Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 32 33 34 35 36

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 15:54:

Mark van Bommel is een waardeloze coach, die heeft geen enkele aanzuigende werking. Bovendien als er al clausules in die contracten zouden zitten, dan is een club als Feyenoord kansloos. We kunnen helemaal geen fantastisch salaris aanbieden, dat kunnen vermogende clubs wel.



Totaal ongeschikt voor Feyenoord op dit moment. Zo als bij elke coach zonder enige noemenswaardige ervaring geldt dat ze het eerst maar eens op een laag niveau moeten bewijzen. Daarom ben ik zwaar tegen Jonk of Kuyt. Happel zat 7 jaar bij ADO voordat ie bij Feyenoord kwam. Een nieuwe trainer moet minstens 5-10 seizoenen trainer zijn geweest bij middelgrote clubs en resultaten behaald hebben.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 oktober 2020 om 07:37:

Ach Götze en van Ginkel zijn pas over 2 of 3 maanden fit. Van Ginkel speelde voor het laatst in juni 2018. En Götze heeft slechts 15 wedstrijden gespeeld de laatste jaren.



Gotze:

32, 34 en 21 wedstrijden gespeeld de laatste drie jaar...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 oktober 2020 om 15:54:

Mark van Bommel is een waardeloze coach, die heeft geen enkele aanzuigende werking. Bovendien als er al clausules in die contracten zouden zitten, dan is een club als Feyenoord kansloos. We kunnen helemaal geen fantastisch salaris aanbieden, dat kunnen vermogende clubs wel.



Van Bommel moet gewoon lekker bij Fortuna beginnen en van daaruit kan hij later heus wel grotere clubs krijgen. PSV was tehoog gegrepen ook Cocu hoor je nu niks meer van.

 

+1/-0

@Dirkteur en Marc Acardipane

Eens over hoe je zou moeten beginnen als trainer en dat van bommel geheid niet de nodige ervaring heeft maar als hij Ihattaren en Malen betaal baar mee zou nemen...

Die anders voor Feyenoord onbereikbaar zijn. Vind je het dan niet de moeite waard van bommel te nemen als coach? Al geef je hem een jaar mss 2 jaar en verkoop je ihattaren en malen meteen door en zet je van bommel daarna weer op straat xD

Dan is Feyenoord meteen uit de geld zorgen. En een directe concurrent verzwakt. Win Win. Na advocaat zie ik trouwens toch niet veel andere top coach opties die feyenoord willen trainen.

 

+1/-0

Gelukkig gaan we een trainer die hopeloos mislukte en vreselijk betonvoetbal speelde niet aanstellen om twee onbetaalbare talenten over te nemen.

 

+2/-0

Als ze onbetaalbaar zijn en dus niet die clausules in hun contract hebben om goedkoop weg te gaan bij PSV niet aan van bommel beginnen en en ihattaren en malen niet halen natuurlijk.

Het lijkt me de moeite van het bekijken waard als iemand goedkoop 2 top spelers die veel geld kan opleveren goedkoop kan meenemen. Ons gaat dat in 2 seizoenen zelf echt niet lukken om voor enorm grote bedragen spelers te verkopen.

En ehmmm... we spelen nu ook redelijk behoudend beton voetbal xD

Dit bericht is gewijzigd op 8 oktober 2020, 19:20:34.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 oktober 2020 om 19:14:

Als ze onbetaalbaar zijn en dus niet die clausules in hun contract hebben om goedkoop weg te gaan bij PSV niet aan van bommel beginnen en en ihattaren en malen niet halen natuurlijk.

Het lijkt me de moeite van het bekijken waard als iemand goedkoop 2 top spelers die veel geld kan opleveren goedkoop kan meenemen. Ons gaat dat in 2 seizoenen zelf echt niet lukken om voor enorm grote bedragen spelers te verkopen.

En ehmmm... we spelen nu ook redelijk behoudend beton voetbal xD


Ja die spelers zullen vast een clausule in hun contract hebben staan dat als Feyenoord ze wil hebben en ze nemen daarbij Van Bommel als coach, mogen ze voor 1 miljoen weg. Doe nou toch eens niet alsof alles in de voetballerij gaat zoals jouw simplistische gedachte denkt dat het gaat.

 

+2/-0

@vuist

Ik stel maar een vraag vuist. Wellicht is het niet zo maar het is het informeren waard.

Soms staat er iets in een contract dat als ze mss niet aan een bepaald aantal wedstrijden komen in een seizoen of niet aan een minimum aantal basis plaats komen ze goedkoper weg mogen of iets dergelijks. Een goed zaakwaarnemer zal er geheid op toe zien dat zijn talenten aan spelen toe komen met bijbehorende garanties voor hun ontwikkeling.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 oktober 2020 om 19:57:

@vuist

Ik stel maar een vraag vuist. Wellicht is het niet zo maar het is het informeren waard.

Soms staat er iets in een contract dat als ze mss niet aan een bepaald aantal wedstrijden komen in een seizoen of niet aan een minimum aantal basis plaats komen ze goedkoper weg mogen of iets dergelijks. Een goed zaakwaarnemer zal er geheid op toe zien dat zijn talenten aan spelen toe komen met bijbehorende garanties voor hun ontwikkeling.


Oh, was het een vraag of ze zo'n clausule hebben......nou het antwoord is: Nee

 

+2/-0

En hoe weet jij dat?

