Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 09 juni 2021 om 15:50:
Ben weer terug van een rode kaart.
Heb Martin Jol geïnterviewd met het oog op het EK:
https://issuu.com/descheveninger/docs/totaal_ds_wk2321link
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:De KNVB is woest op supermarktketen Jumbo vanwege de reclame met Snollebollekes in aanloop naar het naderende EK, zo schrijft De Telegraaf. Volgens de krant heeft Jumbo dankzij de reclame enkele tienden van procenten marktaandeel gewonnen, wat een serieus bedrag is in een markt van ruim 44 miljard euro. De KNVB heeft naar Jumbo een sommatie gestuurd om de reclame te staken of aan te passen en dat zou mede te maken hebben met het ongenoegen van concurrent Albert Heijn.
Albert Heijn betaalt volgens De Telegraaf 2,5 miljoen euro per jaar om een officiële partner van de KNVB te zijn en om daarmee producten met verwijzingen naar het Nederlands elftal te kunnen gebruiken. Jumbo doet dit in zijn reclame met Snollebollekes, de feestact van cabaretier en zanger Rob Kemps, voor de zogenaamde juichcape officieel niet. Toch vindt de KNVB dat er sprake is van ambush marketing, wat inhoudt dat er reclame gemaakt wordt zonder daar sponsorgeld voor te betalen. De officiële lezing van de KNVB is dat men 'opkomt voor de belangen van van onze partners, die veel investeren in het Nederlandse amateur- en betaald voetbal'.
In de brief van de KNVB aan Jumbo die in handen is van De Telegraaf wordt bezwaar gemaakt tegen ‘gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, omdat de voetbalbond deze Oranjeparades rond wedstrijden organiseert. Ook het in beeld brengen van de ‘Oranjecamping’ en het gebruik van het nummer Links Rechts, sinds het EK van 2017 het ‘lijflied’ van de Oranje Leeuwinnen, is tegen het zere been van de KNVB. De voetbalbond eiste aanvankelijk uitleg en riep Jumbo op om de reclame te staken of aan te passen.
Jumbo wees dit af en in eerste instantie dreigde de KNVB dan met ‘verdere maatregelen’, maar uiteindelijk werd hiervan afgezien. Wel is de UEFA op de hoogte gebracht van de ‘inbreuk’ en de Europese voetbalbond voert rond het EK een ‘actief beleid op ambush marketing. Jumbo benadrukt in zijn antwoord dat de reclame niet alleen gevoerd wordt richting het EK, maar voor de ‘totale komende sportzomer en het bijbehorende Oranjefeest’. De supermarktketen geeft tevens aan dat de KNVB fenomenen als de Oranjeparade, een Oranjebus of Oranjecamping niet kan claimen.
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 10 juni 2021 om 12:36:
open/sluit de onderstaande quote:De KNVB is woest op supermarktketen Jumbo vanwege de reclame met Snollebollekes in aanloop naar het naderende EK, zo schrijft De Telegraaf. Volgens de krant heeft Jumbo dankzij de reclame enkele tienden van procenten marktaandeel gewonnen, wat een serieus bedrag is in een markt van ruim 44 miljard euro. De KNVB heeft naar Jumbo een sommatie gestuurd om de reclame te staken of aan te passen en dat zou mede te maken hebben met het ongenoegen van concurrent Albert Heijn.
Albert Heijn betaalt volgens De Telegraaf 2,5 miljoen euro per jaar om een officiële partner van de KNVB te zijn en om daarmee producten met verwijzingen naar het Nederlands elftal te kunnen gebruiken. Jumbo doet dit in zijn reclame met Snollebollekes, de feestact van cabaretier en zanger Rob Kemps, voor de zogenaamde juichcape officieel niet. Toch vindt de KNVB dat er sprake is van ambush marketing, wat inhoudt dat er reclame gemaakt wordt zonder daar sponsorgeld voor te betalen. De officiële lezing van de KNVB is dat men 'opkomt voor de belangen van van onze partners, die veel investeren in het Nederlandse amateur- en betaald voetbal'.
In de brief van de KNVB aan Jumbo die in handen is van De Telegraaf wordt bezwaar gemaakt tegen ‘gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial’, omdat de voetbalbond deze Oranjeparades rond wedstrijden organiseert. Ook het in beeld brengen van de ‘Oranjecamping’ en het gebruik van het nummer Links Rechts, sinds het EK van 2017 het ‘lijflied’ van de Oranje Leeuwinnen, is tegen het zere been van de KNVB. De voetbalbond eiste aanvankelijk uitleg en riep Jumbo op om de reclame te staken of aan te passen.
Jumbo wees dit af en in eerste instantie dreigde de KNVB dan met ‘verdere maatregelen’, maar uiteindelijk werd hiervan afgezien. Wel is de UEFA op de hoogte gebracht van de ‘inbreuk’ en de Europese voetbalbond voert rond het EK een ‘actief beleid op ambush marketing. Jumbo benadrukt in zijn antwoord dat de reclame niet alleen gevoerd wordt richting het EK, maar voor de ‘totale komende sportzomer en het bijbehorende Oranjefeest’. De supermarktketen geeft tevens aan dat de KNVB fenomenen als de Oranjeparade, een Oranjebus of Oranjecamping niet kan claimen.
En het volgende conflict
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 13 juni 2021 om 21:42:
Die Dumfries krijgt zoveel kansen maar gaat nooit scoren en Weghorst doet helemaal niet mee waardeloze tactiek. Wel goede wedstrijd van beide kanten, Berghuis moet er zsm in!!
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 13 juni 2021 om 23:04:
Had zomaar puntverlies op kunnen leveren. Dekken bij die tegengoals op drie meter....pfft
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:knakkie schreef op 13 juni 2021 om 23:29:
Wat zal die berghuis de pest in hebben.die komt niet meer aan de bak.
Geen lid meer
Gewoon keihard bewijs dat 5-3-2 en het angsthazen voetbal van de Boer complete onzin is tegen dit soort tegenstanders.
Daar lag de oorzaak dat het mis liep na de 2-0.
Bij 2-0 ligt je tegenstander op apegapen en had je deze wedstrijd met 4/5-0 moeten winnen.
Bij de 2-1 kantelt de wedstrijd en kon je de 2-2 en mogelijk de 2-3 aan zien komen.
Je moet je ballen uit je broek schamen dat je dit laat gebeuren en blij zijn dat de keeper in de fout ging bij de 3-2.
Conclusie: Achterin onrustig, omschakeling te graag, voorin te slordig.
Ik snap ook niet dat Berghuis niet gebracht werd.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 13 juni 2021 om 23:44:
Gravenberch, Malen en Berghuis horen er gewoon in testaan afgelopen seizoen alledrie top bij hun club, maarja Frank kiest voor zekerheid met Weghorst en De Roon de harde werkers gelukkig speelde Klaassen niet.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal