Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2025 om 15:15:

Groningen zoveel beter en kansen wel 1-0 achter.

2-0 al, kutprovincialen. Die kunnen er helemaal niets van.

+1/-0

Binnen 3 dagen ook naar Excelsior ze worden wel dubbel genaaid zo. Maar de knvb heeft verdere schade weten tebesparen voor hun Amsterdamse vriendjes. Ze hadden trouwens nog wat vuurwerk over hoorde ik. Tegen Feyenoord gaat het weer mis zeker wanneer ze achter komen.

+1/-0

de realist schreef op 30 november 2025 om 23:16:

Nou ben ik toch benieuwd. Bij Feyenoord ook vaak vuurwerk maar niet zodanig dat de wedstrijd gestaakt moet worden; bij Ajax nu toch uit mijn hoofd al de derde keer Bekerfinale PEC, de Ajax-Feyenoord die op een monsterscore dreigde uit te lopen, nu dit.
Vooral heel sneu voor al die groningensupporters die een verre reis op de late zondagavond gemaakt hebben.

Feyenoorders steken het vuurwerk niet af met de bedoeling om de wedstrijd te laten staken. In Amsterdam is het nu al de 2x in krap 2 jaar dat ze bewust proberen een wedstrijd te staken. En bij de KNVB bleef het muisstil. Dat is nog wel het meest teleurstellende aan dit akkefietje. Ajax had flink bestraft moeten worden.

+2/-0

Marquis schreef op 02 december 2025 om 22:04:

Nou ben ik toch benieuwd. Bij Feyenoord ook vaak vuurwerk maar niet zodanig dat de wedstrijd gestaakt moet worden; bij Ajax nu toch uit mijn hoofd al de derde keer Bekerfinale PEC, de Ajax-Feyenoord die op een monsterscore dreigde uit te lopen, nu dit.
Vooral heel sneu voor al die groningensupporters die een verre reis op de late zondagavond gemaakt hebben.

Feyenoorders steken het vuurwerk niet af met de bedoeling om de wedstrijd te laten staken. In Amsterdam is het nu al de 2x in krap 2 jaar dat ze bewust proberen een wedstrijd te staken. En bij de KNVB bleef het muisstil. Dat is nog wel het meest teleurstellende aan dit akkefietje. Ajax had flink bestraft moeten worden.

Vakken ontruimen en dan toch verder spelen zou een optie zijn dan krijgen ze hun zin niet. Alleen dan heb je ze buiten het stadion nog.

+1/-0

Marquis schreef op 02 december 2025 om 22:04:

Vergeet de bekerfinale tegen Zwolle niet, toen zouden er supporters van de harde kern (nog) niet binnen zijn in de Kuip vanwege een vertraagde trein. En toen hebben de Ajax-supporters moedwillig fakkels op het heilige gras gegooid om de wedstrijd te laten staken.

+1/-0

De enorme vuurwerkchaos die zondag al na zes gespeelde minuten een einde maakte aan Ajax - FC Groningen heeft de discussie over de omgang met crimineel gedrag in de Nederlandse stadions weer flink doen oplaaien. Marco van Basten opperde zelfs voor om dan maar het leger in te zetten om de onlusten de kop in te drukken. Hans Nijland, van 1996 tot 2019 algemeen directeur van FC Groningen, doet in gesprek met FCUpdate een boekje open over zijn ervaringen en vertelt wat er in zijn ogen moet gebeuren om dergelijke misstanden in de toekomst te voorkomen.

Meneer Nijland, hoe ging u in uw tijd als algemeen directeur van FC Groningen om met de harde kern?

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2025/12/hans-nijland-dit-is-voor-alle-directies-in-het-betaald-voetbal-de-olifant-in-de-kamerlink

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026