 

+1/-0

1. Omdat het een bizar onlogische en gekke theorie is.
2. Omdat Troost er nooit aan het werk is geweest.
3. Kom op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 oktober 2020 om 20:31:

En hoe weet jij dat?


Omdat er niet van die idiote clausules in contracten staan. Het heeft dus helamaal geen zin om daarover na te denken / te discussiëren.

 

+1/-0

Hoewel, indien ze in het contract een clausule staan dat als een club (a.) uit het zuiden van een stad (b.) waar een bekende frietketen (c.) met als lijflied 'Wat knort mijn mage' vandaan komt zich meldt, (d.) in het jaar nadat ze 0 euro op de rekening hebben, en (e.) in het jaar dat er een vlieg de volle media aandacht naar zich toetrok op 09/10/2020 door (f.) op het hoofd van de VP van de US te landen (g.) tijdens een debat met een senator, ze (h.) Ittharan en (i.) Malen voor (j.) 10% van de marktwaarde moeten verkopen aan de club die (h.) Mark van Bommel in dienst heeft, zou je zomaar gelijk kunnen hebben dat we minimaal even moeten informeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 08 oktober 2020 om 21:01:

Hoewel, indien ze in het contract een clausule staan dat als een club (a.) uit het zuiden van een stad (b.) waar een bekende frietketen (c.) met als lijflied 'Wat knort mijn mage' vandaan komt zich meldt, (d.) in het jaar nadat ze 0 euro op de rekening hebben, en (e.) in het jaar dat er een vlieg de volle media aandacht naar zich toetrok op 09/10/2020 door (f.) op het hoofd van de VP van de US te landen (g.) tijdens een debat met een senator, ze (h.) Ittharan en (i.) Malen voor (j.) 10% van de marktwaarde moeten verkopen aan de club die (h.) Mark van Bommel in dienst heeft, zou je zomaar gelijk kunnen hebben dat we minimaal even moeten informeren.


Heel mooi verwoord, zie je nu hoe idioot je vraag was FON1?

 

+1/-0

Ach PSV heeft een operationeel verlies van 16 miljoen dus het moet dit seizoen gebeuren....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 oktober 2020 om 22:12:

Ach PSV heeft een operationeel verlies van 16 miljoen dus het moet dit seizoen gebeuren....


Ja dat is veel geld, maar er kwam weer genoeg geld binnen om het op te heffen. Ik vind het risicovol, maar wat psv doet moeten ze zelf weten.
Zij krijgen wel vele miljoenen binnen elk jaar....

 

+1/-0

PSV heeft een fors eigen vermogen, maar zullen wel CL moeten halen dit jaar. Ach PSV van oudsher is het een poenige club kochten in de jaren 80/90 de beste/duurste spelers.

 

+1/-0

@vuist en edirin81

Tja ik kan jullie er ook op wijzen dat personen die zo denken een vooruitziende blik missen.

Ik zou als feyenoord namelijk maar vinger aan de pols houden bij alle (nederlandse) top talenten en willen weten wat er in hun contract staat. Zeker bij de top talenten die wel eens ontevreden kunnen, raken of zijn. Kom aan die info via zaak waarnemers of wie het ook mag weten en informeer of er clausules zijn waardoor ze goedkoper kunnen over stappen.

Dat is gewoon verstandig beleid. En al ken je die clausules moet je nog voorwaarden creëren dat ze naar jouw club willen komen. Daar moet je ook oog voor hebben. En dan komt van bommel mss in beeld om dat voor elkaar te krijgen.

Het is geen gekke en onwaarschijnlijke gedachte dat Ihattaren en Malen wel eens heel ontevreden kunnen raken onder schmidt als je daar de ontwikkelingen bij psv ziet. Als je daar op kan anticiperen met vergaarde info. Kan je snel toeslaan. En van bommel kan een onderdeel zijn om die on te vrede spelers binnen te hengelen voor bedragen die mss veel lager zouden zijn dan wanneer je anders die top talenten zou kopen.

Is namelijk gewoon hoe men in dit wereldje gebruik maakte van een zwakte bij een tegenstander. Hoe psv en twente van onze zwakke financiele uitgangspositie gebruik maakte en psv wijnaldum en twente fer in pikte. En wij toen vermeer voor maar een miljoen weg sneakte bij 020.

Een gebrek aan financiele middelen kan volgend seizoen ook wel een rede zijn dat je ihattaren en malen mss goedkoop binnen kan hengelen nu men bij psv teveel financiele risico's neemt.

Wacht maar af als psv volgend seizoen niet in de top 2 eindigt of 2de word en champions league mis loopt spreek ik jullie weer ;)


@willem van hanegem en Blaak
Precies zoals ik elders al beschreef ze leven nu boven hun stand en geven teveel uit. Zie je wel Blaak ;) gewoon logisch kijken naar het beleid en je ziet vanzelf hoe ze daar met de centjes om gaan. Ze nemen dit jaar een groot risico. Als 020 en wij boven ze eindigen deze competitie geven we ze een gevoelige tik en kunnen we ze inhalen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 oktober 2020, 01:52:28.

 

+1/-0

Kom op Fon1, wat moeten wij nu met een van Bommel? Heb je te diep in het glaasje gekeken? of een stuffie te veel gerookt? Let op je bloeddruk, die schrikbarend stijgt. Van Bommel nooit naar Feyenoord!!

 

+1/-0

Enkel als van bommel goedkoop ihattaren, malen en mss teze en/of gakpo kan meebrengen is hij welkom.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 oktober 2020, 01:37:44.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV