Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 22:47:

Niks geen dictator. De VVD is gewoon met democratische verkiezingen weer de grootste geworden. Het interesseert veel Nederlanders gewoon weinig. Misschien denken ze had dan geen kinderen genomen.



Ik ben bang dat jij er nog eens anders over gaat denken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 31 mei 2021 om 20:48:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 22:47:

Niks geen dictator. De VVD is gewoon met democratische verkiezingen weer de grootste geworden. Het interesseert veel Nederlanders gewoon weinig. Misschien denken ze had dan geen kinderen genomen.



Ik ben bang dat jij er nog eens anders over gaat denken.



Zou kunnen. Mocht dat zo zijn dan laat ik je het weten :)

 

+1/-0

Doelman Jasper Cillessen gaat niet mee met het Nederlands elftal naar het Europees kampioenschap. Hij was al niet present op het trainingskamp in Portugal, omdat hij besmet was geraakt met het coronavirus. Marco Bizot vervangt hem, aldus de KNVB

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 31 mei 2021 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 31 mei 2021 om 20:48:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 maart 2021 om 22:47:

Niks geen dictator. De VVD is gewoon met democratische verkiezingen weer de grootste geworden. Het interesseert veel Nederlanders gewoon weinig. Misschien denken ze had dan geen kinderen genomen.



Ik ben bang dat jij er nog eens anders over gaat denken.



Zou kunnen. Mocht dat zo zijn dan laat ik je het weten :)



:pul :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 01 juni 2021 om 15:14:

Doelman Jasper Cillessen gaat niet mee met het Nederlands elftal naar het Europees kampioenschap. Hij was al niet present op het trainingskamp in Portugal, omdat hij besmet was geraakt met het coronavirus. Marco Bizot vervangt hem, aldus de KNVB


En dan komt het volgende: Mhr F. de Boer acht het niet noodzakelijk om Bijlow mee te nemen??????????????!!!!!

 

+1/-0

De Boer over Bijlow: ''Op dit moment geen optie'' dinsdag 1 juni 2021 16:01 32.430 keer bekeken 156 reacties Pro Shots
Steven Berghuis speelt morgen met het Nederlands Elftal een oefenwedstrijd tegen Schotland. De aanvaller is op trainingskamp in Portugal met het nationale team om zich voor te bereiden op het EK van 2020. Bondscoach Frank de Boer wil op de persconferentie nog niet prijsgeven of Berghuis ook in de basis start.

Lees de reden waarom, lachwekkend deze Trainer.

De Boer geeft wel aan dat Nederland morgen in het Estádio Algarve van Almancil speelt in een 5-3-2 systeem. Ook geeft de bondscoach prijs dat hij met Marten de Roon gaat beginnen. Jasper Cillessen moet het gehele EK missen. De doelman is positief getest op het coronavirus. Marco Bizot is opgenomen in de selectie als zijn vervanger. Justin Bijlow is niet opgeroepen als vervanger.

''Bijlow is op dit moment geen optie. Hij is veel geblesseerd geweest. Bizot beter dan Bijlow? Op dit moment vinden wij het beter dat Bizot bij de groep zit. Maar als er een blessure komt, zou de keuze nog op hem kunnen vallen. Bizot is er vanaf dag één bij, hij wist dat hij derde keeper zou zijn als er iets zou gebeuren. Ik heb Cillissen nog wel verteld dat hij, als er iets gebeurt, nog kan worden opgeroepen.''

 

+1/-0

Vind het ook vreemd dat Cillessen en Bijlow zo vroeg worden uitgesloten Jasper heeft alleen maar corona nog tijd genoeg om weer negatief tetesten en Bijlow had na de finale zondag evt ook kunnen aansluiten vreemde gang van zaken van De Boer en keeperstrainer Lodewijks.

 

+1/-0

Zonde, nu Cilessen er niet bij is is Bijlow wat mij betreft echt veruit de beste optie. Heeft echt de potentie om wereldtop te worden. Die andere keepers die er nu bij zitten is allemaal 3x niks.

Maar goed, Bijlow heeft en de pech dat hij veel geblesseerd is geweest, en de pech dat hij bij een club zit waar onze bondscoach liever niet naar kijkt.

 

+1/-0

Gaaf Stekelenburg in de basis op het EK! We worden kampioen!! :D :D :D

In tegenstelling tot Bijlow heeft Bizot uiteraard wel een verleden bij ajax..

 

+1/-0

Ach de Boer is toch een lachertje onder de trainers. Die gozer is totaal niet serieus te nemen met zijn selectiebeleid. Ik denk dat als er alsnog een keeper geblesseerd afvalt dat hij dan nog steeds Bijlow niet meeneemt maar Pasveer. Dus Bijlow kan gewoon zijn vakantie boeken na het toernooi met Jong Oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 02 juni 2021 om 10:48:

Ach de Boer is toch een lachertje onder de trainers. Die gozer is totaal niet serieus te nemen met zijn selectiebeleid. Ik denk dat als er alsnog een keeper geblesseerd afvalt dat hij dan nog steeds Bijlow niet meeneemt maar Pasveer. Dus Bijlow kan gewoon zijn vakantie boeken na het toernooi met Jong Oranje.



Kan ook zomaar voor Gorter kiezen dan.

 

+1/-0

Ik heb geen hoge verwachtingen wat betreft het Nederlands elftal.

De trainer al niet, wat ik tot nu toe gezien heb is niet een team die Europees kampioen gaat worden.

 

+1/-0

Lazer lekker op met die neuzenbende.

 

+1/-0

Niets gaat boven Feyenoord!

 

+1/-0

Hoeveel mensen zullen er vanavond voor de buis hebben gezeten om dit gestuntel aan te kijken ? Ik gok zelf 15.000 , een dieptepunt voor de ploeg die Frankie in elkaar heeft geflanst. Man man man waarom hebben ze die kluns toch aangesteld. . .

 

+1/-0

Normaal vind ik die eindtoernooien echt wel leuk om te kijken. Maar met deze bondscoach heb ik er echt 0 zin in wat betreft Oranje. Wat een verschrikking is die man toch zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 03 juni 2021 om 07:58:

Normaal vind ik die eindtoernooien echt wel leuk om te kijken. Maar met deze bondscoach heb ik er echt 0 zin in wat betreft Oranje. Wat een verschrikking is die man toch zeg.



Kampioen worden ze toch niet maar lopen wel aardige spelers rond maar sinds Koeman weg is lijkt het nergens meer op 10 wedstrijden 4 gewonnen geloof ik.

Van alle keuze die ze hadden hebben ze met Frankie precies de verkeerde gehaald.

 

+1/-0

Ik kijk veel liever naar Duitsland ipv die neuzenkliek.

 

+1/-0

En toch is het veel leuker als het Ned. Elftal meedoet. Al het alleen maar om lekker te bashen en al die mongolen die weer uit hun hol kruipen. En hysterische wijven niet te vergeten die helemaal niets met voetbal hebben,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 05 juni 2021 om 10:45:

En toch is het veel leuker als het Ned. Elftal meedoet. Al het alleen maar om lekker te bashen en al die mongolen die weer uit hun hol kruipen. En hysterische wijven niet te vergeten die helemaal niets met voetbal hebben,



Die laatste twee toernooien zonder oranje waren stuk saaier we zijn toch aan onze stand verplicht op dat podium mee tedoen en voor een klein landje maakt Nederland toch vaak indruk.

Als oranje het goed doet is het ook goed voor de economie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal