Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 59 60 61 62 63

Ik heb het gezien, een bijzonder zwak VVV, maar ook een zeer gretig en makkelijk voetballend Ajax.
Verliezen van Groningen en zo winnen van VVV, ook wisselvalligheid troef zeg maar.

 

+1/-0

We krijgen nog wel meer gekke uitslagen dit seizoen kijk alleen al naar de laatste drie wedstrijden van Volendam, in elk geval zullen psv en Feyenoord ook flink moeten gaan scoren de komende tijd om doelsaldo goed temaken.

 

+1/-0

Zoveel scoren gaat ons niet lukken hoor. Wij hebben niet zoveel scorend vermogen in de ploeg helaas.

 

+1/-0

Tot vandaag had Feyenoord wel 1 goal meer als Ajax hoor heb er wel vertrouwen in deze 13-0 is ook eenmalig is een record uit fucking 1972 LOL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2020 om 22:32:

We krijgen nog wel meer gekke uitslagen dit seizoen kijk alleen al naar de laatste drie wedstrijden van Volendam, in elk geval zullen psv en Feyenoord ook flink moeten gaan scoren de komende tijd om doelsaldo goed temaken.



Ik heb medelijden dat je blijkbaar naar volendam moet kijken elke week :D Maar wel goed dat je ons op de hoogte houdt van Antonucci ouwe reus.

 

+2/-0

Had VVV corona gevallen?

 

+1/-0

Is dit diezelfde club die zaten te jammeren dat klopps wisselbeleid vernederend en beschamend was?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 24 oktober 2020 om 23:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2020 om 22:32:

We krijgen nog wel meer gekke uitslagen dit seizoen kijk alleen al naar de laatste drie wedstrijden van Volendam, in elk geval zullen psv en Feyenoord ook flink moeten gaan scoren de komende tijd om doelsaldo goed temaken.



Ik heb medelijden dat je blijkbaar naar volendam moet kijken elke week :D Maar wel goed dat je ons op de hoogte houdt van Antonucci ouwe reus.


Volendam speelt leuk en verzorgd voetbal!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 oktober 2020 om 01:41:

Had VVV corona gevallen?



1 besmetting, VVV had gewoon een gigantische off day tweede helft gaan dan de sluizen open en dan is er geen houden meer aan.

 

+1/-0

Een goede overwinning van Ajax , dat hiermee punten scoort voor Nederland in de coefficientenlijst. Laten we hopen dat AZ , Feyenoord en PSV ook winnen vandaag. Dan komt plek 7 in het vizier.

 

+1/-0

Nou wat zei ik hebben ook wel een zeperd tweede verlies alweer Feyenoord ongeslagen!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 01:49:

Nou wat zei ik hebben ook wel een zeperd tweede verlies alweer Feyenoord ongeslagen!




Beste,

- eerst maar zien of Feyenoord kan winnen
- Twente liet al in de Kuip en tegen PSV zien een prima team te hebben ( alleen had Feyenoord in blessuretijd de winst veilig moeten stellen)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 december 2020 om 08:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 01:49:

Nou wat zei ik hebben ook wel een zeperd tweede verlies alweer Feyenoord ongeslagen!




Beste,

- eerst maar zien of Feyenoord kan winnen
- Twente liet al in de Kuip en tegen PSV zien een prima team te hebben ( alleen had Feyenoord in blessuretijd de winst veilig moeten stellen)



Inderdaad maar al twee verliespartijen in 11 wedstrijden is gewoon veel voor hun plus verlies in de CL.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 december 2020 om 08:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 01:49:

Nou wat zei ik hebben ook wel een zeperd tweede verlies alweer Feyenoord ongeslagen!




Beste,

- eerst maar zien of Feyenoord kan winnen
- Twente liet al in de Kuip en tegen PSV zien een prima team te hebben ( alleen had Feyenoord in blessuretijd de winst veilig moeten stellen)



Inderdaad maar al twee verliespartijen in 11 wedstrijden is gewoon veel voor hun plus verlies in de CL.



Ja alleen spelen zowel Ajax, AZ als PSV 10 keer beter voetbal dan wij. Ik moest ook gniffelen om die nederlaag tegen Twente, alleen wat hebben wij daar aan als middenmotor? Thuis gelijk tegen Heracles en Sparta en uit tegen RKC. We hebben nog geen moeilijke tegenstander gehad eigenlijk, zoals Heerenveen, Vitesse, AZ, Ajax of PSV en al 10 verliespunten. Waar hebben we het over dan? Nogal een verschil ook he: Liverpool uit of een matige ploeg als Zagreb thuis, waar je eigenlijk geen moment van wakker zou moeten liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rushpower schreef op 06 december 2020 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 december 2020 om 08:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2020 om 01:49:

Nou wat zei ik hebben ook wel een zeperd tweede verlies alweer Feyenoord ongeslagen!




Beste,

- eerst maar zien of Feyenoord kan winnen
- Twente liet al in de Kuip en tegen PSV zien een prima team te hebben ( alleen had Feyenoord in blessuretijd de winst veilig moeten stellen)



Inderdaad maar al twee verliespartijen in 11 wedstrijden is gewoon veel voor hun plus verlies in de CL.



Ja alleen spelen zowel Ajax, AZ als PSV 10 keer beter voetbal dan wij. Ik moest ook gniffelen om die nederlaag tegen Twente, alleen wat hebben wij daar aan als middenmotor? Thuis gelijk tegen Heracles en Sparta en uit tegen RKC. We hebben nog geen moeilijke tegenstander gehad eigenlijk, zoals Heerenveen, Vitesse, AZ, Ajax of PSV en al 10 verliespunten. Waar hebben we het over dan? Nogal een verschil ook he: Liverpool uit of een matige ploeg als Zagreb thuis, waar je eigenlijk geen moment van wakker zou moeten liggen.



Klopt maar dan hou je niet rekening met de omstandigheden, elke wedstrijd staat er weer een ander team terwijl de concurrenten veel in hun sterkste opstelling kunnen spelen laten we na januari maar kijken want dit gehavende team is niet het echte Feyenoord alle automatismen ontbreken en ondanks dat sprokkelen ze wel de punten bijelkaar.

 

+1/-0

Exact VIJF(!) basisspelers erbij en ook Feyenoord gaat gemakkelijker voetballen

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 december 2020 om 22:26:

Exact VIJF(!) basisspelers erbij en ook Feyenoord gaat gemakkelijker voetballen



Yep en als anderen, Berghuis, Kokcu, Jorgensen, het ook niet hebben wordt het wel heel lastig extra kut ook voor Bannis, Wehrmann en Azarkan, die nu in een niet goed draaiend team moeten presteren. Mogen echt blij zijn dat tegenstanders het tot nu toe niet afstraffen.

 

+1/-0

Geen lievertje die Promes. Een wandelend kapitaal risico.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 december 2020 om 12:05:

Geen lievertje die Promes. Een wandelend kapitaal risico.


Ik hoor zojuist dat hij binnenkort vrijkomt..... :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

guzzie333 schreef op 13 december 2020 om 13:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 december 2020 om 12:05:

Geen lievertje die Promes. Een wandelend kapitaal risico.


Ik hoor zojuist dat hij binnenkort vrijkomt..... :B



Ik mag toch wel aannemen dat ze daar beveiligers in gaan huren. :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax