Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ja, ga ze een beetje helpen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 oktober 2025 om 00:09:

Ja, ga ze een beetje helpen.

Haha naar mij luisteren ze toch niet ze zullen zelf toch ook zien hoe hij het doet en zijn manier van voetbal met het jongste team in de ED.
Zijn contract loopt wel af dat het maakt het pikant.

FC Groningen is met Dick Lukkien in gesprek over een contractverlenging. De verrassing in de Eredivisie is zeer te spreken over de prestaties van de 53-jarige trainer.

Sinds 2023 staat Lukkien aan het roer bij Groningen en de Trots van het Noorden zou de samenwerking graag willen verlengen. Bevestigt Lukkien bij RTV Noord.

"Dat was een goed gesprek, we hebben een hapje gegeten in Haren. Van beide kanten hebben we verteld hoe we naar de toekomst kijken en de intenties zijn goed", begint Lukkien. "In zo’n eerste gesprek gaat het om verkennen: hoe staat de club erin en hoe sta ik erin?"

"Daar hebben we over gesproken en we hebben afgesproken dat we daar een vervolg aan geven, omdat we van beide kanten hartstikke blij zijn met de samenwerking", vervolgt de man uit Winschoten. "Ik werk bij een prachtige en grote club, die nog volgende stappen moet zetten. Het is mooi om daar onderdeel van te zijn", aldus Lukkien.

+1/-0

For optimal performance on Omegle:
Updated web browser
Functional webcam (for video chat) https://omeglechat.online/link

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026