelf verknalt haha.
Weet niet of ze wel eerste willen worden want dan wacht mogelijk Duitsland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2021 om 10:19:

Mischien past De Boer wel beter bij Oranje als in de Serie A of Premier League. Van Gaal kreeg eerst ook veel kritiek in Brazilië over 5-3-2 maar die heeft toch mondjes gesnoerd. De Boer is als assistent van Bert van Marwijk ook 2e geworden in Zuid-Afrika dus wat dat betreft heeft hij wel ervaring op een groot toernooi.



Volgens mij heeft hij als basisspeler onder van Marwijk in Z.A. gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 juni 2021 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2021 om 10:19:

Mischien past De Boer wel beter bij Oranje als in de Serie A of Premier League. Van Gaal kreeg eerst ook veel kritiek in Brazilië over 5-3-2 maar die heeft toch mondjes gesnoerd. De Boer is als assistent van Bert van Marwijk ook 2e geworden in Zuid-Afrika dus wat dat betreft heeft hij wel ervaring op een groot toernooi.



Volgens mij heeft hij als basisspeler onder van Marwijk in Z.A. gespeeld.


Nee dat was met Heitinga en Mathijsen centraal achterin en Gio op links

 

+1/-0

Ja Frankie was net gestopt als speler assistent van BVM was zijn eerste trainers klus overigens 112 interlands ergens gun ik De Boer wel succes bij ajax haatte ik hem maar is echt geen onaardige jongen, bloed fanatiek, hij uit zich alleen wat moeilijk.

Wel opvallend dat Ronald nergens op TV is.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 juni 2021, 00:40:14.

 

+1/-0

Berghuis speelt weer niet morgen. Zelfs niet goed genoeg voor een wedstrijd die helemaal nergens meer om gaat. Dat was te verwachten als iedereen mocht invallen in de twee poulewedstrijden maarBerghuis met zijn reet zat vastgelijmd aan de bank.

 

+1/-0

Voor alle duidelijkheid ik gun berghuis alle wedstrijden in het Nederlands elftal, misschien zit er één voordeel aan dat hij zich niet zo in de kijker speelt en dat er daardoor meer kans is dat hij nog bij Feyenoord blijft.

Maar nogmaals ik hoop voor hem dat hij eens een keer in de basis mag staan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal