Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ja, ga ze een beetje helpen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 oktober 2025 om 00:09:

Ja, ga ze een beetje helpen.

Haha naar mij luisteren ze toch niet ze zullen zelf toch ook zien hoe hij het doet en zijn manier van voetbal met het jongste team in de ED.
Zijn contract loopt wel af dat het maakt het pikant.

FC Groningen is met Dick Lukkien in gesprek over een contractverlenging. De verrassing in de Eredivisie is zeer te spreken over de prestaties van de 53-jarige trainer.

Sinds 2023 staat Lukkien aan het roer bij Groningen en de Trots van het Noorden zou de samenwerking graag willen verlengen. Bevestigt Lukkien bij RTV Noord.

"Dat was een goed gesprek, we hebben een hapje gegeten in Haren. Van beide kanten hebben we verteld hoe we naar de toekomst kijken en de intenties zijn goed", begint Lukkien. "In zo’n eerste gesprek gaat het om verkennen: hoe staat de club erin en hoe sta ik erin?"

"Daar hebben we over gesproken en we hebben afgesproken dat we daar een vervolg aan geven, omdat we van beide kanten hartstikke blij zijn met de samenwerking", vervolgt de man uit Winschoten. "Ik werk bij een prachtige en grote club, die nog volgende stappen moet zetten. Het is mooi om daar onderdeel van te zijn", aldus Lukkien.

+1/-0

Pascal Jansen doet het ook goed bij New York City FC, maarja ook geen ajax DNA. Pusic is zelfs nu al vrij.

Dit bericht is gewijzigd op 12 oktober 2025, 06:51:45.

+1/-0

0-1 AZ Alkmaar.

+1/-0

0-2 en dat zonder Clasie en Meerdink.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2025 om 21:45:

Tot nu toe nog geen sprake van het Grim effect :D

+1/-0

Knakkie schreef op 18 oktober 2025 om 21:53:

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2025 om 21:45:

Tot nu toe nog geen sprake van het Grim effect :D

Sprookjes lol. Ze begonnen wel goed.

+1/-0

LOL net een vriend van mij, een die hard Ajacied die elke wedstrijd in het stadion zit, op zijn FB met grote letters: Alleen maar foute keuzes. Waarop iemand regeert: dat begon al met de keuze om te gaan :B

+2/-0

Sjonnie is niet te benijden samen met zijn professor Grim :D

Trouwens die hoop stront van een Weghorst verdiende gewoon een rode kaart met die elleboog. Was overduidelijk een bewust smerige overtreding.

Dit bericht is gewijzigd op 18 oktober 2025, 23:19:02.

+1/-0

Knakkie schreef op 18 oktober 2025 om 22:58:

Trouwens die hoop stront van een Weghorst verdiende gewoon een rode kaart met die elleboog. Was overduidelijk een bewust smerige overtreding.

Grim nog geen tovenaar gebleken maar geef ze de tijd tegen AZ hebben ze het al jaren lastig.

+1/-0

Knakkie schreef op 18 oktober 2025 om 22:58:

Inderdaad dit was een opzettelijke elleboogstoot. Maar ja gekke Wout tegen gekke Wouter wat wil je dan.

+1/-0

Die Kees Smit kan wel ballen!

+1/-0

Verrassend Sparta op 0-1 in Groningen. Lauritsen weer die nog bij Feyenoord op lijstje stond.

+1/-0

En dan moet Ajax woensdag in Londen het opnemen tegen het sneltreinvoetbal van Chelsea… :B
Het zal er niet gezelliger op worden daar.

+1/-0

Knakkie schreef op 19 oktober 2025 om 15:23:

En dan moet Ajax woensdag in Londen het opnemen tegen het sneltreinvoetbal van Chelsea… :B
Het zal er niet gezelliger op worden daar.

Ik zou zoveel mogelijk verdedigers opstellen. :B

+1/-0

Dramatisch Groningen ligt volgens mij ook aan die interland break hoop dat Feyenoord wel wakker is.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 19 oktober 2025 om 15:52:

Dramatisch Groningen ligt volgens mij ook aan die interland break hoop dat Feyenoord wel wakker is.

Die hebben toch niet zoveel internationals die de wereld over reizen?

+1/-0

Knakkie schreef op 19 oktober 2025 om 16:24:

Marc Acardipane schreef op 19 oktober 2025 om 15:52:

Die hebben toch niet zoveel internationals die de wereld over reizen?

Bedoel dat ze even uit hun goede ritme waren is wss een off day, is geen excuus natuurlijk maar dit was by far hun slechtste wedstrijd vh seizoen.

+1/-0

Heerenveen-NAC, leuke tweede helft. Beide ploegen zijn te goed om te degraderen.

+1/-0

kees592 schreef op 24 oktober 2025 om 22:01:

Heerenveen-NAC, leuke tweede helft. Beide ploegen zijn te goed om te degraderen.

Yep ze hebben ook beiden een goede normale trainer voor beperkte clubs is dat wel belangrijk.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2025/2026